Banana muffins

12
vote

Οι μπανάνες είναι θρεπτικές, υγιεινές και νόστιμες. Μία πολύ νόστιμη και γλυκιά συνταγή με βάση τις μπανάνες είναι τα banana muffins.
Τα υλικά που θα χρειαστείτε για το γλυκάκι banana muffins είναι τα εξής:
Ενάμιση φλιτζάνι αλεύρι
Ένα κουταλάκι της σούπας μπέικιν πάουντερ
Έξι κουταλάκια της σούπας μαύρη ζάχαρη
Ένα αβγό
Τρεις μέτριες μπανάνες
Ένα τρίτο του φλιτζανιού βούτυρο λιωμένο
Ένα κουταλάκι του γλυκού κανέλα
Μία βανίλια
Ένα κουταλάκι του γλυκού ξύσμα από λεμόνι
Μισό κουταλάκι του γλυκού αλάτι

Η εκτέλεση για τα banana muffins είναι απλή και δίνεται παρακάτω:
Προθερμαίνουμε το φούρνο μας στους 190 βαθμούς. Σε ένα βαθύ μπολ ανακατεύουμε το αλεύρι μας με το μπέικιν πάουντερ. Σε ένα άλλο μπολ ανακατεύουμε τις μπανάνες μας, αφού τις λιώσουμε, το ξύσμα λεμονιού, τις 4 από τις 6 κουταλιές ζάχαρη, το αβγό, την κανέλα, τη βανίλια, το αλάτι και το βούτυρο (Αφού το λιώσουμε και αυτό). Ανακατεύουμε τα δύο μίγματα και τα κάνουμε ένα ομοιογενές μείγμα. Βάζουμε το μείγμα μας στα φορμάκια. Με την υπόλοιπη ζάχαρη πασπαλίζουμε τα φορμάκια μας. Τα ψήνουμε για 20 περίπου λεπτά και τα banana muffins είναι έτοιμα για σερβίρισμα και για φάγωμα.
Αφού φυσικά τα βγάλουμε από τα φορμάκια μας όταν γίνουν χλιαρά.
Καλή επιτυχία για της ετοιμασία των banana muffins και καλή απόλαυση της συνταγής αυτής.

Ετικέτες (tags): mpanana muffins, muffins, γλυκά από μπανάνα, γλυκές γεύσεις, διατροφικές συνήθειες, επιδόρπια με μπανάνα, ιδέες γλυκών, μπανάνα, μπανάνες, μπανάνες και γλυκά, μπανάνες και γλυκίσματα, μπανανιά, σπιτικά γλυκά, σπιτικές συνταγές, υγιεινή διατροφή

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Banana muffins"

  • Μους λεμονιού

    Ένα δροσερό, ελαφρύ και πολύ νόστιμο γλυκό είναι η μους λεμονιού. Μπορείτε να το σερβίρετε ως επιδόρπιο και να εντυπωσιάσετε τους καλεσμένους σας. Υλικά για έξι μερίδες μους λεμονιού: Για την κρέμα 200 γραμμάρια ζάχαρη 300 γραμμάρια κρέμα γάλακτος 80 γραμμάρια χυμός λεμονιού και το ξύσμα από ένα λεμόνι. Για το κραμπλ

    tags : γλυκά,γλυκές γεύσεις,ελαφρύ γλυκό,επιδόρπια,επιδόρπιο,κραμπλ,κρέμα λεμονιού,λεμόνι,λεμόνια,μους,ξύσμα λεμονιού,σερβίρισμα μους,σπιτικά γλυκά,σπιτικές συνταγές,σπιτικό γλυκό,συνταγή για μους,συνταγή για μους λεμόνι,υγιεινή διατροφή

  • Εύκολη συνταγή για παντεσπάνι

    Το παντεσπάνι είναι η βάση πολλών γλυκών και ιδιαίτερα μιας λαχταριστής τούρτας. Παρακάτω δίνεται μια συνταγή για εύκολο παντεσπάνι και κυρίως σπιτικό. Υλικά για το παντεσπάνι: Τέσσερα αβγά Μία κούπα ζάχαρη (Μπορείτε να βάλετε και μαύρη ζάχαρη) Μία κούπα αλεύρι που φουσκώνει μόνο του Μία βανίλια

    tags : γλυκά,γλυκές γεύσεις,εύκολο παντεσπάνι,ζαχαροπλαστική,κέικ,παντεσπάνι,παντεσπάνι με κακάο,σπιτικά γλυκά,σπιτικές συνταγές,σπιτικό παντεσπάνι,συνταγές για γλυκά,συνταγή για κέικ,συνταγή για παντεσπάνι,συνταγή για τούρτα,υλικά για παντεσπάνι

  • Ορεκτικό με μελιτζάνα, φέτα και ντομάτα

    Το καλοκαίρι καλά κρατεί και η διατροφή μας πρέπει να είναι ισορροπημένη, μεσογειακή και πλούσια σε λαχανικά και φρούτα. Ένας τέλειος μεζές για ούζο, τσίπουρο είναι η μελιτζάνα με φέτα και φρέσκια ντομάτα. Τα υλικά για το ορεκτικό με μελιτζάνα: Τέσσερις μέτριες μελιτζάνες. Εκατό γραμμάρια φέτα. Δύο μεγάλες ντομάτες.

    tags : καλοκαίρι,καλοκαιρινή διατροφή,Λαχανικά,λαχανικά και υγεία,μελιτζάνα και διατροφή,μελιτζάνες,ομορφιά και διατροφή,ορεκτικά,ορεκτικά με μελιτζάνα,σπιτικές συνταγές,συνταγές για ούζο,υγεία,υγεία και φρούτα,υγιεινή διατροφή

  • Τροφές που μας ζεσταίνουν

    Το χειμώνα η θερμοκρασία πέφτει αισθητά και οι περισσότεροι άνθρωποι κρυώνουμε και ψάχνουμε τρόπους να ζεσταθούμε. Πέραν της κουβέρτας και του ζεστού ντυσίματος πολλές είναι οι τροφές, που μας ζεσταίνουν. Κάποιες από τις τροφές που μας ζεσταίνουν είναι οι εξής:

    tags : διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφή τον χειμώνα,διατροφικές συνήθειες,ιώσεις και διατροφή,κρυολογήματα,μεσογειακή διατροφή,σούπες και χειμώνας,σπιτικό φαγητό,τροφές και βιταμίνες,τροφές και κρύο,τροφές του χειμώνα,τσάι,υγιεινή διατροφή

  • Μπιφτεκάκια με μυρωδικά και πατάτες (Συνταγή)

    Μία νόστιμη, εύκολη και χορταστική συνταγή για μπιφτεκάκια με πατάτες στο φούρνο είναι η εξής, η συνταγή είναι για πέντε άτομα. Τα μπιφτέκια βγαίνουν γύρω στα 12: Τα υλικά: Μισό κιλό κιμάς από μοσχάρι Ένα φλιτζάνι φρυγανιά ή ψίχα από μπαγιάτικο ψωμί (Ακόμη καλύτερα) Ένα αβγό Ελαιόλαδο Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, δυόσμο

    tags : δείπνο και συνταγές,εύκολες συνταγές,κιμάς,μεσογειακή κουζίνα,μπιφτέκια,μπιφτέκια στο φούρνο,νόστιμες συνταγές,σπιτικές συνταγές,συνταγές,συνταγές για δείπνο,συνταγές για οικογένεια,συνταγές με κιμά,υγιεινή διατροφή

  • Τσιπούρες με πατάτες στο φούρνο

    Οι τσιπούρες είναι νόστιμες και χορταστικές. Τα ψάρια κάνουν καλό στην υγεία μας και τα βρίσκουμε σε αφθονία, ειδικά στην Ελλάδα. Μία συνταγή για τσιπούρες με πατάτες στο φούρνο δίνεται παρακάτω. Η συνταγή είναι για τέσσερα άτομα. Υλικά για τις τσιπούρες στο φούρνο: Τέσσερις μεσαίου μεγέθους τσιπούρες

    tags : διατροφή και υγεία,μεσογειακή διατροφή,σπιτικές συνταγές,συνταγές για παντρεμένους,συνταγές για τραπέζι,συνταγές για τσιπούρες,συνταγές για ψάρια,συνταγές με θαλασσινά,τσιπούρες,τσιπούρες στο φούρνο,υγιεινή διατροφή,ψάρια και βιταμίνες

  • Το ευεργετικό αγγουράκι

    Το αγγουράκι πέραν της νοστιμιάς του έχει και ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία μας και είναι και "φάρμακο" ομορφιάς.

    tags : αγγουράκι και ομορφιά,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,επιδερμίδα και αγγουράκι,καλοκαίρι και σαλάτες,ομορφιά και διατροφή,σαλάτες και υγεία,σαλάτες με αγγουράκι,υγεία και διατροφή,υγεία και σαλάτες,υγιεινή διατροφή