Όσα μας παχαίνουν και δεν το καταλαβαίνουμε

18
vote

Τελικά ισχύει αυτό που λένε, "είμαστε ότι τρώμε". Κάποιες συνήθειες που μας παχαίνουν είναι οι παρακάτω:
Τα μεγάλα πιάτα του φαγητού. Τα σερβίτσια μας παίζουν σημαντικό ρόλο στην ποσότητα του φαγητού μας. Είναι θεμιτό να σερβίρουμε τα λαχανικά και τις σαλάτες σε μεγάλα πιάτα και τις "ανθυγιεινές" τροφές σε μικρότερα.
Η θέση των τροφίμων στα ράφια του ψυγείου και των ντουλαπιών είναι ένας ακόμη παράγοντας, που μας βοηθάει ή όχι στην απώλεια βάρους και στην υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Είναι καλό να βάλουμε στο άμεσο οπτικό μας πεδίο τα υγιεινά σνακ και πιο πίσω τα ανθυγιεινά. Έτσι όταν πεινάμε θα παίρνουμε τα υγιεινά σνακ.
Είναι θέμα marketing ακόμη και τα χρώματα στην κουζίνα μας. Γι αυτό τα fast food έχουν ζωηρά και θερμά χρώματα, τα οποία μας ανοίγουν την όρεξη ενώ οι ψυχρές αποχρώσεις μας απωθούν στην κατανάλωση φαγητού. Ας επιλέξουμε μία κουζίνα με χρώμα τοίχου ή χρώμα στα ντουλάπια πράσινο ή γαλάζιο.
Έτσι με μικρές κινήσεις και διάθεση για αλλαγή των συνηθειών μας και του τρόπου ζωής μας, θα χάσουμε κιλά, θα αποκτήσουμε ένα όμορφο σώμα και κυρίως θα τρωμε υγιεινά και θα έχουμε καλή υγεία και ευεξία.

Ετικέτες (tags): diaites, diatrofh, junk food, mesogeiakh diatrofh, απώλεια βάρους, διαιτα, δίαιτες, διατροφικές παγίδες, θερμίδες, θερμίδες τον χειμώνα, κιλα, μυστικά αδυνατίσματος, συμβουλές για δίαιτα, σωστή δίαιτα, τροφές που παχαίνουν, υγιεινή διατροφή, χάσιμο κιλών

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Όσα μας παχαίνουν και δεν το καταλαβαίνουμε "

  • Διατροφή και δίαιτα

    Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί άνθρωποι, είτε άντρες, είτε γυναίκες είναι πώς θα χάσουν κιλά; Το σημαντικό είναι η απώλεια βάρους να γίνει σωστά, χωρίς να καταπονηθεί ο οργανισμός μας και κυρίως να διατηρηθεί το αποτέλεσμα. Η διατροφή έχει άμεση σχέση με τη δίαιτα και μία σωστή διατροφή βοηθάει στο χάσιμο κιλών.

    tags : αλάτι,αλκοόλ,απώλεια βάρους,βάρος,βούτυρο,γαλακτοκομικά προϊόντα.,διαιτα,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ζάχαρη,θερμίδες,κιλα,κρέας,Λαχανικά,λίπος,νερό,όσπρια,περιττά κιλά,ποσότητες φαγητού,υγεία,υγιεινή διατροφή,φαγητό,φρούτα

  • Λάθη που μας χαρίζουν κιλά

    Κάποιες φορές στην προσπάθειά μας να κάνουμε δίαιτα κάνουμε κάποια διατροφικά λάθη. Γι αυτό διαβάστε το παρακάτω αρθράκι. Είναι καλό να προσέχουμε τις σάλτσες, τα πρόσθετα και τις τεχνικές μαγειρικής ώστε να μην χαλάσουμε τη σιλουέτα μας.

    tags : αντιοξειδωτικά στοιχεία,βάρος,δίαιτες,διατροφή και δίαιτα,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,θερμίδες,κιλα,Λαχανικά,σνακς,σπιτικό φαγητό,υγεία και φαγητό,υγιεινές συνήθειες,υγιεινή διατροφή,φαγητά και θερμίδες

  • Μια καλή διατροφή για να αλλάξεις μια κακή δίαιτα

    Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να χάσουν βάρος γρήγορα και ακολουθούν δίαιτες που δεν κάνουν καλό στην υγεία μας. Επίσης μετά από λίγες εβδομάδες καταλήγουν να έχουν περισσότερα κιλά, από πριν. Γι αυτό είναι καλό να αποφεύγουμε τις στερητικές δίαιτες ή τις δίαιτες με περίεργους συνδυασμούς τροφών.

    tags : βάρος,διαιτα,δίαιτες και ευεξία,διαιτολόγος,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,διατροφολόγος,θερμίδες,Λαχανικά,μεσογειακή διατροφή,μεταβολισμός,μονοφαγία,ομάδα αίματος,στερητικές δίαιτες,υγιεινή διατροφή,υδατάνθρακες,φρούτα,χάσιμο κιλών

  • Η δίαιτα της σούπας

    Δεν υπάρχει πιο ωραίο φαγητό για το χειμώνα από μία νόστιμη σούπα. Οι σούπες μας ζεσταίνουν, θωρακίζουν την άμυνα του οργανισμού μας και μας προσφέρουν τα απαραίτητα για τον οργανισμό μας συστατικά. Οι σούπες εκτός από απλές στο μαγείρεμα, νόστιμες και υγιεινές βοηθούν και στο χάσιμο κιλών. Αυτό εξηγείται και ως εξής:

    tags : διαιτα,δίαιτα και σούπες,δίαιτες,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ευεξία,θερμίδες,θρεπτική αξία της σούπας,κιλα,κοτόσουπα,όσπρια,σούπα λαχανικών,σούπες και δίαιτες,σούπες και μείωση βάρους,υγεία και διατροφή,χορτόσουπα,ψαρόσουπα

  • Καλή σιλουέτα μετά τις γιορτές

    Κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων αλλά και των γιορτών γενικότερα το ρίχνουμε λιγάκι στο φαγητό. Οι πολλές επιλογές φαγητών, τα νόστιμα γλυκά και τα οικογενειακά τραπέζια προσθέτουν κάποια περιττά κιλά στο σώμα μας. Το αδυνάτισμα γίνεται με ελάττωση των ποσοτήτων φαγητού και περισσότερη άσκηση.

    tags : άγχος,αδυνάτισμα,άσκηση,γιορτές,γυμναστική,διαιτα,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ζάχαρη,θερμίδες,κιλα,κιλά γιορτών,κιλά. περιττά κιλά,λίπος,μελομακάρονα,νερό,περπάτημα,πρόσθετα κιλά,πρωτείνες,Σιλουέτα,υγιεινή διατροφή,Χριστούγεννα

  • Διατήρηση της σιλουέτας μας μετά τις διακοπές

    Οι περισσότεροι άνθρωποι κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών δεν προσέχουν τη διατροφή τους με αποτέλεσμα να παίρνουν βάρος. Λιγάκι το αλκοόλ, λιγάκι τα σνακ, τα γλυκά και τα σουβλάκια, μας "χαλάνε" τη σιλουέτα μας.

    tags : αλάτι,αλκοόλ,βάρος,γλυκά,διαιτα,διακοπές,ελαφριά γεύματα,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,καλοκαίρι,κατακράτηση,κιλα,μεταβολισμός,νάτριο,Παγωτά,περιττά κιλά,πρωτεϊνη,σαλάτες,Σιλουέτα,σουβλάκια,τηγανητά,υγεία,υγιεινή διατροφή,φρούτα

  • Τροφές και συνήθειες που αδυνατίζουν

    Πολλές φορές έχουμε αναρωτηθεί αν υπάρχουν τροφές που αδυνατίζουν. Υπάρχουν τροφές που λόγω της συστασής τους βοηθούν στην απώλεια κιλών. Τα θρεπτικά συστατικά που έχουν συνδυαστεί με την καύση του λίπους είναι: Οι φυτικές ίνες, το νερό, το ασβέστειο, οι κατεχίνες και τα μονοακόρεστα λιπαρά οξέα.

    tags : αδυνάτισμα,ασβέστειο,γαλακτοκομικά προϊόντα,γυμναστική,διαιτα,διατροφή,ελαιόλαδο,θερμίδες,κατεχίνες,κιλα,Λαχανικά,λίπος,μονοακόρεστα λιπαρά οξέα,ξηροί καρποί,πράσινο τσάι,τοξίνες,τροφές,υγιεινή διατροφή,φρούτα,φυτικές ίνες