Τζίντζερ μία ρίζα με ιστορία

11
vote

Η ρίζα τζίντζερ που κατά βάση είναι γνωστή για την "αψάδα" που δίνει στα φαγητά, στα γλυκά, στα φρούτα έχει και θεραπευτικές ιδιότητες.

Η ρίζα τζίντζερ βοηθάει στην αντιμετώπιση των γαστρεντερικών διαταραχών, έχει αντιφλεγμονώδη και αντιοξειδωτική δράση και βοηθάει στα συμπτώματα της ζαλάδας, της ναυτίας και της αίσθησης κρύου ιδρώτα. Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως φυσικό παυσίπονο.

Ακόμη και η κατανάλωση μικρής ποσότητας από αυτή τη ρίζα, ένα τέταρτο του εκατοστού τζίντζερ, βοηθάει για μία καλή υγεία. Πριν περάσει κανείς την ρίζα τζίντζερ από τον τρίφτη πρέπει να την ξεφλουδίσει και μετά αρκεί να πειραματιστούμε. Για παράδειγμα ταιριάζει στη λεμονάδα μας ή σε μία σαλάτα πράσινων λαχανικών.

Ετικέτες (tags): αντιφλεγμονώδη, βότανα, βοτανοθεραπεία, διατροφή και ευεξία, διατροφή και υγεία, επιστροφή στη φύση, ευεξία, θεραπείες με βότανα, θεραπευτικά βότανα, ιατρική και βότανα, κουζίνα, ρίζα τζίτνζερ, τζίντζερ, τσάι και ευεξία, υγεία, φύση, φυσικό παυσίπονο

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Τζίντζερ μία ρίζα με ιστορία"

  • Υδατάνθρακες και υγεία

    Οι υδατάνθρακες είναι σημαντικές ουσίες για την υγεία μας. Πολλοί άνθρωποι ειδικά όταν κάνουν μία δίαιτα, ελαττώνουν την πρόσληψη των υδατανθράκων, πράγμα το οποίο είναι λάθος. Οι υδατάνθρακες μας προσφέρουν φυτικές ίνες, ενέργεια, βιταμίνες, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο και ενέργεια.

    tags : δίαιτες,δίαιτες και υγεία,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,θερμίδες,μεσογειακή διατροφή,οι υδατάνθρακες στη διατροφή μας,υγεία,υγιεινή διατροφή και υγεία,υδατάνθρακες,υδατάνθρακες και διατροφή,υδατάνθρακες και υγεία

  • Η Κρητική διατροφή "φάρμακο" μακροζωίας

    Κατά κοινή παραδοχή η κρητική διατροφή είναι υγιεινή και οδηγεί σε μία καλή υγεία και ίσως σε μακροζωία. Δεν είναι τυχαίο ότι οι κρητικοί ζούνε πολλά χρόνια και έχουν καλή υγεία. Το διαιτολόγιο των κρητικών είναι πλούσιο σε παρθένο ελαιόλαδο, σε άγρια χόρτα, λαχανικά, φρούτα, σαλιγκάρια, όσπρια, γαλακτοκομικά και λίγο κρέας.

    tags : διατροφή και ευεξία,διατροφή και μακροζωία,διατροφή και υγεία,κρήτη,Κρήτη και ελαιόλαδο,κρητική διατροφή,κρητική διατροφή και υγεία,κρητικό ελαιόλαδο,κρητικός,μεσογειακή διατροφή,υγεία,υγιεινές διατροφικές συνήθειες,υγιεινή διατροφή,φαγητό

  • Ο σολομός

    Ο σολομός είναι ένα ψάρι που βρίσκουμε εύκολα, φρέσκο ή κατεψυγμένο και σε προσιτή τιμή. Ο σολομός μαγειρεύεται εύκολα και από αυτό το ψάρι παρασκευάζεται και sushi.

    tags : ανοσοποιητικό σύστημα,διαιτα,διατροφή,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,διατροφική αξία,εύκολες συνταγές,θαλασσινά,καρδιά,κόκκινο ψάρι,λιπαρά ψάρια,σολομός,σολομός και υγεία,υγεία,υγεία και διατροφή,ψάρια

  • Κλέψε τις συνήθειες των αντρών

    Βάσει ερευνών οι γυναίκες ζούνε περισσότερα χρόνια από τους άντρες. Οι άντρες όμως ζούνε με διαφορετικό τρόπο και έχουν άλλες συνήθειες. Γι αυτό δείχνουν πιο ευτυχισμένοι. Ας υιοθετήσουμε λοιπόν κάποιες από τις συνήθειες τους. Καταρχήν οι άντρες χάνουν πιο εύκολα κιλά ενώ τρώνε περισσότερο.

    tags : άγχος,αμεσότητα,αντρικές συνήθεις,αντρική φύση,απλότητα,γυναικεία,γυναικείες συνήθειες,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ευτυχία,ζωή,καλή υγεία,μακροζωία,πλούσιο γεύμα,τρόπος ζωής,υγεία,υγιεινή διατροφή,φυλετικές διαφορές,φύση

  • Πρωινή ευεξία

    Μία συμβουλή για πρωινή ευεξία είναι να προσθέσετε στο καθημερινό σας πρωινό ένα ποτήρι χυμό από ρόδι. Το ρόδι δημιουργεί ευεξία μιας και είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά συστατικά και τονώνει τον οργανισμό. Επιπλέον το ρόδι θωρακίζει τον οργανισμό από ιώσεις. Μία ιδιότητα του ροδιού είναι η αδυνατιστική του δράση.

    tags : αντιοξειδωτικά στοιχεία,βιταμίνες,δημητριακά,διαιτολόγος,διατροφή και ευεξία,διατροφολόγος,ευεξία,ευεξία και διατροφή,ιώσεις,πράσινες σαλάτες,πρωινό,ρόδι,ρόδι και δίαιτα,στρες,τονωτικό ρόδι,υγεία,χυμός από ρόδι,χυμός ρόδι,χυμός ροδιού

  • Διατροφικά διλήμματα

    Πολλές τροφές θεωρούνται ωφέλιμες για την υγεία μας ωστόσο ο τρόπος που τις καταναλώνουμε "μηδενίζει" τις ευεργετικές τους ιδιότητες. Ο καφές μας τονώνει και δημιουργεί ευεξία. Παρόλα αυτά κάποιοι καφέδες, όπως οι παγωμένοι καφέδες με γεύση ή σαντιγί, περιέχουν πολλές θερμίδες, ζάχαρη και λίπος.

    tags : βιταμίνες,διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ελαιόλαδο,ευεξία,ευεργετικές ιδιότητες,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,καφές και υγεία,κιλα,λάδι,λίπος,ομορφιά,σαλάτες,σίδηρος,τροφές,υγεία,υγιεινή διατροφή,Ω3 λιπαρά οξέα

  • Τα οφέλη του βασιλικού πολτού

    Ο βασιλικός πολτός είναι ευεργετικός για την υγεία μας και κάνει τόσα καλά, που ούτε φανταζόμαστε. Καταρχήν ο βασιλικός αποτελείται από 67% νερό, 15,5% πρωτεϊνη, 4% λιπίδια και μεταλλικά άλατα, 12,5% σάκχαρα.

    tags : idiothtes vasilikoy poltou,meli,meli kai ygeia,melisokomia,vasilikos poltos,βασιλικός πολτός,βασιλικός πολτός και υγεία,βοτανοθεραπεία,γύρη,ιδιότητες βοτάνων. βότανα και θεραπείες,ιδιότητες μελιού,Μέλισσες,μελισσοκομία,φύση,φυτικά φάρμακα