Φρουτοσαλάτα με καλοκαιρινά φρούτα

37
vote

Οι φρουτοσαλάτες είναι νόστιμες, υγιεινές και εύκολες στην προετοιμασία τους. Τα καλοκαιρινά φρούτα είναι δροσιστικά και νόστιμα. Μπορείτε να φτιάξετε μία εντυπωσιακή φρουτοσαλάτα από καλοκαιρινά φρούτα, η οποία θα είναι πεντανόστιμη, υγιεινή και γεμάτη χρώματα.

Υλικά για τη φρουτοσαλάτα:
Δύο φλυτζάνια καρπούζι
Ένα φλυτζάνι πεπόνι
Μισό φλυτζάνι φράουλες
Μισό φλυτζάνι ρώγες από λευκό σταφύλλι
Πέντε σύκα (Ώριμα σύκα)
250 γραμμάρια ανθότυρο

Υλικά για το σιρόπι:
Πέντε κουταλιές της σούπας ζάχαρη
Μισό φλυτζάνι νερό
Μία πρέζα κανέλα

Εκτέλεση της συνταγής:
Κόβουμε το καρπούζι και το πεπόνι σε κυβάκια. Βγάζουμε τα κουκούτσια από το καρπούζι μας. Κόβουμε τις φράουλες στη μέση και τα σύκα μας στα τέσσερα. Τα βάζουμε σε ένα βαθύ μπολ και προσθέτουμε και τις ρώγες σταφυλιού.

Για το σιρόπι:
Βράζουμε το νερό με τη ζάχαρη για πέντε λεπτά. Προσθέτουμε την κανέλα και αφήνουμε να πάρει μία ακόμη βράση. Βάζουμε το σιρόπι στο ψυγείο. Όταν παγώσει το σιρόπι, είναι έτοιμο.

Στο μπολ μας προσθέτουμε το ανθότυρο, το οποίο κόψαμε σε κομματάκια. Τέλος, περιχύνουμε τη φρουτοσαλάτα μας με το σιρόπι μας. Η καλοκαιρινή φρουτοσαλάτα είναι έτοιμη για φάγωμα.
Προαιρετικά μπορείτε στο σιρόπι να βάλετε λίγο λικέρ φράουλας.

Καλή επιτυχία και καλή όρεξη.

Ετικέτες (tags): ανθότυρο, γλυκά, γλυκές γεύσεις, επιδόρπια, ζάχαρη, καλοκαίρι, κανέλα, καρπούζι, λικέρ φράουλας, πεπόνι, σαλάτες, σιρόπι, σταφύλια, σύκα, υγιεινή διατροφή, φράουλες, φρούτα, φρούτα εποχής, φρουτοσαλάτα, Φρουτοσαλάτες

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Φρουτοσαλάτα με καλοκαιρινά φρούτα"

  • Πεπόνι με γιαούρτι

    Ένα δροσιστικό και πεντανόστιμο γλυκάκι είναι το πεπόνι με γιαούρτι. Υλικά: Ένα ώριμο πεπόνι Μία κούπα γιαούρτι Μισό φλυτζάνι καρύδια Τέσσερις κουταλιές της σούπας μέλι Κεράσια και φράουλες Εκτέλεση της συνταγής:

    tags : γιαούρτι,γλυκά,δείπνο,διατροφή,επιδόρπιο,εποχιακά φρούτα,εύκολες συνταγές,καλοκαίρι,καλοκαιρινά φρούτα,καρύδια,κεράσια,κουζίνα,μέλι,ξηροί καρποί,πεπόνι,συνταγές,υγιεινή διατροφή,φράουλες,φρούτα,φρουτοσολάτες

  • Διατήρηση της σιλουέτας μας μετά τις διακοπές

    Οι περισσότεροι άνθρωποι κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών δεν προσέχουν τη διατροφή τους με αποτέλεσμα να παίρνουν βάρος. Λιγάκι το αλκοόλ, λιγάκι τα σνακ, τα γλυκά και τα σουβλάκια, μας "χαλάνε" τη σιλουέτα μας.

    tags : αλάτι,αλκοόλ,βάρος,γλυκά,διαιτα,διακοπές,ελαφριά γεύματα,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,καλοκαίρι,κατακράτηση,κιλα,μεταβολισμός,νάτριο,Παγωτά,περιττά κιλά,πρωτεϊνη,σαλάτες,Σιλουέτα,σουβλάκια,τηγανητά,υγεία,υγιεινή διατροφή,φρούτα

  • Ισορροπημένη διατροφή με γλυκές και αλμυρές γεύσεις

    Η ισορροπημένη διατροφή είναι βασικός παράγοντας για ένα ωραίο σώμα. Είναι αποδεδειγμένο επιστημονικά ότι οι δίαιτες που βασίζονται σε τροφές που μας αρέσουν έχουν καλύτερα αποτελέσματα, τα οποία διαρκούν σε βάθος χρόνου. Μπήκε η άνοιξη και οι περισσότεροι από εμάς θέλουμε να έχουμε ένα καλίγραμμο σώμα αλλά και ευεξία.

    tags : αλκοόλ,αλμυρές γεύσεις,ανθότυρο,άνοιξη,ασβέστιο,γλυκά,διαιτα,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ευεξία,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,κοκτέιλ,Λαχανικά,μαύρη σοκολάτα,πρωτείνες,σαλάτες,σώμα,τυριά,υγεία,φράουλες,φρούτα,ψωμί ολικής άλεσης

  • Σος από φράουλες

    Ο Μάιος είναι ένας μήνας που μας προδιαθέτει για το καλοκαίρι. Αρχίζει η κατανάλωση των παγωτών και η σος φράουλας είναι το τέλειο συνοδευτικό τους. Επίσης μπορείτε να προσθέσετε τη σος φράουλας σε παγωμένο γιαούρτι. Αν λοιπόν έχετε "υπογλυκαιμία" δοκιμάστε την παρακάτω, καταπληκτική συνταγή για σος φράουλας. Υλικά:

    tags : corn flour,food dressing,γιαούρτι,γλυκά,γλυκίσματα,δροσιστικές συνταγές,ζάχαρη,θερμίδες,καλοκαίρι,κονιάκ,μίγμα,παγωτό,σιρόπι,σος,σος φράουλας,συνταγές για γλυκά,υπογλυκαιμία,φράουλες,χυμός λεμονιού

  • Συνταγή για μελομακάρονα (Παραδοσιακή συνταγή)

    Μία νόστιμη, εύκολη και παραδοσιακή συνταγή για μελομακάρονα. Υλικά: Ένα ποτήρι ζάχαρη. Μισό ποτήρι χυμό από πορτοκάλι. Λίγο ξύσμα πορτοκαλιού. Ένα φακελάκι μπέικεν. Ένα κουταλάκι κανέλα. Μισό κουταλάκι σόδα. Δύο ποτήρια λάδι ελαιόλαδο ή σπορέλαιο (Καλύτερα σπορέλαιο για πιο ελαφρυά συνταγή). Μίσή κούπα τριμμένα καρύδια.

    tags : βασιλόπιτα,γλυκά,ζάχαρη,ζύμωση,κανέλα,κουραμπιεδες,μελομακάρονα,μίγμα,μπέικεν. καρύδια,νερό,παραδοσιακά γλυκά,πορτοκάλι,σιρόπι,σόδα,συνταγές,συνταγη για μελομακαρονα,ταψί,φούρνος,Χριστούγεννα,χριστουγεννιάτικα γλυκά

  • Μους λεμονιού

    Ένα δροσερό, ελαφρύ και πολύ νόστιμο γλυκό είναι η μους λεμονιού. Μπορείτε να το σερβίρετε ως επιδόρπιο και να εντυπωσιάσετε τους καλεσμένους σας. Υλικά για έξι μερίδες μους λεμονιού: Για την κρέμα 200 γραμμάρια ζάχαρη 300 γραμμάρια κρέμα γάλακτος 80 γραμμάρια χυμός λεμονιού και το ξύσμα από ένα λεμόνι. Για το κραμπλ

    tags : γλυκά,γλυκές γεύσεις,ελαφρύ γλυκό,επιδόρπια,επιδόρπιο,κραμπλ,κρέμα λεμονιού,λεμόνι,λεμόνια,μους,ξύσμα λεμονιού,σερβίρισμα μους,σπιτικά γλυκά,σπιτικές συνταγές,σπιτικό γλυκό,συνταγή για μους,συνταγή για μους λεμόνι,υγιεινή διατροφή

  • Συνταγή για νηστίσιμα σοκολατάκια

    Μία πολύ εύκολη συνταγή για νηστίσιμα σοκολατάκια δίνεται παρακάτω. Τα νηστίσιμα σοκολατάκια είναι νόστιμα και έχουν λιγότερο λίπος από τα κανονικά σοκολατάκια. Δοκιμάστε τη συνταγή αυτή. Υλικά: 250 γραμμάρια κουβερτούρα λιωμένη 250 γραμμάρια ταχίνι 50 γραμμάρια μέλι 50 γραμμάρια λικέρ Σουσάμι Εκτέλεση της συνταγής:

    tags : γλυκά,γλυκές γεύσεις,γλυκές συνταγές,δείπνο,επιδόρπια,εύκολες συνταγές,θερμίδες,κέικ σοκολάτας,κουβερτούρα,λικέρ,μαύρη σοκολάτα,μέλι,νηστεία,νηστίσιμα φαγητά,σοκολάτα,σοκολατάκια,συνταγές,συνταγές για γλυκά,ταχινι,υγιεινή διατροφή