Πώς επηρεάζουν οι τροφές τη διάθεση μας;

19
vote

Πολλές φορές ενώ είμαστε κακοδιάθετοι, μία αγαπημένη μας τροφή, μας φτιάχνει τη διάθεση. Αυτό οφείλεται στην παραγωγή ενδορφιμών, ουσίες, που διεγείρουν τα θετικά συναισθήματα μας.
Για να καταπολεμήσουμε σωστά και υγιεινά την αρνητική μας διάθεση ας καταναλώσουμε τις παρακάτω τροφές, υγιεινές και γεμάτες βιταμίνες, θρεπτικά συστατικά και ενέργεια:
Φυλλικό οξύ: Πηγές φυλλικού οξέως αποτελεί ο χυμός πορτοκαλιού, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα φασόλια, τα όσπρια, τα φιστίκια, τα εντόσθια.
Θειαμίνη: Οι βασικές πηγές θειαμίνης είναι το συκώτι από μοσχάρι, το ρύζι, τα δημητριακά, η χοιρινή μπριζόλα, τα μαυρομάτικα φασόλια, το πλιγούρι βρώμης, τα δημητριακά ολικής άλεσης, το ψωμί ολικής αλέσεως.
Μαγνήσιο: Το σπανάκι, τα αποξηραμένα φρούτα, οι ξηροί καρποί, τα θαλασσινά, τα όσπρια, το κακάο είναι τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο.

Ετικέτες (tags): αντιοξειδωτικά, αντιοξειδωτικές ουσίες, βιταμίνες και ευεξία, βιταμίνες και υγεία, διάθεση και διατροφή, διατροφή, διατροφή και διάθεση, διατροφή και ευεξία, διατροφικές συνήθειες, θειαμίνη, μαγνήσιο, μεσογειακή διατροφή, σπιτικό φαγητό, φυλλικό οξύ

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Πώς επηρεάζουν οι τροφές τη διάθεση μας; "

  • Το μαύρο ρύζι στη διατροφή μας

    Το καστανό και το μαύρο ρύζι είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για την υγεία μας. Το μαύρο ρύζι, πιο συγκεκριμένα, περιέχει ευεργετικά για την υγεία αντιοξειδωτικά ανθοκυανίνες, συστατικά που περιέχουν και τα βατόμουρα. Επίσης το μαύρο ρύζι περιέχει φυτικές ίνες και βιταμίνη Ε.

    tags : αντιοξειδωτικά,βιταμίνες και υγεία,διατροφή και ομορφιά,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ευεργετικό μαύρο ρύζι,κακή χοληστερόλη,καστανό ρύζι,μαύρο ρύζι,μαύρο ρύζι και υγεία,μεσογειακή διατροφή,πρόληψη και υγεία,ρύζι,υγεία και διατροφή

  • Τροφές που μας ζεσταίνουν

    Το χειμώνα η θερμοκρασία πέφτει αισθητά και οι περισσότεροι άνθρωποι κρυώνουμε και ψάχνουμε τρόπους να ζεσταθούμε. Πέραν της κουβέρτας και του ζεστού ντυσίματος πολλές είναι οι τροφές, που μας ζεσταίνουν. Κάποιες από τις τροφές που μας ζεσταίνουν είναι οι εξής:

    tags : διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφή τον χειμώνα,διατροφικές συνήθειες,ιώσεις και διατροφή,κρυολογήματα,μεσογειακή διατροφή,σούπες και χειμώνας,σπιτικό φαγητό,τροφές και βιταμίνες,τροφές και κρύο,τροφές του χειμώνα,τσάι,υγιεινή διατροφή

  • Υδατάνθρακες και υγεία

    Οι υδατάνθρακες είναι σημαντικές ουσίες για την υγεία μας. Πολλοί άνθρωποι ειδικά όταν κάνουν μία δίαιτα, ελαττώνουν την πρόσληψη των υδατανθράκων, πράγμα το οποίο είναι λάθος. Οι υδατάνθρακες μας προσφέρουν φυτικές ίνες, ενέργεια, βιταμίνες, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο και ενέργεια.

    tags : δίαιτες,δίαιτες και υγεία,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,θερμίδες,μεσογειακή διατροφή,οι υδατάνθρακες στη διατροφή μας,υγεία,υγιεινή διατροφή και υγεία,υδατάνθρακες,υδατάνθρακες και διατροφή,υδατάνθρακες και υγεία

  • Βιταμίνες και γυναίκες

    Οι βιταμίνες και τα συμπληρώματα διατροφής είναι απαραίτητα όταν δεν τρεφόμαστε σωστά. Οι γυναίκες έχουν πάρει πολλούς ρόλους με αποτέλεσμα να κουράζονται και να χρειάζονται ενέργεια και βιταμίνες.

    tags : ασβέστιο και γυναίκες,βιταμίνες,βιταμίνες και διατροφή,βιταμίνες και υγεία,γυναίκες και οστεοπόρωση,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,εργαζόμενες,μεσογειακή διατροφή,πρόληψη,σίδηρος και γυναίκες,συμπληρώματα διατροφής,υγεία και διατροφή

  • Συνταγή για κατσίκι κοκκινιστό

    Σιγά σιγά ο καιρός κρυαδίζει και μία ιδέα για χορταστικό και παραδοσιακό φαγητό είναι το κοκκινιστό κατσικάκι. Μπορείτε να συνοδεύσετε το κατσικάκι με πατάτες τηγανητές, πατάτες φούρνου ή με μία ελληνική, χωριάτικη σαλάτα. Υλικά για το κοκκινιστό κατσίκι:

    tags : διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ιδέες συνταγών για γεύμα,κάλεσμα και συνταγές,κατσικάκι κοκκινιστό,κατσίκι,κατσίκι στο φούρνο,κρέας,κρέας στην κατσαρόλα,μεσογειακή διατροφή,παραδοσιακές συνταγές,σπιτικό φαγητό,συνταγές για κρέας

  • Στιφάδο μοσχάρι

    Μία συνταγή νόστιμη και εντυπωσιακή είναι το μοσχάρι στιφάδο. Υλικά για το μοσχάρι στιφάδο (Υλικά για πέντε άτομα) Ένα κιλό μοσχάρι (Με λίγο λίπος) Ένα κιλό ξερά, μέτρια σε μέγεθος κρεμμύδια Δύο δαφνόφυλλα Μία πρέζα μοσχοκάρυδο Μία πρέζα πιπέρι Μία πρέζα ζάχαρη Δύο ώριμες ντομάτες Ένα τρίτο της κούπας ελαιόλαδο

    tags : γκουρμέ κουζίνα,δείπνο και συνταγές,δίαιτα και διατροφή,διατροφή,μεσογειακή διατροφή,μοσχαρι,σπιτικό φαγητό,στιφάδο,συνταγές,συνταγές για γεύμα,συνταγές για οικογένεια,συνταγες μαγειρικης,υγεία και διατροφή,υγεία και ευεξία,φαγητό και υγεία

  • Σάντουιτς

    Τα σάντουιτς είναι νόστιμα, γευστικά και εύκολα στο μαγείρεμα. Αποτελούν μία καλή επιλογή για φαγητό στο γραφείο, για έναν εργένη αλλά και για τα παιδιά ως σνακ στο σχολείο. Ειδικά όταν τα σάντουιτς είναι σπιτικά είναι και πιο υγιεινά. Το μόνο που χρειάζεται είναι ψωμί και κάποια υλικά.

    tags : διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,έτοιμο φαγητό,ιδέες για σάντουιτς,σάντουιτς,σάντουιτς για γραφείο,σνακς,σπιτικά φαγητά,σπιτικό φαγητό,συνταγές,συνταγές για εργένηδες,υγιεινή διατροφή,φαγητό και σιλουέτα,φαγητό και υγεία