Ορεκτικό με μελιτζάνα, φέτα και ντομάτα

16
vote

Το καλοκαίρι καλά κρατεί και η διατροφή μας πρέπει να είναι ισορροπημένη, μεσογειακή και πλούσια σε λαχανικά και φρούτα.
Ένας τέλειος μεζές για ούζο, τσίπουρο είναι η μελιτζάνα με φέτα και φρέσκια ντομάτα.

Τα υλικά για το ορεκτικό με μελιτζάνα:
Τέσσερις μέτριες μελιτζάνες.
Εκατό γραμμάρια φέτα.
Δύο μεγάλες ντομάτες.
Δύο σκελίδες σκόρδο.
Αλάτι, πιπέρι, ελαιόλαδο.

Η συνταγή:
Ψήνουμε τις μελιτζάνες στο γκριλ αφού τις αλατοπιπερώσουμε καλά. Τις κόβουμε σε μικρά κομμάτια και της βάζουμε σε ένα βαθύ μπολ. Κόβουμε το σκόρδο μας σε πολύ μικρά κομμάτια και το ρίχνουμε στις μελιτζάνες μας. Πλένουμε και αποφλοιώνουμε τις ντομάτες μας. Τις κόβουμε σε κυβάκια και τα τοποθετούμε στο μπολ, με τις μελιτζάνες μας. Κόβουμε σε κυβάκια και την φέτα μας και τη ρίχνουμε στο μπολ. Ανακατεύουμε καλά και δοκιμάζουμε αν είναι το μείγμα μας σωστό στο αλάτι. Περιχύνουμε με ελαιόλαδο και το ορεκτικό μας είναι έτοιμο.
Η συνταγή αυτή είναι πεντανόστιμη, εύκολη και οικονομική.

Καλή όρεξη και καλό καλοκαίρι.

Ετικέτες (tags): καλοκαίρι, καλοκαιρινή διατροφή, Λαχανικά, λαχανικά και υγεία, μελιτζάνα και διατροφή, μελιτζάνες, ομορφιά και διατροφή, ορεκτικά, ορεκτικά με μελιτζάνα, σπιτικές συνταγές, συνταγές για ούζο, υγεία, υγεία και φρούτα, υγιεινή διατροφή

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Ορεκτικό με μελιτζάνα, φέτα και ντομάτα "

  • Διατροφή και αντιοξειδωτικά

    Είναι καλό να λαμβάνουμε τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη αντιοξειδωτικών ώστε να έχουμε καλή υγεία. Κατά συνέπεια η παγκόσμια οργάνωση υγείας ορίζει ως τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη αντιοξειδωτικών στοιχείων πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών.

    tags : αντιοξειδωτικά,αντιοξειδωτικά στοιχεία,διατροφή,διατροφή και υγεία,καλή υγεία,Λαχανικά,παγκόσμια οργάνωση υγείας,παχυσαρκία,υγεία,υγεία και αντιοξειδωτικά,υγεία και διατροφή,υγιεινή διατροφή,φρούτα,φυσική άμυνα,φυσική άμυνα του οργανισμού

  • Διατήρηση της σιλουέτας μας μετά τις διακοπές

    Οι περισσότεροι άνθρωποι κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών δεν προσέχουν τη διατροφή τους με αποτέλεσμα να παίρνουν βάρος. Λιγάκι το αλκοόλ, λιγάκι τα σνακ, τα γλυκά και τα σουβλάκια, μας "χαλάνε" τη σιλουέτα μας.

    tags : αλάτι,αλκοόλ,βάρος,γλυκά,διαιτα,διακοπές,ελαφριά γεύματα,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,καλοκαίρι,κατακράτηση,κιλα,μεταβολισμός,νάτριο,Παγωτά,περιττά κιλά,πρωτεϊνη,σαλάτες,Σιλουέτα,σουβλάκια,τηγανητά,υγεία,υγιεινή διατροφή,φρούτα

  • Νόστιμη συνταγή για κολοκυθοκεφτέδες

    Οι κολοκυθοκεφτέδες είναι ένα νόστιμο ορεκτικό. Μπορείτε να τους μαγειρέψετε το καλοκαίρι και να τους χρησιμοποιήσετε ως μεζέ για ούζο ή τσίπουρο. Η προετοιμασία τους είναι εύκολη. Δοκιμάστε τους. Υλικά για τους κολοκυθοκεφτέδες: Τρία κολοκυθάκια Τρία κρεμμύδια Μισή κούπα φρυγανιά Μία κοφτή κουταλιά της σούπας αλάτι

    tags : βιταμίνες,διαιτα,διακοπές,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,δυόσμος,θερμίδες,καλοκαίρι,κολοκυθάκια,Κολοκυθοκεφτέδες,κρεμμύδι,Λαχανικά,μεζέδες,μεσογειακή κουζίνα,μυρωδικά,νηστεία,νόστιμα φαγητά,ορεκτικά,συνταγές,τηγάνι,τηγάνισμα,φρυγανιά

  • Super foods

    Κάποιες φορές νιώθουμε τις δυνάμεις μας να βρίσκονται στο ναδίρ. Υπάρχουν κάποιες τροφές που είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά. Οι super αυτές τροφές βοηθούν τον οργανισμό μας να λειτουργεί καλύτερα.

    Το είπε...: :Μανούλα μου

    tags : αντιοξειδωτικά,βασιλικός πολτός,βιταμίνες,βότανα,γήρανση,διατροφικές συνήθειες,θαλασσινά,θρεπτικές ουσίες,καρύδια,Λαχανικά,μέλι,μεσογειακή δίαιτα,μέταλλα,πλιγούρι,πράσινο τσάι,σολομός,στρες,υγεία,υγιεινή διατροφή,φαγητα,φρούτα

  • Διατροφή και δίαιτα

    Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί άνθρωποι, είτε άντρες, είτε γυναίκες είναι πώς θα χάσουν κιλά; Το σημαντικό είναι η απώλεια βάρους να γίνει σωστά, χωρίς να καταπονηθεί ο οργανισμός μας και κυρίως να διατηρηθεί το αποτέλεσμα. Η διατροφή έχει άμεση σχέση με τη δίαιτα και μία σωστή διατροφή βοηθάει στο χάσιμο κιλών.

    Το είπε...: :Μανούλα μου

    tags : αλάτι,αλκοόλ,απώλεια βάρους,βάρος,βούτυρο,γαλακτοκομικά προϊόντα.,διαιτα,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ζάχαρη,θερμίδες,κιλα,κρέας,Λαχανικά,λίπος,νερό,όσπρια,περιττά κιλά,ποσότητες φαγητού,υγεία,υγιεινή διατροφή,φαγητό,φρούτα

  • Διατροφή και νεότητα - Κάποια μυστικά

    Μετά από μία ηλικία κάθε χρόνος αφήνει στο πρόσωπο μιάς γυναίκας και μία ρυτίδα, ως σουβενίρ για να θυμάται τις χαρές και τις λύπες που πέρασαν. Παρόλα αυτά υπάρχουν τρόποι ώστε να παρατείνουμε τη νεότητα. Ένας σημαντικός παράγοντας είναι η διατροφή μας.

    Το είπε...: :Μανούλα μου

    tags : γήρανση,γυναίκα,γυναικεία φιλαρέσκεια,διατροφή,επιδερμίδα,ηλικία,Λαχανικά,νέος,νεότητα,πρωτείνες,τσάι,υγεία,υγιεινή διατροφή,φρούτα,φυσική ομορφιά.

  • Συνταγή για τζατζίκι

    Το τζατζίκι αποτελεί μία καταπληκτική σος και όταν είναι σπιτικό είναι ακόμη πιο νόστιμο και πιο υγιεινό. Η συνταγή είναι η εξής: Υλικά: Ένα φλυτζάνι γιαούρτι Μισό αγγούρι Μία σκελίδα σκόρδο Μία πρέζα αλάτι Δύο κουταλάκια σούπας άνηθο ή μέντα (Προαιρετικά) Εκτέλεση της συνταγής:

    Το είπε...: :τζατζικι

    tags : syntagh,tzatziki,tzatziki recipe,αγγούρι,αλοιφές,άνηθος,γιαούρτι,διατροφή,μίγμα,ορεκτικά,σαλάτες,σκόρδο,σος,σπιτικές συνταγές,συνταγές,σως,τζατζίκι,υγιεινές σαλάτες,φαγητό