Οι σούπες τον χειμώνα

17
vote

Ο χειμώνας απαιτεί τη σούπα του. Το κατάλληλο γεύμα για τις κρύες μέρες του χειμώνα είναι οι σούπες. Οι σπιτικές σούπες μας ζεσταίνουν και μας γεμίζουν με βιταμίνες και θρεπτικά για τον οργανισμό μας στοιχεία. Η σούπα είναι βοηθητική και στις δίαιτες. Δεν είναι σωστή η λογική: "Τρώμε σούπα μόνο όταν έχουμε βήχα και πονόλαιμο". Είναι καλό να καταναλώνουμε δύο με τρεις φορές την εβδομάδα κάποια σούπα.
Οι σούπες με κοτόπουλο ή ψάρι ή ποικιλία λαχανικών μας προσφέρουν βιταμίνες, πρωτεϊνες,ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά. Οι σούπες περιέχουν μεγάλο ποσοστό νερού, κατά συνέπεια, βοηθούν την πρόσληψη λιγότερων θερμίδων. Επίσης οι φυτικές ίνες σε συνδυασμό με το νερό βοηθούν την κινητικότητα του εντέρου. Δεν το συζητάμε σε περίπτωση ενός απλού κρυολογήματος, οι σούπες μας ζεσταίνουν και μας γεμίζουν με βιταμίνες. Επίσης οι σούπες έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και η μεγάλη περιεκτικότητα τους, σε νερό βοηθάει σε μία γρήγορη ανάρρωση. Είναι καλό να βάλουμε στη σούπα μας κρεμμύδι, σκόρδο και διάφορα μπαχαρικά, τόσο για τη γεύση, όσο και για τις θεραπευτικές τους ιδιότητες. Συνταγές υπάρχουν πολλές αρκεί να έχουμε χρόνο και μεράκι να δημιουργήσουμε. Για παράδειγμα το σέλινο ταιριάζει πολύ σε μία σούπα με μοσχάρι, το κλασικό μας βραστό. Ενώ μία ποικιλία λαχανικών μαζί με ρυζάκι, ταιριάζει σε μία ψαρόσουπα. Υπάρχουν πολλές επιλογές για μπαχαρικά, πιπέρι, δεντρολίβανο, θυμάρι, ρίγανη είναι κάποιες ιδέες.
Καλό χειμώνα και ας τιμήσουμε τις ζεστές, σπιτικές, νόστιμες σούπες.

Ετικέτες (tags): βιταμίνες, διατροφή και υγεία, ζεστές σούπες, θρεπτικές σούπες, ιχνοστοιχεία, ιώσεις και σούπες, κρυολόγημα και σούπες, Σούπες, σούπες και ιώσεις, σούπες και υγεία, σπιτικές σούπες, υγεία και διατροφή, υγιεινή διατροφή, χειμώνας, χειμωνιάτικη διατροφή

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Οι σούπες τον χειμώνα "

  • Νόστιμος τραχανάς με φέτα

    Ο τραχανάς είναι μία νόστιμη σούπα, ιδιαίτερα θρεπτική και ιδανική για τον χειμώνα. Ο τραχανάς μπορεί να συνοδευτεί με κάπαρη και με φέτα ή με χαλούμι. Η συνταγή για τον τραχανά είναι εύκολη και πολύ γρήγορη. Υλικά για τον τραχανά μας: Μία κούπα τραχανά Πέντε κούπες νερό ή δύο κούπες νερό και τρεις κούπες γάλα

    tags : γλυκός τραχανάς,διατροφές και σούπα,διατροφή και υγεία,νόστιμες σούπες,νόστιμος τραχανάς,ξινός τραχανάς,σούπα,Σούπες,συνταγές για σούπες,συνταγή για τραχανά,τραχανάς,τραχανάς με λαχανικά,τραχανάς με φέτα,υγιεινή διατροφή,χειμώνας και σούπα

  • Βιταμίνες και γυναίκες

    Οι βιταμίνες και τα συμπληρώματα διατροφής είναι απαραίτητα όταν δεν τρεφόμαστε σωστά. Οι γυναίκες έχουν πάρει πολλούς ρόλους με αποτέλεσμα να κουράζονται και να χρειάζονται ενέργεια και βιταμίνες.

    tags : ασβέστιο και γυναίκες,βιταμίνες,βιταμίνες και διατροφή,βιταμίνες και υγεία,γυναίκες και οστεοπόρωση,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,εργαζόμενες,μεσογειακή διατροφή,πρόληψη,σίδηρος και γυναίκες,συμπληρώματα διατροφής,υγεία και διατροφή

  • Το ευεργετικό αγγουράκι

    Το αγγουράκι πέραν της νοστιμιάς του έχει και ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία μας και είναι και "φάρμακο" ομορφιάς.

    tags : αγγουράκι και ομορφιά,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,επιδερμίδα και αγγουράκι,καλοκαίρι και σαλάτες,ομορφιά και διατροφή,σαλάτες και υγεία,σαλάτες με αγγουράκι,υγεία και διατροφή,υγεία και σαλάτες,υγιεινή διατροφή

  • Η διατροφή του εργασιομανή

    Οι σύγχρονοι ρυθμοί ζωής και οι πολλές ώρες στο γραφείο μας ωθούν στο έτοιμο φαγητό και σπάνια ετοιμάζουμε σπιτικό φαγητό, για το γραφείο μας. Κατά συνέπεια οι εργασιομανείς και καριερίστες άντρες και γυναίκες, είτε τρώνε έτοιμο φαγητό, είτε μένουν νηστικοί στο γραφείο και τρώνε το βράδυ.

    tags : βιταμίνες,διατροφή για εργένη,διατροφή και εργασία,διατροφή και εργασιομανία,διατροφή και θερμίδες,διατροφή και υγεία,διατροφή στο γραφείο,διατροφικές συνήθειες,ενέργεια,εργασία και χαρά,εργασιομανής,σύγχρονοι ρυθμοί ζωής,υγιεινή διατροφή

  • Σαλάτα με αβγά

    Για να μην πάνε χαμένα τα πασχαλινά αβγά, δοκιμάστε την παρακάτω αβγοσαλάτα. Είναι μία σαλάτα νόστιμη, γευστική και εντυπωσιακή. Υλικά για τη σαλάτα με αβγά: Μία μεγάλη πατάτα Δύο βραστά αβγά Τρεις αγκινάρες Ένα φλιτζάνι αρακά βρασμένο Τέσσερα φρέσκα κρεμμύδια κομμένα σε ροδέλες Έξι μαύρες ελιές Ελαιόλαδο, αλάτι, ξίδι

    tags : αβγοσαλάτα,αγκινάρες,Ανάσταση,αυγοσαλάτα,διαιτα,δίαιτα και σαλάτες,διατροφή και υγεία,θρεπτικές σαλάτες,ορεκτικά. Πάσχα,πασχαλινο τραπεζι,πατάτα βρασμένη,σαλάτα από αβγά,σαλάτες,σαλάτες για γιορτές,υγεία,υγεία και διατροφή,υγιεινή διατροφή

  • Διατροφικά διλήμματα

    Πολλές τροφές θεωρούνται ωφέλιμες για την υγεία μας ωστόσο ο τρόπος που τις καταναλώνουμε "μηδενίζει" τις ευεργετικές τους ιδιότητες. Ο καφές μας τονώνει και δημιουργεί ευεξία. Παρόλα αυτά κάποιοι καφέδες, όπως οι παγωμένοι καφέδες με γεύση ή σαντιγί, περιέχουν πολλές θερμίδες, ζάχαρη και λίπος.

    tags : βιταμίνες,διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ελαιόλαδο,ευεξία,ευεργετικές ιδιότητες,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,καφές και υγεία,κιλα,λάδι,λίπος,ομορφιά,σαλάτες,σίδηρος,τροφές,υγεία,υγιεινή διατροφή,Ω3 λιπαρά οξέα

  • Διατροφή και αντιοξειδωτικά

    Είναι καλό να λαμβάνουμε τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη αντιοξειδωτικών ώστε να έχουμε καλή υγεία. Κατά συνέπεια η παγκόσμια οργάνωση υγείας ορίζει ως τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη αντιοξειδωτικών στοιχείων πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών.

    tags : αντιοξειδωτικά,αντιοξειδωτικά στοιχεία,διατροφή,διατροφή και υγεία,καλή υγεία,Λαχανικά,παγκόσμια οργάνωση υγείας,παχυσαρκία,υγεία,υγεία και αντιοξειδωτικά,υγεία και διατροφή,υγιεινή διατροφή,φρούτα,φυσική άμυνα,φυσική άμυνα του οργανισμού