Ο σολομός

22
vote

Ο σολομός είναι ένα ψάρι που βρίσκουμε εύκολα, φρέσκο ή κατεψυγμένο και σε προσιτή τιμή. Ο σολομός μαγειρεύεται εύκολα και από αυτό το ψάρι παρασκευάζεται και sushi. Ο σολομός είναι ένα ψάρι με μεγάλη διατροφική αξία, βοηθάει το ανοσοποιητικό σύστημα, την καρδιά, βελτιώνει την όραση και περιέχει και Ω3 λιπαρά τα οποία μειώνουν το άγχος και την κατάθλιψη. Τα Ω3 λιπαρά είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για το δέρμα μας και για τον οργανισμό μας γενικότερα, μιας και τον θωρακίζουν. Μία νόστιμη συνταγή για σολομό είναι ο σολομός με ψητή πατάτα και σπανάκι. Η συνταγή αυτή είναι πεντανόστιμη και πολύ υγιεινή.

Ετικέτες (tags): ανοσοποιητικό σύστημα, διαιτα, διατροφή, διατροφή και ευεξία, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, διατροφική αξία, εύκολες συνταγές, θαλασσινά, καρδιά, κόκκινο ψάρι, λιπαρά ψάρια, σολομός, σολομός και υγεία, υγεία, υγεία και διατροφή, ψάρια

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Ο σολομός "

  • Τροφές που μας δίνουν ενέργεια

    Η παραγωγή ενέργειας είναι πολύ σημαντική για τον ανθρώπινο οργανισμό γιατί χρειάζεται για την διατήρηση των λειτουργιών του σώματος. Η παραγωγή ενέργειας βοηθάει ώστε να είμαστε φυσικά δραστήριοι και συμβάλλει στην ισορροπημένη ανάπτυξη και ανάπλαση των οστών μας.

    tags : αθλητές,αθλητισμός και διατροφή,ανθρώπινος οργανισμός,διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ενέργεια,ενεργειακά ποτά,ενεργειακές μπάρες,μύες,παραγωγή ενέργειας,σπιτικό φαγητό,συμπληρώματα διατροφής,υγεία,υγεία και διατροφή

  • Συμβουλές για την περίοδο της νηστείας

    Το πάσχα πολλοί είναι αυτοί που κάνουν νηστεία, είτε για θρησκευτικούς λόγους, είτε για λόγους υγείας: Αποτοξίνωσης από τα ζωικά λίπη και δίαιτας. Κατά κοινή παραδοχή η νηστεία κάνει καλό στην υγεία αλλά όταν γίνεται σωστά. Η στροφή στα νηστισιμα φαγητα καιη αποχή από το κρέας και από τα ζωικά λιπαρά έχει ευεργετικά αποτελέσματα για την υγεία, συμβάλλει στη μείωση της χοληστερόλης και των τριγλυκεριδίων. Επιπλέον βοηθάει στην απώλεια βάρους κατά συνέπεια στην καλύτερη λειτουργία των ζωτικών οργάνων. Ακόμη και ψυχικά η νηστεία κάνει καλό, έχουμε ευεξία και αυτοπεποίθηση.

    Το είπε...: :Μανούλα μου

    tags : αδυναμία,διαιτα,διατροφή,έγκυος,ενέργεια,θαλασσινά,θηλασμός,ισσοροπημένη διατροφή,κόπωση,κρέας,νηστεία,νηστίσιμα φαγητά,όσπρια,Πάσχα,σαρακοστή,σαρακοστιανά,σωστή διατροφή,τριγλυκερίδια.,υγεία,χοληστερόλη,ψάρια

  • Διατροφικές συμβουλές για ένα τέλειο καλοκαίρι

    Το καλοκαίρι μπήκε και τυπικά, οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, η διάθεση φτιάχνει και όλοι μας αποζητούμε τρόπους διαφυγής και ξεκούρασης. Η διατροφή μας στις διακοπές, συνήθως, είναι λίγο ανθυγιεινή λίγο τα σνακ, λίγο οι περισσότερες μπύρες, λίγο τα ταβερνάκια, λίγο τα παγωτά μας δημιουργούν παραπάνω κιλά.

    Το είπε...: :Μανούλα μου

    tags : διατροφή και καλοκαίρι,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,καλοκαιρινές διακοπές,καλοκαιρινή διατροφή,μεσογειακή διατροφή,μυστικά δίαιτας,μυστικά ευεξίας,μυστικά καλής υγείας,παραλία,σνακ παραλίας,υγεία,υγεία και διατροφή,υγιεινά σνακ

  • Υδατάνθρακες και υγεία

    Οι υδατάνθρακες είναι σημαντικές ουσίες για την υγεία μας. Πολλοί άνθρωποι ειδικά όταν κάνουν μία δίαιτα, ελαττώνουν την πρόσληψη των υδατανθράκων, πράγμα το οποίο είναι λάθος. Οι υδατάνθρακες μας προσφέρουν φυτικές ίνες, ενέργεια, βιταμίνες, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο και ενέργεια.

    Το είπε...: :Μανούλα μου

    tags : δίαιτες,δίαιτες και υγεία,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,θερμίδες,μεσογειακή διατροφή,οι υδατάνθρακες στη διατροφή μας,υγεία,υγιεινή διατροφή και υγεία,υδατάνθρακες,υδατάνθρακες και διατροφή,υδατάνθρακες και υγεία

  • Διώξτε τα κιλά των διακοπών

    Το καλοκαίρι συνήθως οι περισσότεροι άνθρωποι λαμβάνουν βάρος και περιττά κιλά. Λίγο η χαλάρωση των καλοκαιρινών διακοπών, λίγο οι μεζέδες και τα ουζάκια μας οδηγούν σε διατροφικές "σκανταλιές". Παρόλα αυτά δεν είναι δύσκολο να χάσουμε τα περιττά κιλά των καλοκαιρινών μας διακοπών.

    Το είπε...: :Μανούλα μου

    tags : δίαιτες,διακοπές και διατροφή,διακοπές και περιττά κιλά,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,καλοκαίρι και διατροφή,κιλά διακοπών,περιττά κιλά. κάψιμο λίπους,υγεία,υγεία και διατροφή,φθινόπωρο,χάσιμο κιλών,χάσιμο περιττών κιλών. θερμίδες

  • Μυστικά για μία σωστή διατροφή διακοπών

    Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών πολλοί είναι αυτοί, που παίρνουν βάρος. Λίγο η ξεκούραση των καλοκαιρινών διακοπών, λίγο τα νόστιμα παγωτά και οι δροσιστικές μπύρες, το βάρος μας αυξάνεται. Κάποια μυστικά για μία ισορροπημένη καλοκαιρινή διατροφή δίδονται παρακάτω:

    Το είπε...: :Μανούλα μου

    tags : διαιτα,δίαιτα και καλοκαίρι,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,διατροφικοί πειρασμοί,θερμίδες και διατροφή,καλοκαίρι,καλοκαίρι και πειρασμοί,καλοκαιρινές διακοπές,πειρασμοί καλοκαιριού,περιττά κιλά,σπιτικό φαγητό,υγεία και διατροφή

  • Σαλάτα με αβγά

    Για να μην πάνε χαμένα τα πασχαλινά αβγά, δοκιμάστε την παρακάτω αβγοσαλάτα. Είναι μία σαλάτα νόστιμη, γευστική και εντυπωσιακή. Υλικά για τη σαλάτα με αβγά: Μία μεγάλη πατάτα Δύο βραστά αβγά Τρεις αγκινάρες Ένα φλιτζάνι αρακά βρασμένο Τέσσερα φρέσκα κρεμμύδια κομμένα σε ροδέλες Έξι μαύρες ελιές Ελαιόλαδο, αλάτι, ξίδι

    Το είπε...: :Μανούλα μου

    tags : αβγοσαλάτα,αγκινάρες,Ανάσταση,αυγοσαλάτα,διαιτα,δίαιτα και σαλάτες,διατροφή και υγεία,θρεπτικές σαλάτες,ορεκτικά. Πάσχα,πασχαλινο τραπεζι,πατάτα βρασμένη,σαλάτα από αβγά,σαλάτες,σαλάτες για γιορτές,υγεία,υγεία και διατροφή,υγιεινή διατροφή