Καλή σιλουέτα μετά τις γιορτές

22
vote

Κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων αλλά και των γιορτών γενικότερα το ρίχνουμε λιγάκι στο φαγητό. Οι πολλές επιλογές φαγητών, τα νόστιμα γλυκά και τα οικογενειακά τραπέζια προσθέτουν κάποια περιττά κιλά στο σώμα μας. Το αδυνάτισμα γίνεται με ελάττωση των ποσοτήτων φαγητού και περισσότερη άσκηση. Παρόλα αυτά η καλή σιλουέτα μετά τις γιορτές διατηρείται και με κάποιες μικρές και εύκολες συμβουλές.
Καταρχήν είναι καλό να πίνουμε πολύ νερό αλλά και τσάι. Το νερό μας ξεδιψάει ενώ το τσάι με μία κουταλιά μέλι και λεμόνι ενεργοποιεί το μεταβολισμό μας. Επίσης το λεμόνι "καίει" το λίπος κατά συνέπεια βοηθάει στο αδυνάτισμα. Αν έχετε χρόνο επιλέξτε να τρέξετε πριν πάτε στη δουλειά σας για μισή ώρα, θα νιώσετε ευεξία και θα κάψετε λίπος. Διαφορετικά, περπατήστε γυρνώντας από τη δουλειά σας ή πηγαίνοντας στη δουλειά σας. Το περπάτημα είναι ευεργετικό για την υγεία μας και βοηθάει στη διατήρηση μιας καλής σιλουέτας.
Για μια καλή σιλουέτα μετά τις γιορτές μπορούμε να αντικαταστήσουμε τη ζάχαρη με το μέλι μιας και έχει λιγότερες θερμίδες και κάνει καλό και στην υγεία μας. Επιπλέον, τα πράσινα λαχανικά, το κοτόπουλο, η γαλοπούλα, ο τόνος αποτελούνται από πρωτεϊνες, οι οποίες βοηθούν στο χτίσιμο μιας όμορφης σιλουέτας. Μπορούμε να ξεκινήσουμε και ένα χόμπι που αγαπάμε, χορό ή κολύμπι, τένις ή απλά να ανεβαίνουμε στο σπίτι μας από τις σκάλες και όχι από το ασανσέρ. Τα γλυκά που περιέχουν ζάχαρη και βούτυρο έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και λίπος. Είναι προτιμότερο να φάμε ένα γιαούρτι με μέλι και δημητριακά ή ξηρούς καρπούς. Συνήθως τις ώρες που εργαζόμαστε πεινάμε γι αυτό ας φροντίσουμε να έχουμε μαζί μας κάποιο υγιεινό κολατσιό, για παράδειγμα ένα τοστ με γαλοπούλα και τυρί ή φρούτα, κάποιο παστέλι ή ακόμη και κάποιο γιαουρτάκι. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα επιλέξουμε κάποιο ανθυγιεινό σνακ.
Είναι λογικό να πάρουμε κάποια κιλά κατά τη διάρκεια των γιορτών και εξίσου λογικό ακολουθώντας τις παραπάνω μικρές συμβουλές, να χάσουμε τα περιττά κιλά και να διατηρήσουμε μία καλή σιλουέτα και μετά τις γιορτές.

Ετικέτες (tags): άγχος, αδυνάτισμα, άσκηση, γιορτές, γυμναστική, διαιτα, διατροφή, διατροφικές συνήθειες, ζάχαρη, θερμίδες, κιλα, κιλά γιορτών, κιλά. περιττά κιλά, λίπος, μελομακάρονα, νερό, περπάτημα, πρόσθετα κιλά, πρωτείνες, Σιλουέτα, υγιεινή διατροφή, Χριστούγεννα

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Καλή σιλουέτα μετά τις γιορτές"

  • Διατροφή και δίαιτα

    Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί άνθρωποι, είτε άντρες, είτε γυναίκες είναι πώς θα χάσουν κιλά; Το σημαντικό είναι η απώλεια βάρους να γίνει σωστά, χωρίς να καταπονηθεί ο οργανισμός μας και κυρίως να διατηρηθεί το αποτέλεσμα. Η διατροφή έχει άμεση σχέση με τη δίαιτα και μία σωστή διατροφή βοηθάει στο χάσιμο κιλών.

    tags : αλάτι,αλκοόλ,απώλεια βάρους,βάρος,βούτυρο,γαλακτοκομικά προϊόντα.,διαιτα,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ζάχαρη,θερμίδες,κιλα,κρέας,Λαχανικά,λίπος,νερό,όσπρια,περιττά κιλά,ποσότητες φαγητού,υγεία,υγιεινή διατροφή,φαγητό,φρούτα

  • Τροφές και συνήθειες που αδυνατίζουν

    Πολλές φορές έχουμε αναρωτηθεί αν υπάρχουν τροφές που αδυνατίζουν. Υπάρχουν τροφές που λόγω της συστασής τους βοηθούν στην απώλεια κιλών. Τα θρεπτικά συστατικά που έχουν συνδυαστεί με την καύση του λίπους είναι: Οι φυτικές ίνες, το νερό, το ασβέστειο, οι κατεχίνες και τα μονοακόρεστα λιπαρά οξέα.

    tags : αδυνάτισμα,ασβέστειο,γαλακτοκομικά προϊόντα,γυμναστική,διαιτα,διατροφή,ελαιόλαδο,θερμίδες,κατεχίνες,κιλα,Λαχανικά,λίπος,μονοακόρεστα λιπαρά οξέα,ξηροί καρποί,πράσινο τσάι,τοξίνες,τροφές,υγιεινή διατροφή,φρούτα,φυτικές ίνες

  • Για άψογη σιλουέτα

    Το καλοκαίρι πλησιάζει με ταχείς ρυθμούς και θέλουμε να έχουμε μια όμορφη σιλουέτα. Υπάρχουν προσωρινές λύσεις για το αδυνατισμα, αλλά η μόνη ριζική λύση είναι η σωστή εκγύμναση σε συνδυασμό με μια ισορροπημένη διατροφή αποτελούν τα κλειδιά για ένα ονειρεμένο σώμα.

    tags : αλάτι και διατροφή,αλκοόλ και δίαιτες,άψογη σιλουέτα,γυμναστική,διαιτα,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ενυδάτωση του οργανισμού,επιδερμίδα,θερμίδες,Κυτταρίτιδα,όμορφο σώμα,ορμονικές διακυμάνσεις,Σιλουέτα,τοπικό αδυνάτισμα,υγιεινή διατροφή

  • Διατροφή αποτοξίνωσης και ευεξίας

    Το καλοκαίρι συνήθως τρώμε συχνά έξω και δεν φροντίζουμε τη διατροφή μας. Γι αυτό είναι καλό να κάνουμε μία διατροφή αποτοξίνωσης ώστε να "διώξουμε" τις τοξίνες και να νιώθουμε ευεξία. Καταρχήν είναι καλό να βάλουμε στη διατροφή μας μέταλλα και βιταμίνες.

    tags : ανοσοποιητικό σύστημα,αντιγήρανση,βιταμίνες,διαιτα,διατροφή,ελαιόλαδο,ζάχαρη,θερμίδες,κβαντική διατροφή,λίπος,μεσογειακή κουζίνα,μέταλλα,νεότητα,περιττά κιλά,σαλάτες,σίδηρος,Σιλουέτα,σωστή διατροφή,τοξίνες,υγιεινή διατροφή,φόρμα

  • Αύξηση βάρους το χειμώνα

    Κατά κοινή παραδοχή το χειμώνα παίρνουμε βάρος. Πολλοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται γιατί; Κάποιοι δυσανασχετούν με τα "παραπανίσια" κιλά κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών υπάρχει μία προδιάθεση να αποθηκεύουμε περισσότερο λίπος.

    tags : αύξηση βάρους,βιταμίνες,γύμναση,γυμναστική,δημητριακά,διαιτα,διατροφή,θερμίδες,καθιστική ζωή,κούραση,κρίο,λίπος,μεσογειακή δίαιτα,ξεκούραση,ομορφιά,πατάτες,περπάτημα,υγεία,υγιεινή διατροφή,υδατάνθρακες,φαγητό,φρούτα,χειμώνας

  • Θερμίδες χριστουγέννων (Συμβουλές για την αποφυγή θερμίδων)

    Την περίοδο των χριστουγέννων οι περισσότεροι άνθρωποι παιρνουν 1,5 με 2 κιλά. Επικρατεί η νοοτροπία: "Χριστούγεννα είναι ας φάμε λιγάκι παραπάνω". Η ποικιλία φαγητών, τα νόστιμα γλυκά και το αλκοόλ των ημερών αυτών, έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους μας. Παρόλα αυτά μπορούμε να αποφύγουμε κάποιες θερμίδες.

    tags : αλκοόλ,βάρος,βούτυρο.,γιορτές,γλυκά,διαιτα,διατροφή,ελαιόλαδο,θερμίδες,κιλα,κρασί,κρέας,λευκό κρέας,Πρωτοχρονιά,υγεία,υγιεινή διατροφή,φαγητό,Χριστούγεννα,χριστουγεννιάτικο τραπέζι

  • Διατροφικά διλήμματα

    Πολλές τροφές θεωρούνται ωφέλιμες για την υγεία μας ωστόσο ο τρόπος που τις καταναλώνουμε "μηδενίζει" τις ευεργετικές τους ιδιότητες. Ο καφές μας τονώνει και δημιουργεί ευεξία. Παρόλα αυτά κάποιοι καφέδες, όπως οι παγωμένοι καφέδες με γεύση ή σαντιγί, περιέχουν πολλές θερμίδες, ζάχαρη και λίπος.

    tags : βιταμίνες,διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ελαιόλαδο,ευεξία,ευεργετικές ιδιότητες,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,καφές και υγεία,κιλα,λάδι,λίπος,ομορφιά,σαλάτες,σίδηρος,τροφές,υγεία,υγιεινή διατροφή,Ω3 λιπαρά οξέα