Υγιεινές συμβουλές για οικονομία στο φαγητό

19
vote

Λίγο ή περισσότερο όλους μας έχει αγγίξει η οικονομική κρίση. Συνέχεια ακούμε για οικονομία σε κάθε τι. Είναι θεμιτό να κάνουμε οικονομία και στο φαγητό μας; Υπάρχουν τρόποι να τρώμε και υγιεινά και οικονομικά. Παρακάτω υπάρχουν κάποιες συμβουλές για υγιεινή διατροφή και οικονομία.
Καταρχήν στο super market πρέπει να πηγαίνουμε με μία λίστα με τα ψώνια μας. Έτσι θα πάρουμε τα σωστά προϊόντα και δεν θα πάρουμε ένα σωρό άλλα πράγματα. Ας θυμηθούμε να αγοράζουμε εποχικά προϊόντα είναι και πιο οικονομικά και πιο υγιεινά και πιο φθηνά και πιο νόστιμα. Συγκρίνεται το σπιτικό φαγητό με το delivery; Σαφώς όχι. Επιλέξτε να μαγειρέψετε στο σπίτι σας και να πάρετε και σπιτικό φαγητό στη δουλειά σας. Έτσι και πιο υγιεινά θα τρέφεστε και πιο οικονομικά. Μπορεί να ζείτε στην Αθήνα αλλά είναι δύσκολο να φυτέψετε λαχανικά και βότανα στις γλάστρες σας; Και θετική ενέργεια θα έχετε στο μπαλκόνι και φρέσκα λαχανικά και αρωματικά βότανα για το φαγητό σας. Επίσης δοκιμάστε προϊόντα ολικής άλεσης, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνες και φυτικές ίνες και πιο φθηνά. Τα κατεψυγμένα λαχανικά είναι μία μέθοδος οικονομίας. Διατηρούνται στην κατάψυξη και δεν χαλούν ενώ διατηρούν και πολλές βιταμίνες. Τα ψάρια είναι πλούσια σε λιπαρά Ω3 και σε βιταμίνες, είναι όμως λίγο ακριβά. Μπορείτε να επιλέξετε κονσέρβες τόνου ή διαφορετικά να τα βάλετε στη διατροφή σας μία φορά την εβδομάδα. Επίσης υπάρχουν και πιο οικονομικά ψάρια, εξίσου πολύτιμα για τον οργανισμό μας: Για παράδειγμα η σαρδέλα, νόστιμη, υγιεινή και εύκολη στο μαγείρεμα. Υπάρχουν τρόποι για οικονομία σε ένα σπίτι. Με λίγα υλικά, αρκετή φαντασία και πολύ διάθεση μπορούμε να φτιάξουμε μαγειρικά "αριστουργήματα".
Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο :-)

Ετικέτες (tags): tips για οικονομία, διατροφικές συνήθειες και υγεία, ευεξία και διατροφή, μεσογειακή διατροφή, οικονομία στο super market, οικονομική κρίση, σπιτικό φαγητό, συμβουλές για οικονομία, σωστή διατροφή, υγεία και διατροφή, υγιεινές συνήθειες, φαγητό και υγεία

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Υγιεινές συμβουλές για οικονομία στο φαγητό"

  • Στιφάδο μοσχάρι

    Μία συνταγή νόστιμη και εντυπωσιακή είναι το μοσχάρι στιφάδο. Υλικά για το μοσχάρι στιφάδο (Υλικά για πέντε άτομα) Ένα κιλό μοσχάρι (Με λίγο λίπος) Ένα κιλό ξερά, μέτρια σε μέγεθος κρεμμύδια Δύο δαφνόφυλλα Μία πρέζα μοσχοκάρυδο Μία πρέζα πιπέρι Μία πρέζα ζάχαρη Δύο ώριμες ντομάτες Ένα τρίτο της κούπας ελαιόλαδο

    tags : γκουρμέ κουζίνα,δείπνο και συνταγές,δίαιτα και διατροφή,διατροφή,μεσογειακή διατροφή,μοσχαρι,σπιτικό φαγητό,στιφάδο,συνταγές,συνταγές για γεύμα,συνταγές για οικογένεια,συνταγες μαγειρικης,υγεία και διατροφή,υγεία και ευεξία,φαγητό και υγεία

  • Νόστιμη συνταγή για χοιρινές μπριζόλες

    Οι χοιρινές μπριζόλες είναι νόστιμες, χορταστικές και εύκολες στο μαγείρεμα. Μία εύκολη και νόστιμη συνταγή για χοιρινές μπριζόλες δίνεται παρακάτω. Τα υλικά για τις μπριζόλες: Πέντε χοιρινές μπριζόλες (Φυσικά με κόκαλο) Μία κούπα κόκκινο, μεστό κρασί Μία κουταλιά της σούπας ρίγανη Μία κούπα ξύδι

    tags : syntages,διατροφή και υγεία,κρέας και διατροφή,μεσογειακή διατροφή,μπριζόλες,μπριζόλες χοιρινές,σπιτικές συνταγές,σπιτικό φαγητό,σπιτικό φαγητό και υγεία,συνταγές,συνταγές για κρέας,συνταγή για μπριζόλες,υγιεινό μαγείρεμα,χοιρινό κρέας

  • Διατροφικές συμβουλές για ένα τέλειο καλοκαίρι

    Το καλοκαίρι μπήκε και τυπικά, οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, η διάθεση φτιάχνει και όλοι μας αποζητούμε τρόπους διαφυγής και ξεκούρασης. Η διατροφή μας στις διακοπές, συνήθως, είναι λίγο ανθυγιεινή λίγο τα σνακ, λίγο οι περισσότερες μπύρες, λίγο τα ταβερνάκια, λίγο τα παγωτά μας δημιουργούν παραπάνω κιλά.

    tags : διατροφή και καλοκαίρι,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,καλοκαιρινές διακοπές,καλοκαιρινή διατροφή,μεσογειακή διατροφή,μυστικά δίαιτας,μυστικά ευεξίας,μυστικά καλής υγείας,παραλία,σνακ παραλίας,υγεία,υγεία και διατροφή,υγιεινά σνακ

  • Πώς επηρεάζουν οι τροφές τη διάθεση μας;

    Πολλές φορές ενώ είμαστε κακοδιάθετοι, μία αγαπημένη μας τροφή, μας φτιάχνει τη διάθεση. Αυτό οφείλεται στην παραγωγή ενδορφιμών, ουσίες, που διεγείρουν τα θετικά συναισθήματα μας.

    tags : αντιοξειδωτικά,αντιοξειδωτικές ουσίες,βιταμίνες και ευεξία,βιταμίνες και υγεία,διάθεση και διατροφή,διατροφή,διατροφή και διάθεση,διατροφή και ευεξία,διατροφικές συνήθειες,θειαμίνη,μαγνήσιο,μεσογειακή διατροφή,σπιτικό φαγητό,φυλλικό οξύ

  • Το μαύρο ρύζι στη διατροφή μας

    Το καστανό και το μαύρο ρύζι είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για την υγεία μας. Το μαύρο ρύζι, πιο συγκεκριμένα, περιέχει ευεργετικά για την υγεία αντιοξειδωτικά ανθοκυανίνες, συστατικά που περιέχουν και τα βατόμουρα. Επίσης το μαύρο ρύζι περιέχει φυτικές ίνες και βιταμίνη Ε.

    tags : αντιοξειδωτικά,βιταμίνες και υγεία,διατροφή και ομορφιά,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ευεργετικό μαύρο ρύζι,κακή χοληστερόλη,καστανό ρύζι,μαύρο ρύζι,μαύρο ρύζι και υγεία,μεσογειακή διατροφή,πρόληψη και υγεία,ρύζι,υγεία και διατροφή

  • Τροφές που μας ζεσταίνουν

    Το χειμώνα η θερμοκρασία πέφτει αισθητά και οι περισσότεροι άνθρωποι κρυώνουμε και ψάχνουμε τρόπους να ζεσταθούμε. Πέραν της κουβέρτας και του ζεστού ντυσίματος πολλές είναι οι τροφές, που μας ζεσταίνουν. Κάποιες από τις τροφές που μας ζεσταίνουν είναι οι εξής:

    tags : διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφή τον χειμώνα,διατροφικές συνήθειες,ιώσεις και διατροφή,κρυολογήματα,μεσογειακή διατροφή,σούπες και χειμώνας,σπιτικό φαγητό,τροφές και βιταμίνες,τροφές και κρύο,τροφές του χειμώνα,τσάι,υγιεινή διατροφή

  • Βιταμίνες και γυναίκες

    Οι βιταμίνες και τα συμπληρώματα διατροφής είναι απαραίτητα όταν δεν τρεφόμαστε σωστά. Οι γυναίκες έχουν πάρει πολλούς ρόλους με αποτέλεσμα να κουράζονται και να χρειάζονται ενέργεια και βιταμίνες.

    tags : ασβέστιο και γυναίκες,βιταμίνες,βιταμίνες και διατροφή,βιταμίνες και υγεία,γυναίκες και οστεοπόρωση,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,εργαζόμενες,μεσογειακή διατροφή,πρόληψη,σίδηρος και γυναίκες,συμπληρώματα διατροφής,υγεία και διατροφή