Νηστεία - Μία υγιεινή δίαιτα

99
vote

Μιάς και έχει ξεκινήσει η νηστεία για το πάσχα..
Πολλοί είναι οι άνθρωπου που κάνουν νηστεία όπως την ορίζει η ορθόδοξη εκκλησία. Ένας ακόμη λόγος για να τηρήσετε μία νηστεία είναι ότι αποτελεί μία υγιεινή δίαιτα. Κάνοντας νηστεία καταναλώνουμε νηστισιμα φαγητα και βγάζουμε από τη διατροφή μας τα ζωικά τρόφιμα. Αυτή η αποτοξίνωση όταν συνδυάζεται με μία σωστή επιλογή τροφών, που αναπληρώνουν τις βιταμίνες και την ενέργεια που χρειαζόμαστε, κάνει καλό στην υγεία μας.
Όταν η νηστεία γίνεται σωστά μπορούμε να προσλαμβάνουμε πρωτεϊνες από άλλες πηγές, χωρίς να προσλαμβάνουμε λίπος και κυρίως κορεσμένο λίπος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί η χοληστερόλη.
Πολλοί είναι οι άνθρωποι που φοβούνται ότι με μία νηστεία θα έχουν πρόβλημα με το σίδηρο γιατί το κρέας είναι πλούσιο σε σίδηρο. Όταν το διαιτολόγιο μας αποτελείται από όσπρια, θαλασσινά, δημητρικά και βιταμίνη c, απορροφάται το σίδηρο και καλύπτεται το κενό.
Όταν υπάρχει μέτρο κατά τη διάρκεια μιάς νηστείας και εμπλουτισμένο διαιτολόγιο με φρούτα, λαχανικά, όσπρια, φυτικές ίνες, σαλάτες και θαλασσινά, η νηστεία θα έχει θετικές συνέπειες στην υγεία μας.

Ετικέτες (tags): αποτοξίνωση, βιταμίνες, δημητριακά, διαιτα, διατροφή, Εκκλησία, ζωικά τρόφιμα, θαλασσινά, θερμίδες, Θρησκεία, θρησκευτική παράδοση, λίπος, νηστεία, νηστίσιμα φαγητά, όσπρια, πάσχα., πρωτείνες, σαλάτες, σίδηρος, υγεία, φρούτα, φυτικές ίνες, χοληστερόλη

Κατηγορία: Εφημερίδα

Νηστεία για Αποτοξίνωση, Ευεξία και Ενέργεια

Συμφωνώ απόλυτα και συμπληρώνω...

Η νηστεία έχει πολλά θετικά:

- Προάγει την παραδοσιακή Ελληνική Μεσογειακή Διατροφή.
- Είναι Οικονομική και Οικολογική Διατροφή.
- Ενδυναμώνει το Σώμα και αυξάνει την Ενέργεια.
- Θεραπεύει από ασθένειες και βελτιώνει την Υγεία.
- Βελτιώνει την Ψυχολογία και τη Διάθεση.

Έχω ανεβάσει ένα δωρεάν διαδικτυακό video-σεμινάριο
που αποτελέιται από τρία μέρη:

1. Τι είναι η Νηστεία και ποιοί είναι οι μύθοι περί Νηστείας.
2. Τα οφέλη της νηστείας ανεξάρτητα από Θρησκευτικές αντιλείψεις.
3. Ο Δεκάλογος της σωστής Νηστείας για Ευεξία και Ενέργεια.

Μπορείς να το δεις εδώ:
nistisima.gr

Καλή δύναμη!!

Ευτύχης Μπλέτσας

Ευχαριστώ πολύ

Ευχαριστώ πολύ θα τα κοιτάξω αναλυτικά!

Λόγια σχετικά με "Νηστεία - Μία υγιεινή δίαιτα"

  • Αύξηση βάρους το χειμώνα

    Κατά κοινή παραδοχή το χειμώνα παίρνουμε βάρος. Πολλοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται γιατί; Κάποιοι δυσανασχετούν με τα "παραπανίσια" κιλά κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών υπάρχει μία προδιάθεση να αποθηκεύουμε περισσότερο λίπος.

    tags : αύξηση βάρους,βιταμίνες,γύμναση,γυμναστική,δημητριακά,διαιτα,διατροφή,θερμίδες,καθιστική ζωή,κούραση,κρίο,λίπος,μεσογειακή δίαιτα,ξεκούραση,ομορφιά,πατάτες,περπάτημα,υγεία,υγιεινή διατροφή,υδατάνθρακες,φαγητό,φρούτα,χειμώνας

  • Συμβουλές για την περίοδο της νηστείας

    Το πάσχα πολλοί είναι αυτοί που κάνουν νηστεία, είτε για θρησκευτικούς λόγους, είτε για λόγους υγείας: Αποτοξίνωσης από τα ζωικά λίπη και δίαιτας. Κατά κοινή παραδοχή η νηστεία κάνει καλό στην υγεία αλλά όταν γίνεται σωστά. Η στροφή στα νηστισιμα φαγητα καιη αποχή από το κρέας και από τα ζωικά λιπαρά έχει ευεργετικά αποτελέσματα για την υγεία, συμβάλλει στη μείωση της χοληστερόλης και των τριγλυκεριδίων. Επιπλέον βοηθάει στην απώλεια βάρους κατά συνέπεια στην καλύτερη λειτουργία των ζωτικών οργάνων. Ακόμη και ψυχικά η νηστεία κάνει καλό, έχουμε ευεξία και αυτοπεποίθηση.

    Το είπε...: :Μανούλα μου

    tags : αδυναμία,διαιτα,διατροφή,έγκυος,ενέργεια,θαλασσινά,θηλασμός,ισσοροπημένη διατροφή,κόπωση,κρέας,νηστεία,νηστίσιμα φαγητά,όσπρια,Πάσχα,σαρακοστή,σαρακοστιανά,σωστή διατροφή,τριγλυκερίδια.,υγεία,χοληστερόλη,ψάρια

  • Διατροφικά διλήμματα

    Πολλές τροφές θεωρούνται ωφέλιμες για την υγεία μας ωστόσο ο τρόπος που τις καταναλώνουμε "μηδενίζει" τις ευεργετικές τους ιδιότητες. Ο καφές μας τονώνει και δημιουργεί ευεξία. Παρόλα αυτά κάποιοι καφέδες, όπως οι παγωμένοι καφέδες με γεύση ή σαντιγί, περιέχουν πολλές θερμίδες, ζάχαρη και λίπος.

    Το είπε...: :Μανούλα μου

    tags : βιταμίνες,διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ελαιόλαδο,ευεξία,ευεργετικές ιδιότητες,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,καφές και υγεία,κιλα,λάδι,λίπος,ομορφιά,σαλάτες,σίδηρος,τροφές,υγεία,υγιεινή διατροφή,Ω3 λιπαρά οξέα

  • Διατροφή αποτοξίνωσης και ευεξίας

    Το καλοκαίρι συνήθως τρώμε συχνά έξω και δεν φροντίζουμε τη διατροφή μας. Γι αυτό είναι καλό να κάνουμε μία διατροφή αποτοξίνωσης ώστε να "διώξουμε" τις τοξίνες και να νιώθουμε ευεξία. Καταρχήν είναι καλό να βάλουμε στη διατροφή μας μέταλλα και βιταμίνες.

    Το είπε...: :Μανούλα μου

    tags : ανοσοποιητικό σύστημα,αντιγήρανση,βιταμίνες,διαιτα,διατροφή,ελαιόλαδο,ζάχαρη,θερμίδες,κβαντική διατροφή,λίπος,μεσογειακή κουζίνα,μέταλλα,νεότητα,περιττά κιλά,σαλάτες,σίδηρος,Σιλουέτα,σωστή διατροφή,τοξίνες,υγιεινή διατροφή,φόρμα

  • Ισορροπημένη διατροφή με γλυκές και αλμυρές γεύσεις

    Η ισορροπημένη διατροφή είναι βασικός παράγοντας για ένα ωραίο σώμα. Είναι αποδεδειγμένο επιστημονικά ότι οι δίαιτες που βασίζονται σε τροφές που μας αρέσουν έχουν καλύτερα αποτελέσματα, τα οποία διαρκούν σε βάθος χρόνου. Μπήκε η άνοιξη και οι περισσότεροι από εμάς θέλουμε να έχουμε ένα καλίγραμμο σώμα αλλά και ευεξία.

    Το είπε...: :Μανούλα μου

    tags : αλκοόλ,αλμυρές γεύσεις,ανθότυρο,άνοιξη,ασβέστιο,γλυκά,διαιτα,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ευεξία,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,κοκτέιλ,Λαχανικά,μαύρη σοκολάτα,πρωτείνες,σαλάτες,σώμα,τυριά,υγεία,φράουλες,φρούτα,ψωμί ολικής άλεσης

  • Διατροφή και δίαιτα

    Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί άνθρωποι, είτε άντρες, είτε γυναίκες είναι πώς θα χάσουν κιλά; Το σημαντικό είναι η απώλεια βάρους να γίνει σωστά, χωρίς να καταπονηθεί ο οργανισμός μας και κυρίως να διατηρηθεί το αποτέλεσμα. Η διατροφή έχει άμεση σχέση με τη δίαιτα και μία σωστή διατροφή βοηθάει στο χάσιμο κιλών.

    Το είπε...: :Μανούλα μου

    tags : αλάτι,αλκοόλ,απώλεια βάρους,βάρος,βούτυρο,γαλακτοκομικά προϊόντα.,διαιτα,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ζάχαρη,θερμίδες,κιλα,κρέας,Λαχανικά,λίπος,νερό,όσπρια,περιττά κιλά,ποσότητες φαγητού,υγεία,υγιεινή διατροφή,φαγητό,φρούτα

  • Συνταγή για φακές

    Τα όσπρια είναι απαραίτητα στη διατροφή μας. Είναι καλό να τρώμε όσπρια δύο φορές την εβδομάδα. Οι φακές είναι νόστιμες και έχουν βιταμίνες και σίδηρο. Μία πεντανόστιμη συνταγή για φακές, δίνεται παρακάτω: Υλικά: 8 κούπες νερο Μισό κιλό φακη Ένα μέτριο κρεμμύδι Δύο σκελίδες σκόρδο Δύο καρότα Μία μέτρια πατάτα

    Το είπε...: :Μανούλα μου

    tags : βιταμίνες,διαιτα,διατροφή,ελαιόλαδο,ελληνική κουζίνα,καρότα,κρεμμύδι,λαδερά,μεσογειακή δίαιτα,ξύδι,όσπρια,πατάτες,ρήγανη,σίδηρος,σκόρδο,Σούπες,σπιτικό φαγητό,συνταγές μαμάς,υγεία,υγιεινές συνταγές,φάβα,Φακές