Μυστικά που κόβουν την όρεξη μας

13
vote

Πολλοί είναι οι άνθρωποι που κάνουν δίαιτες και δεν "βλέπουν" αποτελέσματα. Το παν σε μία δίαιτα είναι να είναι ισορροπημένη και να κάνουμε και λίγη γυμναστική. Κάποια μυστικά ώστε να μας κοπεί η όρεξη και να μην έχουμε λιγούρες είναι τα εξής:
Καταρχήν πρέπει να τρώμε αργά και να μασάμε καλά την τροφή μας, έτσι, θα νιώσουμε άμεσα την αίσθηση του κορεσμού και θα τρώμε λιγότερες ποσότητες φαγητού. Με την πάροδο του χρόνου θα ελαττώσουμε την επιθυμίας για μεγάλες ποσότητες φαγητού και θα έχουμε λιγότερες λιγούρες.
Επίσης το βούρτσισμα τον δοντιών, η κατανάλωση νερού και η τσίχλα μας κόβουν την όρεξη και μας δίνουν την αίσθηση ότι έχουμε φάει. Μπορούμε επίσης να πιούμε ανθρακούχο νερό ώστε να νιώσουμε "φούσκωμα".
Επίσης όταν τρώμε πολλά και μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της μέρας νιώθουμε λιγότερο την επιθυμία να φάμε άχρηστες τροφές και μας "κόβεται" η όρεξη για κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων φαγητού.
Οι φυτικές ίνες βοηθούν πολύ στις δίαιτες και στο κόψιμο της όρεξης μιας και μας δίνουν την αίσθηση του κορεσμού και είναι και ευεργετικές για την καλή υγεία μας. Επιλέξτε το μαύρο ψωμί, τα δημητριακά ολικής άλεσης, τα ζυμαρικά ολικής άλεσης και τα σνακ από δημητριακά.
Κάποιες φορές τρώμε ενώ δεν πεινάμε, νομίζουμε πως έχουμε λιγούρα ενώ απλά θέλουμε με κάτι να απασχολήσουμε το μυαλό μας. Πριν λοιπόν κάνουμε το ατόπημα και ανοίξουμε το ψυγείο ας σκεφτούμε αν όντως πεινάμε κι αν όντως θέλουμε να φάμε σοκολάτα, πατατάκια ή κάποια άλλη λιπαρή τροφή. Ας επιλέξουμε αντ' αυτών ένα φρούτο, έναν χυμό ή ένα παστέλι. Μπορούμε να σημειώσουμε στο ψυγείο μας τι δεν πρέπει να φάμε ή να φτιάξουμε μία λίστα με ψώνια, κάποιο ρούχο, που να πρέπει να μας χωράει. Πολλές φορές όλα είναι στο μυαλό μας, ακόμη και οι λιγούρες.
Και τέλος, ένα προσωπικό μου "μυστικό" για να μην έχουμε λιγούρες είναι η γυμναστική. Μετά από μισή ώρα τρεξίματος ή γρήγορου περπατήματος ή αερόβιας γυμναστικής δεν μας πάει η καρδιά να φάμε κάτι λιπαρό και διατροφικά "άχρηστο". Μετά τη γυμναστική ο οργανισμός μας "ζητάει" κάτι υγιεινό, ένα ποτήρι γάλα με δημητριακά, ένα γιαούρτι με φρούτα, ένα μήλο, μία μερίδα με φιλέτο κοτόπουλο και μαύρο ρύζι κτλ.
Τελικά ναι μεν όλα τα ωραία είναι απαγορευμένα αλλά και το κάθε τι είναι στο μυαλό μας.
Καλό χειμώνα σε όλους. :)

Ετικέτες (tags): tips για δίαιτα, απώλεια βάρους, δίαιτες, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, θερμίδες, ισορροπημένη διατροφή, κόψιμο όρεξης, λιγούρα, μυστικά για δίαιτα, μυστικά για δίαιτες, συμβουλές δίαιτας, σωστές δίαιτες, υγεία και διατροφή, φαγητό και δίαιτα

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Μυστικά που κόβουν την όρεξη μας "

  • Συμβουλές για ισορροπημένη διατροφή

    Η ισορροπημένη διατροφή είναι πολύ σημαντική για την υγεία και την ευεξία μας. Κάποιες συμβουλές για μία ισορροπημένη διατροφή δίνονται παρακάτω:

    tags : αντιοξειδωτικά,αντιοξειδωτικά στοιχεία,βρώμη,βρώμη και ευεξία,γκρέιπφρουτ,διαιτα,δίαιτες,διατροφή και δίαιτα,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ευεξία,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,πρωινό,πρωινό γεύμα και διατροφή,υγεία και βάρος

  • Η δίαιτα της σούπας

    Δεν υπάρχει πιο ωραίο φαγητό για το χειμώνα από μία νόστιμη σούπα. Οι σούπες μας ζεσταίνουν, θωρακίζουν την άμυνα του οργανισμού μας και μας προσφέρουν τα απαραίτητα για τον οργανισμό μας συστατικά. Οι σούπες εκτός από απλές στο μαγείρεμα, νόστιμες και υγιεινές βοηθούν και στο χάσιμο κιλών. Αυτό εξηγείται και ως εξής:

    tags : διαιτα,δίαιτα και σούπες,δίαιτες,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ευεξία,θερμίδες,θρεπτική αξία της σούπας,κιλα,κοτόσουπα,όσπρια,σούπα λαχανικών,σούπες και δίαιτες,σούπες και μείωση βάρους,υγεία και διατροφή,χορτόσουπα,ψαρόσουπα

  • Υδατάνθρακες και υγεία

    Οι υδατάνθρακες είναι σημαντικές ουσίες για την υγεία μας. Πολλοί άνθρωποι ειδικά όταν κάνουν μία δίαιτα, ελαττώνουν την πρόσληψη των υδατανθράκων, πράγμα το οποίο είναι λάθος. Οι υδατάνθρακες μας προσφέρουν φυτικές ίνες, ενέργεια, βιταμίνες, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο και ενέργεια.

    tags : δίαιτες,δίαιτες και υγεία,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,θερμίδες,μεσογειακή διατροφή,οι υδατάνθρακες στη διατροφή μας,υγεία,υγιεινή διατροφή και υγεία,υδατάνθρακες,υδατάνθρακες και διατροφή,υδατάνθρακες και υγεία

  • Διώξτε τα κιλά των διακοπών

    Το καλοκαίρι συνήθως οι περισσότεροι άνθρωποι λαμβάνουν βάρος και περιττά κιλά. Λίγο η χαλάρωση των καλοκαιρινών διακοπών, λίγο οι μεζέδες και τα ουζάκια μας οδηγούν σε διατροφικές "σκανταλιές". Παρόλα αυτά δεν είναι δύσκολο να χάσουμε τα περιττά κιλά των καλοκαιρινών μας διακοπών.

    tags : δίαιτες,διακοπές και διατροφή,διακοπές και περιττά κιλά,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,καλοκαίρι και διατροφή,κιλά διακοπών,περιττά κιλά. κάψιμο λίπους,υγεία,υγεία και διατροφή,φθινόπωρο,χάσιμο κιλών,χάσιμο περιττών κιλών. θερμίδες

  • Λάθη που μας χαρίζουν κιλά

    Κάποιες φορές στην προσπάθειά μας να κάνουμε δίαιτα κάνουμε κάποια διατροφικά λάθη. Γι αυτό διαβάστε το παρακάτω αρθράκι. Είναι καλό να προσέχουμε τις σάλτσες, τα πρόσθετα και τις τεχνικές μαγειρικής ώστε να μην χαλάσουμε τη σιλουέτα μας.

    tags : αντιοξειδωτικά στοιχεία,βάρος,δίαιτες,διατροφή και δίαιτα,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,θερμίδες,κιλα,Λαχανικά,σνακς,σπιτικό φαγητό,υγεία και φαγητό,υγιεινές συνήθειες,υγιεινή διατροφή,φαγητά και θερμίδες

  • Διατροφικά διλήμματα

    Πολλές τροφές θεωρούνται ωφέλιμες για την υγεία μας ωστόσο ο τρόπος που τις καταναλώνουμε "μηδενίζει" τις ευεργετικές τους ιδιότητες. Ο καφές μας τονώνει και δημιουργεί ευεξία. Παρόλα αυτά κάποιοι καφέδες, όπως οι παγωμένοι καφέδες με γεύση ή σαντιγί, περιέχουν πολλές θερμίδες, ζάχαρη και λίπος.

    tags : βιταμίνες,διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ελαιόλαδο,ευεξία,ευεργετικές ιδιότητες,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,καφές και υγεία,κιλα,λάδι,λίπος,ομορφιά,σαλάτες,σίδηρος,τροφές,υγεία,υγιεινή διατροφή,Ω3 λιπαρά οξέα

  • Διατροφικές συμβουλές για ένα τέλειο καλοκαίρι

    Το καλοκαίρι μπήκε και τυπικά, οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, η διάθεση φτιάχνει και όλοι μας αποζητούμε τρόπους διαφυγής και ξεκούρασης. Η διατροφή μας στις διακοπές, συνήθως, είναι λίγο ανθυγιεινή λίγο τα σνακ, λίγο οι περισσότερες μπύρες, λίγο τα ταβερνάκια, λίγο τα παγωτά μας δημιουργούν παραπάνω κιλά.

    tags : διατροφή και καλοκαίρι,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,καλοκαιρινές διακοπές,καλοκαιρινή διατροφή,μεσογειακή διατροφή,μυστικά δίαιτας,μυστικά ευεξίας,μυστικά καλής υγείας,παραλία,σνακ παραλίας,υγεία,υγεία και διατροφή,υγιεινά σνακ