Super foods

31
vote

Κάποιες φορές νιώθουμε τις δυνάμεις μας να βρίσκονται στο ναδίρ. Υπάρχουν κάποιες τροφές που είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά. Οι super αυτές τροφές βοηθούν τον οργανισμό μας να λειτουργεί καλύτερα. Όσοι κουράζονται σωματικά και πνευματικά, τα παιδιά που δίνουν πανελλαδικές εξετάσεις και όσοι γενικότερα φροντίζουν την υγεία τους ας διαβάσουν για το super food.
Η βιταμόνη Β είναι μία ασπίδα κατά του στρες. Διατηρεί την υγεία του δέρματος, των μαλλιών, των ματιών και βοηθάει στην καλή λειτουργία του εντέρου. Η συγκεκριμένη βιταμίνη βοηθάει ακόμη και στον καλό ύπνο. Οι τροφές που περιέχουν βιταμίνη Β είναι ο βασιλικός πολτός, η γύρη, η αλόη βέρα και η μαγιά μπύρας. Οι παραπάνω τροφές βρίσκονται σε σκευάσματα και μπορείτε να τα βρείτε σε φαρμακεία και σε καταστήματα με προϊόντα υγιεινής διατροφής.
Τα αντιοξειδωτικά είναι ευεργετικά για τον ανθρώπινο οργανισμό. Σκοτώνουν τις ελεύθερες ρίζες που δημιουργούνται στο σώμα εξαιτίας της μόλυνσης του περιβάλλοντος, του στρες, του καπνίσματος, της κακής διατροφής και των χημικών που περιέχονται στις τροφές. Σε βάθος χρόνου αποτελούν αντίδοτο κατά της γήρανσης. Κάποιες τροφές που περιέχουν αντιοξειδωτικά συστατικά είναι: Τα καρύδια, το πράσινο τσάι, το πορτοκάλι, το σπανάκι, οι σταφίδες, το μπρόκολο, τα αποξηραμένα δαμάσκηνα, οι κόκκινες πιπεριές και οι ντομάτες. Προϊόντα που μπορείτε να βρείτε παντού και να τις προσθέσετε στο διαιτολόγιό σας.
Υπάρχουν κάποιες τροφές με πολλά θρεπτικά συστατικά, οι οποίες βοηθούν στην καλή λειτουργία του οργανισμού μας και μπορούμε εύκολα να τις βρούμε. Κάποιες από αυτές είναι το ελαιόλαδο, το πρόβειο γιαούρτι, το σκόρδο, τα καρότα, ο σολομός, η σαρδέλα, τα καρύδια, το μπρόκολο, το πλιγούρι και τα μήλα. Προσπαθήστε να βάλετε στη διατροφή σας αυτά τα super foods και θα δείτε πόσο πιο όμορφα θα νιώσετε με την πάροδο του χρόνου.

Το είπε...: Μανούλα μου

Ετικέτες (tags): αντιοξειδωτικά, βασιλικός πολτός, βιταμίνες, βότανα, γήρανση, διατροφικές συνήθειες, θαλασσινά, θρεπτικές ουσίες, καρύδια, Λαχανικά, μέλι, μεσογειακή δίαιτα, μέταλλα, πλιγούρι, πράσινο τσάι, σολομός, στρες, υγεία, υγιεινή διατροφή, φαγητα, φρούτα

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Super foods"

  • Διατροφή και αντιοξειδωτικά

    Είναι καλό να λαμβάνουμε τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη αντιοξειδωτικών ώστε να έχουμε καλή υγεία. Κατά συνέπεια η παγκόσμια οργάνωση υγείας ορίζει ως τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη αντιοξειδωτικών στοιχείων πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών.

    tags : αντιοξειδωτικά,αντιοξειδωτικά στοιχεία,διατροφή,διατροφή και υγεία,καλή υγεία,Λαχανικά,παγκόσμια οργάνωση υγείας,παχυσαρκία,υγεία,υγεία και αντιοξειδωτικά,υγεία και διατροφή,υγιεινή διατροφή,φρούτα,φυσική άμυνα,φυσική άμυνα του οργανισμού

  • Αύξηση βάρους το χειμώνα

    Κατά κοινή παραδοχή το χειμώνα παίρνουμε βάρος. Πολλοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται γιατί; Κάποιοι δυσανασχετούν με τα "παραπανίσια" κιλά κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών υπάρχει μία προδιάθεση να αποθηκεύουμε περισσότερο λίπος.

    tags : αύξηση βάρους,βιταμίνες,γύμναση,γυμναστική,δημητριακά,διαιτα,διατροφή,θερμίδες,καθιστική ζωή,κούραση,κρίο,λίπος,μεσογειακή δίαιτα,ξεκούραση,ομορφιά,πατάτες,περπάτημα,υγεία,υγιεινή διατροφή,υδατάνθρακες,φαγητό,φρούτα,χειμώνας

  • Διατροφή και δίαιτα

    Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί άνθρωποι, είτε άντρες, είτε γυναίκες είναι πώς θα χάσουν κιλά; Το σημαντικό είναι η απώλεια βάρους να γίνει σωστά, χωρίς να καταπονηθεί ο οργανισμός μας και κυρίως να διατηρηθεί το αποτέλεσμα. Η διατροφή έχει άμεση σχέση με τη δίαιτα και μία σωστή διατροφή βοηθάει στο χάσιμο κιλών.

    tags : αλάτι,αλκοόλ,απώλεια βάρους,βάρος,βούτυρο,γαλακτοκομικά προϊόντα.,διαιτα,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ζάχαρη,θερμίδες,κιλα,κρέας,Λαχανικά,λίπος,νερό,όσπρια,περιττά κιλά,ποσότητες φαγητού,υγεία,υγιεινή διατροφή,φαγητό,φρούτα

  • Διατροφή και νεότητα - Κάποια μυστικά

    Μετά από μία ηλικία κάθε χρόνος αφήνει στο πρόσωπο μιάς γυναίκας και μία ρυτίδα, ως σουβενίρ για να θυμάται τις χαρές και τις λύπες που πέρασαν. Παρόλα αυτά υπάρχουν τρόποι ώστε να παρατείνουμε τη νεότητα. Ένας σημαντικός παράγοντας είναι η διατροφή μας.

    tags : γήρανση,γυναίκα,γυναικεία φιλαρέσκεια,διατροφή,επιδερμίδα,ηλικία,Λαχανικά,νέος,νεότητα,πρωτείνες,τσάι,υγεία,υγιεινή διατροφή,φρούτα,φυσική ομορφιά.

  • Δυσκοιλιότητα και διατροφή

    Η δυσκοιλιότητα ταλαιπωρεί πολλούς ανθρώπους και αποτελεί και ψυχοσωματικό νόσημα και συνέπεια μιας κακής διατροφής. Οι φυτικές ίνες ανακουφίζουν από τη δυσκοιλιότητα. Κάποια φαγητά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και υπάρχουν διαφορετικά είδη φυτικών ινών.

    tags : άπεπτες φυτικές ίνες,δαμάσκηνα,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,δυσκοιλιότητα,δυσκοιλιότητα και διατροφή,εντερικές διαταραχές,έντερο,Λαχανικά,μπάμιες,όσπρια,πέψη,υγεία,φαγητά και φυτικές ίνες,φαγητό και δυσκοιλιότητα,φρούτα,φυτικές ίνες

  • Ο σολομός

    Ο σολομός είναι ένα ψάρι που βρίσκουμε εύκολα, φρέσκο ή κατεψυγμένο και σε προσιτή τιμή. Ο σολομός μαγειρεύεται εύκολα και από αυτό το ψάρι παρασκευάζεται και sushi.

    tags : ανοσοποιητικό σύστημα,διαιτα,διατροφή,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,διατροφική αξία,εύκολες συνταγές,θαλασσινά,καρδιά,κόκκινο ψάρι,λιπαρά ψάρια,σολομός,σολομός και υγεία,υγεία,υγεία και διατροφή,ψάρια

  • Μια καλή διατροφή για να αλλάξεις μια κακή δίαιτα

    Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να χάσουν βάρος γρήγορα και ακολουθούν δίαιτες που δεν κάνουν καλό στην υγεία μας. Επίσης μετά από λίγες εβδομάδες καταλήγουν να έχουν περισσότερα κιλά, από πριν. Γι αυτό είναι καλό να αποφεύγουμε τις στερητικές δίαιτες ή τις δίαιτες με περίεργους συνδυασμούς τροφών.

    tags : βάρος,διαιτα,δίαιτες και ευεξία,διαιτολόγος,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,διατροφολόγος,θερμίδες,Λαχανικά,μεσογειακή διατροφή,μεταβολισμός,μονοφαγία,ομάδα αίματος,στερητικές δίαιτες,υγιεινή διατροφή,υδατάνθρακες,φρούτα,χάσιμο κιλών