Πέρκα με σπανάκι και πατάτες

11
vote

Μια πολύ νόστιμη και νηστίσιμη συνταγή είναι η πέρκα, με σπανάκι και πατάτες. Η συνταγή είναι εύκολη και πολύ γευστική.
Υλικά για την πέρκα με σπανάκι και πατάτες:
Τέσσερα μέτρια φιλέτα πέρκας
Εφτά μέτριες πατάτες
Μισό ματσάκι άνηθο
Μισό κιλό σπανάκι
Ένα μέτριο κρεμμύδι
Αλάτι, πιπέρι
Ελαιόλαδο

Η συνταγή είναι για τέσσερα άτομα.
Εκτέλεση της συνταγής:
Σε ένα τηγάνι σοτάρουμε το σπανάκι μας, αφού το έχουμε πλύνει καλά και το έχουμε ψιλοκόψει, μαζί με το κρεμμύδι. Όταν το σπανάκι μαλακώσει προσθέτουμε αλάτι και πιπέρι και κλείνουμε το μάτι μας. Κόβουμε σε ροδέλες, πλένουμε και αλατοπιπερώνουμε τις πατάτες μας. Στη συνέχεια τις τοποθετούμε σε ένα ταψί. Πλένουμε τα φιλέτα πέρκας και τα αλατίζουμε καλά και απ' τις δύο πλευρές. Τοποθετούμε τα φιλέτα πάνω από τις πατάτες και μαζί τοποθετούμε και το σπανάκι. Προσθέτουμε ένα ποτήρι νερό, αλατίζουμε και περιχύνουμε με ελαιόλαδο το φαγητό μας. Βάζουμε το ταψί μας, σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς κελσίου και αφήνουμε να ψηθεί για 45 λεπτά περίπου. Είναι καλό να γυρίσουμε τα φιλέτα πέρκας ώστε να ψηθούν ομοιόμορφα. Μετά από 45 λεπτά η πέρκα με σπανάκι και πατάτες είναι έτοιμη για φάγωμα.
Καλή επιτυχία και καλή όρεξη.

Το είπε...: Μανούλα μου

Ετικέτες (tags): βιταμίνες, διαιτα, διατροφή και υγεία, θαλασσινά, μεσογειακή διατροφή, νηστίσιμα φαγητά, νηστίσιμες συνταγές, νόστιμα φαγητά, πατάτες, πέρκα, πρωτότυπες συνταγές, σίδηρος, σπανάκι, σπιτικές συνταγές, συνταγές για ψάρι, συνταγή για πέρκα, ψάρια

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Πέρκα με σπανάκι και πατάτες"

  • Νηστεία - Μία υγιεινή δίαιτα

    Μιάς και έχει ξεκινήσει η νηστεία για το πάσχα.. Πολλοί είναι οι άνθρωπου που κάνουν νηστεία όπως την ορίζει η ορθόδοξη εκκλησία. Ένας ακόμη λόγος για να τηρήσετε μία νηστεία είναι ότι αποτελεί μία υγιεινή δίαιτα. Κάνοντας νηστεία καταναλώνουμε νηστισιμα φαγητα και βγάζουμε από τη διατροφή μας τα ζωικά τρόφιμα. Αυτή η αποτοξίνωση όταν συνδυάζεται με μία σωστή επιλογή τροφών, που αναπληρώνουν τις βιταμίνες και την ενέργεια που χρειαζόμαστε, κάνει καλό στην υγεία μας.

    tags : αποτοξίνωση,βιταμίνες,δημητριακά,διαιτα,διατροφή,Εκκλησία,ζωικά τρόφιμα,θαλασσινά,θερμίδες,Θρησκεία,θρησκευτική παράδοση,λίπος,νηστεία,νηστίσιμα φαγητά,όσπρια,πάσχα.,πρωτείνες,σαλάτες,σίδηρος,υγεία,φρούτα,φυτικές ίνες,χοληστερόλη

  • Ο σολομός

    Ο σολομός είναι ένα ψάρι που βρίσκουμε εύκολα, φρέσκο ή κατεψυγμένο και σε προσιτή τιμή. Ο σολομός μαγειρεύεται εύκολα και από αυτό το ψάρι παρασκευάζεται και sushi.

    tags : ανοσοποιητικό σύστημα,διαιτα,διατροφή,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,διατροφική αξία,εύκολες συνταγές,θαλασσινά,καρδιά,κόκκινο ψάρι,λιπαρά ψάρια,σολομός,σολομός και υγεία,υγεία,υγεία και διατροφή,ψάρια

  • Συνταγή για φακές

    Τα όσπρια είναι απαραίτητα στη διατροφή μας. Είναι καλό να τρώμε όσπρια δύο φορές την εβδομάδα. Οι φακές είναι νόστιμες και έχουν βιταμίνες και σίδηρο. Μία πεντανόστιμη συνταγή για φακές, δίνεται παρακάτω: Υλικά: 8 κούπες νερο Μισό κιλό φακη Ένα μέτριο κρεμμύδι Δύο σκελίδες σκόρδο Δύο καρότα Μία μέτρια πατάτα

    Το είπε...: :Μανούλα μου

    tags : βιταμίνες,διαιτα,διατροφή,ελαιόλαδο,ελληνική κουζίνα,καρότα,κρεμμύδι,λαδερά,μεσογειακή δίαιτα,ξύδι,όσπρια,πατάτες,ρήγανη,σίδηρος,σκόρδο,Σούπες,σπιτικό φαγητό,συνταγές μαμάς,υγεία,υγιεινές συνταγές,φάβα,Φακές

  • Συμβουλές για την περίοδο της νηστείας

    Το πάσχα πολλοί είναι αυτοί που κάνουν νηστεία, είτε για θρησκευτικούς λόγους, είτε για λόγους υγείας: Αποτοξίνωσης από τα ζωικά λίπη και δίαιτας. Κατά κοινή παραδοχή η νηστεία κάνει καλό στην υγεία αλλά όταν γίνεται σωστά. Η στροφή στα νηστισιμα φαγητα καιη αποχή από το κρέας και από τα ζωικά λιπαρά έχει ευεργετικά αποτελέσματα για την υγεία, συμβάλλει στη μείωση της χοληστερόλης και των τριγλυκεριδίων. Επιπλέον βοηθάει στην απώλεια βάρους κατά συνέπεια στην καλύτερη λειτουργία των ζωτικών οργάνων. Ακόμη και ψυχικά η νηστεία κάνει καλό, έχουμε ευεξία και αυτοπεποίθηση.

    Το είπε...: :Μανούλα μου

    tags : αδυναμία,διαιτα,διατροφή,έγκυος,ενέργεια,θαλασσινά,θηλασμός,ισσοροπημένη διατροφή,κόπωση,κρέας,νηστεία,νηστίσιμα φαγητά,όσπρια,Πάσχα,σαρακοστή,σαρακοστιανά,σωστή διατροφή,τριγλυκερίδια.,υγεία,χοληστερόλη,ψάρια

  • Βιταμίνες και γυναίκες

    Οι βιταμίνες και τα συμπληρώματα διατροφής είναι απαραίτητα όταν δεν τρεφόμαστε σωστά. Οι γυναίκες έχουν πάρει πολλούς ρόλους με αποτέλεσμα να κουράζονται και να χρειάζονται ενέργεια και βιταμίνες.

    Το είπε...: :Μανούλα μου

    tags : ασβέστιο και γυναίκες,βιταμίνες,βιταμίνες και διατροφή,βιταμίνες και υγεία,γυναίκες και οστεοπόρωση,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,εργαζόμενες,μεσογειακή διατροφή,πρόληψη,σίδηρος και γυναίκες,συμπληρώματα διατροφής,υγεία και διατροφή

  • Τσιπούρες με πατάτες στο φούρνο

    Οι τσιπούρες είναι νόστιμες και χορταστικές. Τα ψάρια κάνουν καλό στην υγεία μας και τα βρίσκουμε σε αφθονία, ειδικά στην Ελλάδα. Μία συνταγή για τσιπούρες με πατάτες στο φούρνο δίνεται παρακάτω. Η συνταγή είναι για τέσσερα άτομα. Υλικά για τις τσιπούρες στο φούρνο: Τέσσερις μεσαίου μεγέθους τσιπούρες

    Το είπε...: :Μανούλα μου

    tags : διατροφή και υγεία,μεσογειακή διατροφή,σπιτικές συνταγές,συνταγές για παντρεμένους,συνταγές για τραπέζι,συνταγές για τσιπούρες,συνταγές για ψάρια,συνταγές με θαλασσινά,τσιπούρες,τσιπούρες στο φούρνο,υγιεινή διατροφή,ψάρια και βιταμίνες

  • Νόστιμη συνταγή για χοιρινές μπριζόλες

    Οι χοιρινές μπριζόλες είναι νόστιμες, χορταστικές και εύκολες στο μαγείρεμα. Μία εύκολη και νόστιμη συνταγή για χοιρινές μπριζόλες δίνεται παρακάτω. Τα υλικά για τις μπριζόλες: Πέντε χοιρινές μπριζόλες (Φυσικά με κόκαλο) Μία κούπα κόκκινο, μεστό κρασί Μία κουταλιά της σούπας ρίγανη Μία κούπα ξύδι

    Το είπε...: :Μανούλα μου

    tags : syntages,διατροφή και υγεία,κρέας και διατροφή,μεσογειακή διατροφή,μπριζόλες,μπριζόλες χοιρινές,σπιτικές συνταγές,σπιτικό φαγητό,σπιτικό φαγητό και υγεία,συνταγές,συνταγές για κρέας,συνταγή για μπριζόλες,υγιεινό μαγείρεμα,χοιρινό κρέας