Συμβουλές για την αντιμετώπιση του κρυολογήματος

8
vote

Δύο φορές το χρόνο κατά μέσο όρο θα προσβληθεί ένας ενήλικας από το κοινό κρυολόγημα. Τα συμπτώματα είναι ελαφρώς κουραστικά και μας αγχώνει η διαδικασία του πώς θα καταπολεμήσουμε το κρυολόγημα. Κάποιες συμβουλές για να αντιμετωπίσουμε το κρυολόγημα δίδονται παρακάτω:
Καταρχήν είναι κρυολόγημα η κάποια γρίπη; Η γρίπη μας ταλαιπωρεί περισσότερο με υψηλό πυρετό, πόνους στα κόκαλα, ατονία και κρατάει κοντά στο τετραήμερο. Το κρυολόγημα κρατάει λιγότερο και δεν μας ταλαιπωρεί τόσο. Παρόλα αυτά στις περισσότερες περιπτώσεις μόνο ο παθολόγος μπορεί να επιβεβαιώσει αν είναι κρυολόγημα ή κάποια γρίπη. Η πρόληψη είναι πολύ σημαντική μιας και μπορούμε να αποφύγουμε ένα κρυολόγημα. Το καλό πλύσιμο των χεριών, η αποφυγή να αγγίζουμε μάτια, μύτη και στόμα, ο αερισμός των χώρων και η αποφυγή των χώρων όπου βρίσκονται πολλοί άνθρωποι, σε περίοδο ιώσεων είναι κάποιες συμβουλές. Επίσης είναι καλό καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι πριν νιώσουμε τα συμπτώματα του κρυολογήματος, να τρώμε σωστά και να προσέχουμε τις διατροφικές μας συνήθειες. Αυτό σημαίνει: Διατροφή πλούσια σε φρούτα, σε γαλακτοκομικά προϊόντα, σε λαχανικά και όσπρια. Επίσης είναι καλό να αποφεύγουμε το κάπνισμα και να κοιμόμαστε κανονικά το οχτάωρο μας. Η ξεκούραση βοηθά τις άμυνες του οργανισμού μας. Επίσης αποφεύγουμε το άγχος μιας και καταβάλλει τον οργανισμό μας. Εφόσον δεν προλάβουμε το κρύωμα, τότε απλά πρέπει να περιμένουμε να κάνει τον κύκλο του. Είναι καλό να επιλέξουμε να φάμε κοτόσουπα, να πιούμε χυμούς και τσάι. Τα πολλά υγρά, η ξεκούραση, ο ύπνος και η χαλάρωση βοηθούν πολύ στην γρήγορη ανάρρωση. Είναι θεμιτό να αποφύγουμε τα φάρμακα και να πάρουμε τοπικά αποσυμφορητικά ή φάρμακα τόνωσης του ανοσοποιητικού μας, σε περιπτώσεις που τα συμπτώματα είναι έντονα ή εφόσον είμαστε ηλικιωμένοι ή ανήκουμε σε κάποια ομάδα υψηλού κινδύνου ή πρόκειται για το βρέφος μας. Παίρνουμε φάρμακα εφόσον συμβουλευτούμε τον προσωπικό μας ιατρό. Ας μην πάρουμε αντιβίωση αν δεν επισκεφτούμε τον γιατρό μας γιατί συχνά ζητάμε από τον φαρμακοποιό μας μία αντιβίωση, χωρίς να ξέρουμε τι έχουμε. Αυτό αποτελεί μέγα λάθος! Ακόμη και η χρήση αντιβηχικού δεν πρέπει να γίνεται αλόγιστα αλλά με φειδώ μιας και η κατάχρηση είναι λάθος. Άλλωστε ο έρωτας και ο βήχας δεν κρύβονται! Έχουν και τα κρυωματάκια την χάρη τους και φυσικά λόγο ύπαρξης. Ας ξεκουραστούμε, ας απολαύσουμε την ξεκούραση στο κρεβάτι μας κάνοντας "κοπάνα" από τη δουλειά μας.
Καλό χειμώνα σε όλους.

Ετικέτες (tags): αντιβίωση και κρυολόγημα, ασθένειες, βήχας, γρίπεςανοσοποιητικό σύστημα, εποχιακές ιώσεις, ευεξία, ιώσεις, καθαρά χέρια, κρυολόγημα, πρόληψη, συμβουλές για κρυολόγημα, συμπτώματα ιώσεων, συμπτώματα κρυολογήματος, υγεία και διατροφή, φθινοπωρινό κρυολόγημα

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Συμβουλές για την αντιμετώπιση του κρυολογήματος "

  • Αλήθειες για το κρυολόγημα

    Ο χειμώνας καλά κρατεί και οι περισσότεροι από εμάς περνούν κάποιο κρυολόγημα. Ο μέσος ενήλικας κρυολογεί 2 με 5 φορές ετησίως. Είναι θεμιτό να πλένουμε τα χέρια μας συχνά με σαπούνι και νερό και εφόσον έχουμε κρυώσει να βήχουμε ή να φτερνιζόμαστε σε χαρτομάντιλο ή καλύπτοντας τη μύτη και το στόμα μας, με τον αγκώνα μας.

    tags : βιταμίνες και κρυολόγημα,γρήγορη ανάρρωση από κρυολόγημα,γρίπη,διατροφή και υγεία,εποχιακές ιώσεις,ιώσεις,κρυολόγημα,κρυολόγημα και διατροφή,κρυολόγημα και παιδιά,πρόληψη και κρυολόγημα,προστασία από κρυολόγημα,συμπτώματα κρυολογήματος,υγεία

  • Κρυολόγημα και πρόληψη

    Κάθε χρόνο τα κρυολογήματα και οι γρίπες ταλαιπωρούν μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού. Το κρυολόγημα είναι διαφορετικό από τη γρίπη. Το κρυολόγημα είναι ηπιότερο από τη γρίπη αλλά έχουν κάποια κοινά συμπτώματα. Τα σημάδια ενός κρυολογήματος είναι η αίσθηση κούρασης, το φτάρνισμα, ο βήχας και η καταροή.

    tags : αντιβηχικά,αντιβιωτικά,αντιμετώπιση,αντισώματα,ασθένεια,ατονία,βήχας,γρίπη,διατροφή,εμβόλιο,ιός,καταροή,κούραση,κρυολόγημα,κρύωμα,παυσίπονα,πρόληψη,υγρά,φάρμακα,φτάρνισμα,χαμόγελο.,χειμώνας,ψυχολογία

  • Βιταμίνες και γυναίκες

    Οι βιταμίνες και τα συμπληρώματα διατροφής είναι απαραίτητα όταν δεν τρεφόμαστε σωστά. Οι γυναίκες έχουν πάρει πολλούς ρόλους με αποτέλεσμα να κουράζονται και να χρειάζονται ενέργεια και βιταμίνες.

    tags : ασβέστιο και γυναίκες,βιταμίνες,βιταμίνες και διατροφή,βιταμίνες και υγεία,γυναίκες και οστεοπόρωση,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,εργαζόμενες,μεσογειακή διατροφή,πρόληψη,σίδηρος και γυναίκες,συμπληρώματα διατροφής,υγεία και διατροφή

  • Η δίαιτα της σούπας

    Δεν υπάρχει πιο ωραίο φαγητό για το χειμώνα από μία νόστιμη σούπα. Οι σούπες μας ζεσταίνουν, θωρακίζουν την άμυνα του οργανισμού μας και μας προσφέρουν τα απαραίτητα για τον οργανισμό μας συστατικά. Οι σούπες εκτός από απλές στο μαγείρεμα, νόστιμες και υγιεινές βοηθούν και στο χάσιμο κιλών. Αυτό εξηγείται και ως εξής:

    tags : διαιτα,δίαιτα και σούπες,δίαιτες,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ευεξία,θερμίδες,θρεπτική αξία της σούπας,κιλα,κοτόσουπα,όσπρια,σούπα λαχανικών,σούπες και δίαιτες,σούπες και μείωση βάρους,υγεία και διατροφή,χορτόσουπα,ψαρόσουπα

  • Πρωινή ευεξία

    Μία συμβουλή για πρωινή ευεξία είναι να προσθέσετε στο καθημερινό σας πρωινό ένα ποτήρι χυμό από ρόδι. Το ρόδι δημιουργεί ευεξία μιας και είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά συστατικά και τονώνει τον οργανισμό. Επιπλέον το ρόδι θωρακίζει τον οργανισμό από ιώσεις. Μία ιδιότητα του ροδιού είναι η αδυνατιστική του δράση.

    tags : αντιοξειδωτικά στοιχεία,βιταμίνες,δημητριακά,διαιτολόγος,διατροφή και ευεξία,διατροφολόγος,ευεξία,ευεξία και διατροφή,ιώσεις,πράσινες σαλάτες,πρωινό,ρόδι,ρόδι και δίαιτα,στρες,τονωτικό ρόδι,υγεία,χυμός από ρόδι,χυμός ρόδι,χυμός ροδιού

  • Μυστικά υγείας, ευεξίας, ομορφιάς

    Η καλή υγεία συσχετίζεται με την ευεξία και με την ομορφιά. Είναι κάτι σαν αλυσίδα. Κάποια μικρά μυστικά υγείας, ευεξίας και ομορφιάς είναι τα εξής:

    tags : αποτοξίνωση,άσκηση,βιταμίνες,γυμναστική,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ελαιόλαδο,εξωτερική εμφάνιση,ευεξία,ευεξία και υγεία,μεταβολισμός,νερό,ομορφιά,ομορφιά και διατροφή,ομορφιά και ευεξία,πράσινο τσάι,υγεία,υγεία και διατροφή,χόμπι

  • Τζίντζερ μία ρίζα με ιστορία

    Η ρίζα τζίντζερ που κατά βάση είναι γνωστή για την "αψάδα" που δίνει στα φαγητά, στα γλυκά, στα φρούτα έχει και θεραπευτικές ιδιότητες.

    tags : αντιφλεγμονώδη,βότανα,βοτανοθεραπεία,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,επιστροφή στη φύση,ευεξία,θεραπείες με βότανα,θεραπευτικά βότανα,ιατρική και βότανα,κουζίνα,ρίζα τζίτνζερ,τζίντζερ,τσάι και ευεξία,υγεία,φύση,φυσικό παυσίπονο