Αλήθειες για το κρυολόγημα

11
vote

Ο χειμώνας καλά κρατεί και οι περισσότεροι από εμάς περνούν κάποιο κρυολόγημα. Ο μέσος ενήλικας κρυολογεί 2 με 5 φορές ετησίως. Είναι θεμιτό να πλένουμε τα χέρια μας συχνά με σαπούνι και νερό και εφόσον έχουμε κρυώσει να βήχουμε ή να φτερνιζόμαστε σε χαρτομάντιλο ή καλύπτοντας τη μύτη και το στόμα μας, με τον αγκώνα μας. Επίσης είναι σωστό να αερίζουμε συχνά το χώρο μας.
Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο κρυολόγημα και στη γρίπη. Στο κρυολόγημα τα συμπτώματα είναι πιο απαλά. Το φτέρνισμα, η καταρροή, η φαγούρα στο λαιμό, ο ξηρός βήχας, τα δέκατα είναι κάποια συμπτώματα. Κατά τη διάρκεια του κρυώματος πρέπει να ξεκουραζόμαστε, να πίνουμε πολλά υγρά, να παίρνουμε αντιπυρετικά ώστε να πέφτει ο πυρετός και να τρώμε υγιεινά και σωστά. Πολλοί αναρωτιούνται αν στο κρυολόγημα χρειάζεται αντιβίωση. Συνήθως δεν χρειάζεται μιας και πρόκειται για ιούς αλλά αν τα συμπτώματα δεν υποχωρήσουν ή αν χειροτερεύσουν, είναι σωστό να συμβουλευόμαστε ένα ιατρό. Η κοτόσουπα και ο χυμός από πορτοκάλι σαφώς βοηθούν στο κοινό κρυολόγημα. Σε συνάρτηση με τα υγρά γίνεται ρευστοποίηση της ρινικής βλέννας και το κρύωμα υποχωρεί. Επίσης το εμβόλιο της γρίπης προστατεύει μόνο από κάποια στελέχη του ιού της γρίπης και όχι από άλλες ιώσεις και μικροβιακές λοιμώξεις.
Καλό μας χειμώνα και αν κρυώσουμε κιόλας δεν πειράζει, είναι και αυτό μέρος του χειμώνα :-)

Ετικέτες (tags): βιταμίνες και κρυολόγημα, γρήγορη ανάρρωση από κρυολόγημα, γρίπη, διατροφή και υγεία, εποχιακές ιώσεις, ιώσεις, κρυολόγημα, κρυολόγημα και διατροφή, κρυολόγημα και παιδιά, πρόληψη και κρυολόγημα, προστασία από κρυολόγημα, συμπτώματα κρυολογήματος, υγεία

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Αλήθειες για το κρυολόγημα "

  • Συμβουλές για την αντιμετώπιση του κρυολογήματος

    Δύο φορές το χρόνο κατά μέσο όρο θα προσβληθεί ένας ενήλικας από το κοινό κρυολόγημα. Τα συμπτώματα είναι ελαφρώς κουραστικά και μας αγχώνει η διαδικασία του πώς θα καταπολεμήσουμε το κρυολόγημα. Κάποιες συμβουλές για να αντιμετωπίσουμε το κρυολόγημα δίδονται παρακάτω:

    tags : αντιβίωση και κρυολόγημα,ασθένειες,βήχας,γρίπεςανοσοποιητικό σύστημα,εποχιακές ιώσεις,ευεξία,ιώσεις,καθαρά χέρια,κρυολόγημα,πρόληψη,συμβουλές για κρυολόγημα,συμπτώματα ιώσεων,συμπτώματα κρυολογήματος,υγεία και διατροφή,φθινοπωρινό κρυολόγημα

  • Τζίντζερ μία ρίζα με ιστορία

    Η ρίζα τζίντζερ που κατά βάση είναι γνωστή για την "αψάδα" που δίνει στα φαγητά, στα γλυκά, στα φρούτα έχει και θεραπευτικές ιδιότητες.

    tags : αντιφλεγμονώδη,βότανα,βοτανοθεραπεία,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,επιστροφή στη φύση,ευεξία,θεραπείες με βότανα,θεραπευτικά βότανα,ιατρική και βότανα,κουζίνα,ρίζα τζίτνζερ,τζίντζερ,τσάι και ευεξία,υγεία,φύση,φυσικό παυσίπονο

  • Διατροφικές συμβουλές για ένα τέλειο καλοκαίρι

    Το καλοκαίρι μπήκε και τυπικά, οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, η διάθεση φτιάχνει και όλοι μας αποζητούμε τρόπους διαφυγής και ξεκούρασης. Η διατροφή μας στις διακοπές, συνήθως, είναι λίγο ανθυγιεινή λίγο τα σνακ, λίγο οι περισσότερες μπύρες, λίγο τα ταβερνάκια, λίγο τα παγωτά μας δημιουργούν παραπάνω κιλά.

    tags : διατροφή και καλοκαίρι,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,καλοκαιρινές διακοπές,καλοκαιρινή διατροφή,μεσογειακή διατροφή,μυστικά δίαιτας,μυστικά ευεξίας,μυστικά καλής υγείας,παραλία,σνακ παραλίας,υγεία,υγεία και διατροφή,υγιεινά σνακ

  • Υδατάνθρακες και υγεία

    Οι υδατάνθρακες είναι σημαντικές ουσίες για την υγεία μας. Πολλοί άνθρωποι ειδικά όταν κάνουν μία δίαιτα, ελαττώνουν την πρόσληψη των υδατανθράκων, πράγμα το οποίο είναι λάθος. Οι υδατάνθρακες μας προσφέρουν φυτικές ίνες, ενέργεια, βιταμίνες, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο και ενέργεια.

    tags : δίαιτες,δίαιτες και υγεία,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,θερμίδες,μεσογειακή διατροφή,οι υδατάνθρακες στη διατροφή μας,υγεία,υγιεινή διατροφή και υγεία,υδατάνθρακες,υδατάνθρακες και διατροφή,υδατάνθρακες και υγεία

  • Διώξτε τα κιλά των διακοπών

    Το καλοκαίρι συνήθως οι περισσότεροι άνθρωποι λαμβάνουν βάρος και περιττά κιλά. Λίγο η χαλάρωση των καλοκαιρινών διακοπών, λίγο οι μεζέδες και τα ουζάκια μας οδηγούν σε διατροφικές "σκανταλιές". Παρόλα αυτά δεν είναι δύσκολο να χάσουμε τα περιττά κιλά των καλοκαιρινών μας διακοπών.

    tags : δίαιτες,διακοπές και διατροφή,διακοπές και περιττά κιλά,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,καλοκαίρι και διατροφή,κιλά διακοπών,περιττά κιλά. κάψιμο λίπους,υγεία,υγεία και διατροφή,φθινόπωρο,χάσιμο κιλών,χάσιμο περιττών κιλών. θερμίδες

  • Η Κρητική διατροφή "φάρμακο" μακροζωίας

    Κατά κοινή παραδοχή η κρητική διατροφή είναι υγιεινή και οδηγεί σε μία καλή υγεία και ίσως σε μακροζωία. Δεν είναι τυχαίο ότι οι κρητικοί ζούνε πολλά χρόνια και έχουν καλή υγεία. Το διαιτολόγιο των κρητικών είναι πλούσιο σε παρθένο ελαιόλαδο, σε άγρια χόρτα, λαχανικά, φρούτα, σαλιγκάρια, όσπρια, γαλακτοκομικά και λίγο κρέας.

    tags : διατροφή και ευεξία,διατροφή και μακροζωία,διατροφή και υγεία,κρήτη,Κρήτη και ελαιόλαδο,κρητική διατροφή,κρητική διατροφή και υγεία,κρητικό ελαιόλαδο,κρητικός,μεσογειακή διατροφή,υγεία,υγιεινές διατροφικές συνήθειες,υγιεινή διατροφή,φαγητό

  • Τροφές που μας δίνουν ενέργεια

    Η παραγωγή ενέργειας είναι πολύ σημαντική για τον ανθρώπινο οργανισμό γιατί χρειάζεται για την διατήρηση των λειτουργιών του σώματος. Η παραγωγή ενέργειας βοηθάει ώστε να είμαστε φυσικά δραστήριοι και συμβάλλει στην ισορροπημένη ανάπτυξη και ανάπλαση των οστών μας.

    tags : αθλητές,αθλητισμός και διατροφή,ανθρώπινος οργανισμός,διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ενέργεια,ενεργειακά ποτά,ενεργειακές μπάρες,μύες,παραγωγή ενέργειας,σπιτικό φαγητό,συμπληρώματα διατροφής,υγεία,υγεία και διατροφή