Κρασί το ιαματικό

18
vote

Ένα με δύο ποτηράκια κόκκινο κρασί την ημέρα κάνουν καλό στην υγεία μας. Το κόκκινο κρασί έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και δεν είναι τυχαίο ότι στην αρχαία Ελλάδα ο Ιπποκράτης το συνιστούσε ως φάρμακο. Το κόκκινο κρασί έχει θεραπευτικές ιδιότητες, δημιουργεί ευεξία και διάθεση καθώς και ρομαντική ατμόσφαιρα, σε ένα δείπνο.
Δίνεται μία συνταγή για ιαματικό κρασί. Σε ένα λίτρο κόκκινο κρασί προσθέτουμε τέσσερα κουταλάκια του γλυκού δεντρολίβανο. Αφήνουμε το μίγμα για πέντε μέρες, ανακινώντας το δοχείο καθημερινά. Στη συνέχεια απολαύστε το. Το δεντρολίβανο έχει αντιβακτηριακές ιδιότητες και έρευνες δείχνουν πως έχει και αντικαρκινική δράση. Κατά συνέπεια θα απολαύσετε ένα γευστικό κρασάκι και ταυτόχρονα "ιαματικό".
Λίγα πράγματα μας δίνουν χαρά σε αυτή τη ζωή και συνήθως τα "μικρά" πράγματα.
Καλή απόλαυση.

Ετικέτες (tags): αλκοόλ, αντιοξειδωτικά στοιχεία, αντιοξειδωτικές ιδιότητες, αρχαία Ελλάδα, ερυθρός οίνος, θεραπευτικές ιδιότητες, ιπποκράτης, κόκκινο κρασί, κρασί, κρασί και υγεία, λευκό κρασί, οίνος, σαμπανιζέ κρασί, υγεία, υγεία και κρασί, φάρμακα, φιάλη, φιάλη κρασιού

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Κρασί το ιαματικό"

  • Κάποια θετικά του αλκοόλ

    Η κατανάλωση αλκοόλ αποτελεί ένα θέμα που απασχολεί τον καθένα μας. Πολλές έρευνες αποδεικνύουν τις βλαβερές συνέπειες του αλκοόλ τόσο στην υγεία μας, όσο και στην κοινωνία. Η μικρή κατανάλωση αλκοόλ, για παράδειγμα ένα με δύο ποτηράκια κρασί, έχει και θετικά αποτελέσματα.

    tags : αλκοόλ,διαθεση,ευδιαθεσία,καρδιά,κοινωνικότητα,κόκκινο κρασί,κρασί,λίμπιντο,παρέα,πίεση,ποτά,συζήτηση,υγεία,φιλοσοφία,χαλάρωση,χοληστερίνη,χοληστερόλη.

  • Θερμίδες χριστουγέννων (Συμβουλές για την αποφυγή θερμίδων)

    Την περίοδο των χριστουγέννων οι περισσότεροι άνθρωποι παιρνουν 1,5 με 2 κιλά. Επικρατεί η νοοτροπία: "Χριστούγεννα είναι ας φάμε λιγάκι παραπάνω". Η ποικιλία φαγητών, τα νόστιμα γλυκά και το αλκοόλ των ημερών αυτών, έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους μας. Παρόλα αυτά μπορούμε να αποφύγουμε κάποιες θερμίδες.

    tags : αλκοόλ,βάρος,βούτυρο.,γιορτές,γλυκά,διαιτα,διατροφή,ελαιόλαδο,θερμίδες,κιλα,κρασί,κρέας,λευκό κρέας,Πρωτοχρονιά,υγεία,υγιεινή διατροφή,φαγητό,Χριστούγεννα,χριστουγεννιάτικο τραπέζι

  • Φαγητά κατά του hangover

    Στις γιορτές όλοι μας πίνουμε λίγο παραπάνω αλκοόλ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ξυπνάμε με πονοκέφαλο, ατονία και να χρειαζόμαστε 24 ώρες να συνέλθουμε. Παρόλα αυτά υπάρχουν τροφές κατά του hangover.

    tags : hangover,tips για τον πονοκέφαλο,αλκοόλ,αλκοολούχα ποτά,γιορτές και αλκοόλ,διατροφή και υγεία,ζαλάδα,ζαλάδα και αλκοόλ,κρασί,μεθυσμένος,ναυτία και αλκοόλ,πονοκέφαλος και αλκοόλ,υγεία και διατροφή,Χριστούγεννα και αλκοόλ

  • Γιατροσόφια για το hangover

    Το αλκοόλ μας δημιουργεί καλή διάθεση αλλά σε μεγάλες ποσότητες και hangover. Την επόμενη μέρα ξυπνάμε με πονοκέφαλο και ατονία ενώ νιώθουμε πως θα πάθουμε αφυδάτωση. Υπάρχουν όμως κάποια γιατροσόφια ώστε να αντιμετωπίσουμε το hangover. Το πιο αποτελεσματικό φάρμακο είναι το νερό.

    tags : hangover,αλκοόλ,αλκοόλ και πονοκέφαλος,ατονία,γιαούρτι,γιατροσόφια,γιατροσόφια για μεθυσμένους,διασκέδαση,ενεργειακά ποτά,κρασί,κρασιά,λεμόνι,μεθύσι,μέλι,νερό και ζαλάδα,Πονοκέφαλος,σούπα,τοστ,υποτονικός,φαγητό,χλιαρό νερό

  • Πρωινή ευεξία

    Μία συμβουλή για πρωινή ευεξία είναι να προσθέσετε στο καθημερινό σας πρωινό ένα ποτήρι χυμό από ρόδι. Το ρόδι δημιουργεί ευεξία μιας και είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά συστατικά και τονώνει τον οργανισμό. Επιπλέον το ρόδι θωρακίζει τον οργανισμό από ιώσεις. Μία ιδιότητα του ροδιού είναι η αδυνατιστική του δράση.

    tags : αντιοξειδωτικά στοιχεία,βιταμίνες,δημητριακά,διαιτολόγος,διατροφή και ευεξία,διατροφολόγος,ευεξία,ευεξία και διατροφή,ιώσεις,πράσινες σαλάτες,πρωινό,ρόδι,ρόδι και δίαιτα,στρες,τονωτικό ρόδι,υγεία,χυμός από ρόδι,χυμός ρόδι,χυμός ροδιού

  • Διατροφή και αντιοξειδωτικά

    Είναι καλό να λαμβάνουμε τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη αντιοξειδωτικών ώστε να έχουμε καλή υγεία. Κατά συνέπεια η παγκόσμια οργάνωση υγείας ορίζει ως τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη αντιοξειδωτικών στοιχείων πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών.

    tags : αντιοξειδωτικά,αντιοξειδωτικά στοιχεία,διατροφή,διατροφή και υγεία,καλή υγεία,Λαχανικά,παγκόσμια οργάνωση υγείας,παχυσαρκία,υγεία,υγεία και αντιοξειδωτικά,υγεία και διατροφή,υγιεινή διατροφή,φρούτα,φυσική άμυνα,φυσική άμυνα του οργανισμού

  • Τρόφιμα και ομορφιά

    Κι όμως και η ομορφιά περνάει από το στομάχι. Υπάρχουν τρόφιμα που βοηθούν στο να διατηρούμαστε όμορφες και λαμπερές. Αν βάλουμε στη διατροφή μας βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία και πολύ νερό η επιδερμίδα μας θα λάμπει και μέρα με τη μέρα θα βελτιώνεται η όψη μας.

    tags : ανάπλαση κυττάρων,αντιοξειδωτικά στοιχεία,ασβέστιο,βιταμίνες,βιταμίνη c,βιταμίνη Α,γυναίκες,διατροφή,διατροφή και ομορφιά,επιδερμίδα,μαγνήσιο,ομορφιά,Περιποίηση,ρυτίδες,σίδηρος,τρόφιμα,υγεία,φρούτα,ψευδάργυρος,Ω3 λιπαρά οξέα