Συνταγή για κατσίκι κοκκινιστό

25
vote

Σιγά σιγά ο καιρός κρυαδίζει και μία ιδέα για χορταστικό και παραδοσιακό φαγητό είναι το κοκκινιστό κατσικάκι. Μπορείτε να συνοδεύσετε το κατσικάκι με πατάτες τηγανητές, πατάτες φούρνου ή με μία ελληνική, χωριάτικη σαλάτα.

Υλικά για το κοκκινιστό κατσίκι:
Ενάμιση κιλό κατσικάκι κομμένο σε μερίδες (Κατά προτίμηση από σπάλα)
Ένα μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο ή τριμμένο στον τρίφτη
Ένα ποτήρι του κρασιού λευκό κρασί
Ένα φλιτζάνι ελαιόλαδο
Πέντε με έξι ώριμες ντομάτες τριμμένες στον τρίφτη
Δύο φύλλα δάφνης
Αλάτι και πιπέρι

Πώς το μαγειρεύουμε;
Σε μία μεγάλη κατσαρόλα ρίχνουμε το ελαιόλαδο και αφού ζεσταθεί προσθέτουμε τα κομματάκια από το κατσίκι μας. Σοτάρουμε καλά και από τις δύο πλευρές και ρίχνουμε το κρεμμύδι. Συνεχίζουμε το σοτάρισμα έως ότου το κρέας μας να ροδίσει (Να αλλάξει χρώμα). Στη συνέχεια ρίχνουμε το λευκό κρασί και περιμένουμε να "εξατμιστεί" γύρω στο ένα τέταρτο. Προσθέτουμε την ντομάτα, το αλάτι, το πιπέρι, τα δαφνόφυλλα και μαγειρεύουμε για μιάμιση ώρα περίπου, με κλειστή κατσαρόλα. Το κατσικάκι είναι έτοιμο για σερβίρισμα. Με φέτα και μακαρόνια γίνεται ένα πεντανόστιμο γεύμα.

Καλή επιτυχία και καλή όρεξη.

Ετικέτες (tags): διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, ιδέες συνταγών για γεύμα, κάλεσμα και συνταγές, κατσικάκι κοκκινιστό, κατσίκι, κατσίκι στο φούρνο, κρέας, κρέας στην κατσαρόλα, μεσογειακή διατροφή, παραδοσιακές συνταγές, σπιτικό φαγητό, συνταγές για κρέας

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Συνταγή για κατσίκι κοκκινιστό "

  • Νόστιμη συνταγή για χοιρινές μπριζόλες

    Οι χοιρινές μπριζόλες είναι νόστιμες, χορταστικές και εύκολες στο μαγείρεμα. Μία εύκολη και νόστιμη συνταγή για χοιρινές μπριζόλες δίνεται παρακάτω. Τα υλικά για τις μπριζόλες: Πέντε χοιρινές μπριζόλες (Φυσικά με κόκαλο) Μία κούπα κόκκινο, μεστό κρασί Μία κουταλιά της σούπας ρίγανη Μία κούπα ξύδι

    tags : syntages,διατροφή και υγεία,κρέας και διατροφή,μεσογειακή διατροφή,μπριζόλες,μπριζόλες χοιρινές,σπιτικές συνταγές,σπιτικό φαγητό,σπιτικό φαγητό και υγεία,συνταγές,συνταγές για κρέας,συνταγή για μπριζόλες,υγιεινό μαγείρεμα,χοιρινό κρέας

  • Τροφές που μας ζεσταίνουν

    Το χειμώνα η θερμοκρασία πέφτει αισθητά και οι περισσότεροι άνθρωποι κρυώνουμε και ψάχνουμε τρόπους να ζεσταθούμε. Πέραν της κουβέρτας και του ζεστού ντυσίματος πολλές είναι οι τροφές, που μας ζεσταίνουν. Κάποιες από τις τροφές που μας ζεσταίνουν είναι οι εξής:

    tags : διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφή τον χειμώνα,διατροφικές συνήθειες,ιώσεις και διατροφή,κρυολογήματα,μεσογειακή διατροφή,σούπες και χειμώνας,σπιτικό φαγητό,τροφές και βιταμίνες,τροφές και κρύο,τροφές του χειμώνα,τσάι,υγιεινή διατροφή

  • Διατροφικές συμβουλές για ένα τέλειο καλοκαίρι

    Το καλοκαίρι μπήκε και τυπικά, οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, η διάθεση φτιάχνει και όλοι μας αποζητούμε τρόπους διαφυγής και ξεκούρασης. Η διατροφή μας στις διακοπές, συνήθως, είναι λίγο ανθυγιεινή λίγο τα σνακ, λίγο οι περισσότερες μπύρες, λίγο τα ταβερνάκια, λίγο τα παγωτά μας δημιουργούν παραπάνω κιλά.

    tags : διατροφή και καλοκαίρι,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,καλοκαιρινές διακοπές,καλοκαιρινή διατροφή,μεσογειακή διατροφή,μυστικά δίαιτας,μυστικά ευεξίας,μυστικά καλής υγείας,παραλία,σνακ παραλίας,υγεία,υγεία και διατροφή,υγιεινά σνακ

  • Πώς επηρεάζουν οι τροφές τη διάθεση μας;

    Πολλές φορές ενώ είμαστε κακοδιάθετοι, μία αγαπημένη μας τροφή, μας φτιάχνει τη διάθεση. Αυτό οφείλεται στην παραγωγή ενδορφιμών, ουσίες, που διεγείρουν τα θετικά συναισθήματα μας.

    tags : αντιοξειδωτικά,αντιοξειδωτικές ουσίες,βιταμίνες και ευεξία,βιταμίνες και υγεία,διάθεση και διατροφή,διατροφή,διατροφή και διάθεση,διατροφή και ευεξία,διατροφικές συνήθειες,θειαμίνη,μαγνήσιο,μεσογειακή διατροφή,σπιτικό φαγητό,φυλλικό οξύ

  • Το μαύρο ρύζι στη διατροφή μας

    Το καστανό και το μαύρο ρύζι είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για την υγεία μας. Το μαύρο ρύζι, πιο συγκεκριμένα, περιέχει ευεργετικά για την υγεία αντιοξειδωτικά ανθοκυανίνες, συστατικά που περιέχουν και τα βατόμουρα. Επίσης το μαύρο ρύζι περιέχει φυτικές ίνες και βιταμίνη Ε.

    tags : αντιοξειδωτικά,βιταμίνες και υγεία,διατροφή και ομορφιά,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ευεργετικό μαύρο ρύζι,κακή χοληστερόλη,καστανό ρύζι,μαύρο ρύζι,μαύρο ρύζι και υγεία,μεσογειακή διατροφή,πρόληψη και υγεία,ρύζι,υγεία και διατροφή

  • Υδατάνθρακες και υγεία

    Οι υδατάνθρακες είναι σημαντικές ουσίες για την υγεία μας. Πολλοί άνθρωποι ειδικά όταν κάνουν μία δίαιτα, ελαττώνουν την πρόσληψη των υδατανθράκων, πράγμα το οποίο είναι λάθος. Οι υδατάνθρακες μας προσφέρουν φυτικές ίνες, ενέργεια, βιταμίνες, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο και ενέργεια.

    tags : δίαιτες,δίαιτες και υγεία,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,θερμίδες,μεσογειακή διατροφή,οι υδατάνθρακες στη διατροφή μας,υγεία,υγιεινή διατροφή και υγεία,υδατάνθρακες,υδατάνθρακες και διατροφή,υδατάνθρακες και υγεία

  • Βιταμίνες και γυναίκες

    Οι βιταμίνες και τα συμπληρώματα διατροφής είναι απαραίτητα όταν δεν τρεφόμαστε σωστά. Οι γυναίκες έχουν πάρει πολλούς ρόλους με αποτέλεσμα να κουράζονται και να χρειάζονται ενέργεια και βιταμίνες.

    tags : ασβέστιο και γυναίκες,βιταμίνες,βιταμίνες και διατροφή,βιταμίνες και υγεία,γυναίκες και οστεοπόρωση,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,εργαζόμενες,μεσογειακή διατροφή,πρόληψη,σίδηρος και γυναίκες,συμπληρώματα διατροφής,υγεία και διατροφή