Μυστικά για μία σωστή διατροφή διακοπών

23
vote

Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών πολλοί είναι αυτοί, που παίρνουν βάρος. Λίγο η ξεκούραση των καλοκαιρινών διακοπών, λίγο τα νόστιμα παγωτά και οι δροσιστικές μπύρες, το βάρος μας αυξάνεται. Κάποια μυστικά για μία ισορροπημένη καλοκαιρινή διατροφή δίδονται παρακάτω:
Καταρχήν το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα. Αντί για ένα λιπαρό πρωινό, βασισμένο σε σφολιάτα (Τυρόπιτα, σπανακόπιτα κτλ.) επιλέξτε ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης με τυρί ή ένα τοστ με κίτρινο τυρί και γαλοπούλα. Αντί για ένα παγωτό full σε θερμίδες επιλέξτε μία γρανίτα ή έναν φρέσκο, υγιεινό και γευστικό χυμό φρούτων. Είναι καλό να αποφεύγουμε τα τηγανητά (Πατάτες τηγανητές, τυροκεφτέδες, κολοκυθοκεφτέδες, πατατοκεφτέδες) και αντ' αυτών να επιλέξουμε χωριάτικη σαλάτα και λαχανικά. Στην Ελλάδα ζούμε και τα ψάρια είναι άφθονα, θεμιτό είναι να επιλέξουμε φρέσκα, ψητά ψάρια που είναι πλούσια και σε Ω-3 λιπαρά οξέα. Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μας διακοπών πίνουμε ουζάκι ή τσίπουρο και φυσικά με τον κατάλληλο μεζέ. Είναι προτιμότερο να επιλέξουμε μπύρα ή κρασί αν δεν μπορούμε να αποφύγουμε εντελώς το αλκοόλ και ειδικά τα κοκτέιλ με την περιττή ζάχαρη.
Ένα ακόμη 'μυστικό' για μία ισορροπημένη διατροφή κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μας διακοπών, είναι αντί για γλυκό μετά το δείπνο μας να επιλέξουμε μία φρουτοσαλάτα (Με φρέσκα, καλοκαιρινά φρούτα: Σταφύλι, πεπόνι, καρπούζι, κεράσια). Τα αγαπημένα σε όλους σουβλάκια είναι νόστιμα αλλά περιέχουν πολλές θερμίδες. Είναι καλό να τα αποφύγουμε ως βραδινό γεύμα ή αν επιλέξουμε να φάμε σουβλάκια ας είναι καλαμάκια κοτόπουλο, συνοδευόμενα με μία σαλάτα και άφθονο νερό.
Καλό καλοκαίρι σε όλους.

Ετικέτες (tags): διαιτα, δίαιτα και καλοκαίρι, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, διατροφικοί πειρασμοί, θερμίδες και διατροφή, καλοκαίρι, καλοκαίρι και πειρασμοί, καλοκαιρινές διακοπές, πειρασμοί καλοκαιριού, περιττά κιλά, σπιτικό φαγητό, υγεία και διατροφή

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Μυστικά για μία σωστή διατροφή διακοπών "

  • Διατροφικές συμβουλές για ένα τέλειο καλοκαίρι

    Το καλοκαίρι μπήκε και τυπικά, οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, η διάθεση φτιάχνει και όλοι μας αποζητούμε τρόπους διαφυγής και ξεκούρασης. Η διατροφή μας στις διακοπές, συνήθως, είναι λίγο ανθυγιεινή λίγο τα σνακ, λίγο οι περισσότερες μπύρες, λίγο τα ταβερνάκια, λίγο τα παγωτά μας δημιουργούν παραπάνω κιλά.

    tags : διατροφή και καλοκαίρι,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,καλοκαιρινές διακοπές,καλοκαιρινή διατροφή,μεσογειακή διατροφή,μυστικά δίαιτας,μυστικά ευεξίας,μυστικά καλής υγείας,παραλία,σνακ παραλίας,υγεία,υγεία και διατροφή,υγιεινά σνακ

  • Τροφές που μας δίνουν ενέργεια

    Η παραγωγή ενέργειας είναι πολύ σημαντική για τον ανθρώπινο οργανισμό γιατί χρειάζεται για την διατήρηση των λειτουργιών του σώματος. Η παραγωγή ενέργειας βοηθάει ώστε να είμαστε φυσικά δραστήριοι και συμβάλλει στην ισορροπημένη ανάπτυξη και ανάπλαση των οστών μας.

    tags : αθλητές,αθλητισμός και διατροφή,ανθρώπινος οργανισμός,διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ενέργεια,ενεργειακά ποτά,ενεργειακές μπάρες,μύες,παραγωγή ενέργειας,σπιτικό φαγητό,συμπληρώματα διατροφής,υγεία,υγεία και διατροφή

  • Ο σολομός

    Ο σολομός είναι ένα ψάρι που βρίσκουμε εύκολα, φρέσκο ή κατεψυγμένο και σε προσιτή τιμή. Ο σολομός μαγειρεύεται εύκολα και από αυτό το ψάρι παρασκευάζεται και sushi.

    tags : ανοσοποιητικό σύστημα,διαιτα,διατροφή,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,διατροφική αξία,εύκολες συνταγές,θαλασσινά,καρδιά,κόκκινο ψάρι,λιπαρά ψάρια,σολομός,σολομός και υγεία,υγεία,υγεία και διατροφή,ψάρια

  • Η δίαιτα της σούπας

    Δεν υπάρχει πιο ωραίο φαγητό για το χειμώνα από μία νόστιμη σούπα. Οι σούπες μας ζεσταίνουν, θωρακίζουν την άμυνα του οργανισμού μας και μας προσφέρουν τα απαραίτητα για τον οργανισμό μας συστατικά. Οι σούπες εκτός από απλές στο μαγείρεμα, νόστιμες και υγιεινές βοηθούν και στο χάσιμο κιλών. Αυτό εξηγείται και ως εξής:

    tags : διαιτα,δίαιτα και σούπες,δίαιτες,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ευεξία,θερμίδες,θρεπτική αξία της σούπας,κιλα,κοτόσουπα,όσπρια,σούπα λαχανικών,σούπες και δίαιτες,σούπες και μείωση βάρους,υγεία και διατροφή,χορτόσουπα,ψαρόσουπα

  • Το μαύρο ρύζι στη διατροφή μας

    Το καστανό και το μαύρο ρύζι είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για την υγεία μας. Το μαύρο ρύζι, πιο συγκεκριμένα, περιέχει ευεργετικά για την υγεία αντιοξειδωτικά ανθοκυανίνες, συστατικά που περιέχουν και τα βατόμουρα. Επίσης το μαύρο ρύζι περιέχει φυτικές ίνες και βιταμίνη Ε.

    tags : αντιοξειδωτικά,βιταμίνες και υγεία,διατροφή και ομορφιά,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ευεργετικό μαύρο ρύζι,κακή χοληστερόλη,καστανό ρύζι,μαύρο ρύζι,μαύρο ρύζι και υγεία,μεσογειακή διατροφή,πρόληψη και υγεία,ρύζι,υγεία και διατροφή

  • Μυστικά που κόβουν την όρεξη μας

    Πολλοί είναι οι άνθρωποι που κάνουν δίαιτες και δεν "βλέπουν" αποτελέσματα. Το παν σε μία δίαιτα είναι να είναι ισορροπημένη και να κάνουμε και λίγη γυμναστική. Κάποια μυστικά ώστε να μας κοπεί η όρεξη και να μην έχουμε λιγούρες είναι τα εξής:

    tags : tips για δίαιτα,απώλεια βάρους,δίαιτες,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,κόψιμο όρεξης,λιγούρα,μυστικά για δίαιτα,μυστικά για δίαιτες,συμβουλές δίαιτας,σωστές δίαιτες,υγεία και διατροφή,φαγητό και δίαιτα

  • Το νόστιμο κυδώνι

    Οι παλιοί ήξεραν τι έτρωγαν ίσως γι αυτό ζούσαν πολλά και καλά χρόνια. Υπάρχουν κάποια φρούτα που δεν είναι πρώτα στις προτιμήσεις μας αλλά είναι εξίσου υγιεινά και νόστιμα. Ένα από αυτά τα φρούτα είναι και το κυδώνι, νόστιμο, πλούσιο σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά και αφιερωμένο, ως καρπός, στη Θεά Αφροδίτη.

    tags : βιταμίνες στο κυδώνι,γλυκά με κυδώνι,γλυκό κυδώνι,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,κυδώνι,κυδώνι και διατροφή,κυδώνι και υγεία,κυδωνια,κυδωνιές,τα θετικά του κυδωνιού,τα φρούτα στην υγεία,υγεία και διατροφή,φρούτα,χειμωνιάτικα φρούτα