Λάθη που μας χαρίζουν κιλά

20
vote

Κάποιες φορές στην προσπάθειά μας να κάνουμε δίαιτα κάνουμε κάποια διατροφικά λάθη. Γι αυτό διαβάστε το παρακάτω αρθράκι. Είναι καλό να προσέχουμε τις σάλτσες, τα πρόσθετα και τις τεχνικές μαγειρικής ώστε να μην χαλάσουμε τη σιλουέτα μας. Για παράδειγμα ένα μπαστουνάκι από καρότο είναι υγιεινό και περιέχει ελάχιστες θερμίδες. Πάραυτα αν βουτήξουμε το καρότο μας σε μία οποιαδήποτε σάλτσα ή dressing/ σος τότε σαφώς θα λάβουμε περισσότερες θερμίδες, ζάχαρη και λίπος. Για αυτό είναι καλό όταν τρώμε λαχανικά, να τα τρώμε ωμά και χωρίς τη συνοδεία κάποιας γευστικής σάλτσας. Μία ακόμη ιδέα είναι να φτιάξουμε μια σπιτική σος ή ντιπ από γιαούρτι και καρυκεύματα, όπως το κάρυ ή το σκόρδο σε σκόνη. Επίσης είναι θεμιτό να επιλέγουμε κάποια φρέσκα λαχανικά εποχής. Για παράδειγμα τα ραπανάκια, που δίνουν μια πικάντικη νότα στα πιάτα μας.
Το κοτόπουλο είναι μία υγιεινή και διαιτητική επιλογή όμως δεν είναι υγιεινό και χαμηλό σε θερμίδες εάν δεν μαγειρευτεί με τον σωστό τρόπο. Για παράδειγμα, το πανάρισμα και το τηγάνισμα προσθέτουν στο κοτόπουλο επιπλέον λίπος, θερμίδες και κατά συνέπεια extra κιλά. Μια έξυπνη και γευστική ιδέα είναι να αλείψουμε το κοτόπουλο με μουστάρδα και να το ψήσουμε. Τα ψάρια είναι μία υγιεινή επιλογή αλλά αποτελεί ατόπημα να τα σοτάρουμε σε άφθονο ελαιόλαδο. Άλλωστε αν δεν μετρήσουμε σωστά την ποσότητα του ελαιόλαδου το ψάρι μας θα μετατραπεί σε ένα υπερβολικά λιπαρό και θερμιδογόνο γεύμα. Μια έξυπνη ιδέα είναι να μαγειρεύουμε τα ψάρια μας στο γκριλ ή στο φούρνο και να το αλείφουμε με ελαιόλαδο, αποφεύγοντας την υπερβολική ποσότητα λαδιού. Επίσης μία πρωτότυπη ιδέα για βραστά ψάρια είναι να τα βράσουμε σε χυμό από πορτοκάλι και νερό ή σε ζουμί από καρότο, ντομάτα και χυμό λαχανικών. Έτσι θα επέλθει πιο εύκολα η αίσθηση του κορεσμού.
Ένα ακόμη ατόπημα είναι να γεμίζουμε μια λαχανοσαλάτα με τυριά και ξηρούς καρπούς. Μια καλή ιδέα είναι κάθε σαλάτα μας να αποτελείται από 3/4 φρέσκα φρούτα και λαχανικά και 1/4 από άπαχη πρωτεϊνη, όπως κοτόπουλο ή σιτάρι. Επίσης καλό είναι να χρησιμοποιούμε φρέσκα σπόρια από ρόδι ή άλλα αποξηραμένα φρούτα. Κάποιες φορές προσθέτουμε σαντιγί ή κάποιο γλυκό σιρόπι στον καφέ ή στο τσάι μας. Για να απολαύσουμε ένα ρόφημα με πλούσια αρωματική γεύση και λίγες θερμίδες, μπορούμε να επιλέξουμε καφέ από ποικιλίες με αρωματικούς κόκκους. Για παράδειγμα με κόκκους καρύδας, φουντουκιού ή βανίλιας. Επιπλέον υπάρχουν ποικιλίες τσαγιού που διατίθενται σε γεύσεις φρούτων. Ένα ακόμη λάθος που κάνουμε είναι να βάζουμε στα σάντουιτς μας μαζί με το κοτόπουλο ή τη γαλοπούλα, διάφορες σος και ντιπ από μαγιονέζα. Μία λύση είναι να φτιάχνουμε σπιτικές, υγιεινές και συνάμα νόστιμες σος. Μία ιδέα είναι να προσθέσουμε στο σάντουιτς μας λαχανοσαλάτα με μπαλσάμικο και μουστάρδα. Εν γένει, κάποιες φορές δημιουργούμε με το μυαλό μας γευστικούς πειρασμούς ενώ κάλλιστα θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε σπιτικά και υγιεινά σνακ ώστε να τα αποζητάμε κιόλας. Όλα είναι στο μυαλό μας και στην διάθεσή μας να αλλάξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες.

Ετικέτες (tags): αντιοξειδωτικά στοιχεία, βάρος, δίαιτες, διατροφή και δίαιτα, διατροφή και ευεξία, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, θερμίδες, κιλα, Λαχανικά, σνακς, σπιτικό φαγητό, υγεία και φαγητό, υγιεινές συνήθειες, υγιεινή διατροφή, φαγητά και θερμίδες

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Λάθη που μας χαρίζουν κιλά"

  • Συμβουλές για ισορροπημένη διατροφή

    Η ισορροπημένη διατροφή είναι πολύ σημαντική για την υγεία και την ευεξία μας. Κάποιες συμβουλές για μία ισορροπημένη διατροφή δίνονται παρακάτω:

    tags : αντιοξειδωτικά,αντιοξειδωτικά στοιχεία,βρώμη,βρώμη και ευεξία,γκρέιπφρουτ,διαιτα,δίαιτες,διατροφή και δίαιτα,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ευεξία,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,πρωινό,πρωινό γεύμα και διατροφή,υγεία και βάρος

  • Διατροφή και δίαιτα

    Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί άνθρωποι, είτε άντρες, είτε γυναίκες είναι πώς θα χάσουν κιλά; Το σημαντικό είναι η απώλεια βάρους να γίνει σωστά, χωρίς να καταπονηθεί ο οργανισμός μας και κυρίως να διατηρηθεί το αποτέλεσμα. Η διατροφή έχει άμεση σχέση με τη δίαιτα και μία σωστή διατροφή βοηθάει στο χάσιμο κιλών.

    tags : αλάτι,αλκοόλ,απώλεια βάρους,βάρος,βούτυρο,γαλακτοκομικά προϊόντα.,διαιτα,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ζάχαρη,θερμίδες,κιλα,κρέας,Λαχανικά,λίπος,νερό,όσπρια,περιττά κιλά,ποσότητες φαγητού,υγεία,υγιεινή διατροφή,φαγητό,φρούτα

  • Υδατάνθρακες και υγεία

    Οι υδατάνθρακες είναι σημαντικές ουσίες για την υγεία μας. Πολλοί άνθρωποι ειδικά όταν κάνουν μία δίαιτα, ελαττώνουν την πρόσληψη των υδατανθράκων, πράγμα το οποίο είναι λάθος. Οι υδατάνθρακες μας προσφέρουν φυτικές ίνες, ενέργεια, βιταμίνες, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο και ενέργεια.

    tags : δίαιτες,δίαιτες και υγεία,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,θερμίδες,μεσογειακή διατροφή,οι υδατάνθρακες στη διατροφή μας,υγεία,υγιεινή διατροφή και υγεία,υδατάνθρακες,υδατάνθρακες και διατροφή,υδατάνθρακες και υγεία

  • Σάντουιτς

    Τα σάντουιτς είναι νόστιμα, γευστικά και εύκολα στο μαγείρεμα. Αποτελούν μία καλή επιλογή για φαγητό στο γραφείο, για έναν εργένη αλλά και για τα παιδιά ως σνακ στο σχολείο. Ειδικά όταν τα σάντουιτς είναι σπιτικά είναι και πιο υγιεινά. Το μόνο που χρειάζεται είναι ψωμί και κάποια υλικά.

    tags : διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,έτοιμο φαγητό,ιδέες για σάντουιτς,σάντουιτς,σάντουιτς για γραφείο,σνακς,σπιτικά φαγητά,σπιτικό φαγητό,συνταγές,συνταγές για εργένηδες,υγιεινή διατροφή,φαγητό και σιλουέτα,φαγητό και υγεία

  • Μια καλή διατροφή για να αλλάξεις μια κακή δίαιτα

    Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να χάσουν βάρος γρήγορα και ακολουθούν δίαιτες που δεν κάνουν καλό στην υγεία μας. Επίσης μετά από λίγες εβδομάδες καταλήγουν να έχουν περισσότερα κιλά, από πριν. Γι αυτό είναι καλό να αποφεύγουμε τις στερητικές δίαιτες ή τις δίαιτες με περίεργους συνδυασμούς τροφών.

    tags : βάρος,διαιτα,δίαιτες και ευεξία,διαιτολόγος,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,διατροφολόγος,θερμίδες,Λαχανικά,μεσογειακή διατροφή,μεταβολισμός,μονοφαγία,ομάδα αίματος,στερητικές δίαιτες,υγιεινή διατροφή,υδατάνθρακες,φρούτα,χάσιμο κιλών

  • Η δίαιτα της σούπας

    Δεν υπάρχει πιο ωραίο φαγητό για το χειμώνα από μία νόστιμη σούπα. Οι σούπες μας ζεσταίνουν, θωρακίζουν την άμυνα του οργανισμού μας και μας προσφέρουν τα απαραίτητα για τον οργανισμό μας συστατικά. Οι σούπες εκτός από απλές στο μαγείρεμα, νόστιμες και υγιεινές βοηθούν και στο χάσιμο κιλών. Αυτό εξηγείται και ως εξής:

    tags : διαιτα,δίαιτα και σούπες,δίαιτες,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ευεξία,θερμίδες,θρεπτική αξία της σούπας,κιλα,κοτόσουπα,όσπρια,σούπα λαχανικών,σούπες και δίαιτες,σούπες και μείωση βάρους,υγεία και διατροφή,χορτόσουπα,ψαρόσουπα

  • Διατροφικά διλήμματα

    Πολλές τροφές θεωρούνται ωφέλιμες για την υγεία μας ωστόσο ο τρόπος που τις καταναλώνουμε "μηδενίζει" τις ευεργετικές τους ιδιότητες. Ο καφές μας τονώνει και δημιουργεί ευεξία. Παρόλα αυτά κάποιοι καφέδες, όπως οι παγωμένοι καφέδες με γεύση ή σαντιγί, περιέχουν πολλές θερμίδες, ζάχαρη και λίπος.

    tags : βιταμίνες,διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ελαιόλαδο,ευεξία,ευεργετικές ιδιότητες,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,καφές και υγεία,κιλα,λάδι,λίπος,ομορφιά,σαλάτες,σίδηρος,τροφές,υγεία,υγιεινή διατροφή,Ω3 λιπαρά οξέα