Η διατροφή του εργασιομανή

15
vote

Οι σύγχρονοι ρυθμοί ζωής και οι πολλές ώρες στο γραφείο μας ωθούν στο έτοιμο φαγητό και σπάνια ετοιμάζουμε σπιτικό φαγητό, για το γραφείο μας. Κατά συνέπεια οι εργασιομανείς και καριερίστες άντρες και γυναίκες, είτε τρώνε έτοιμο φαγητό, είτε μένουν νηστικοί στο γραφείο και τρώνε το βράδυ. Αυτό είναι μία όχι έξυπνη λύση γιατί λαμβάνουμε μαζικές θερμίδες. Πέραν αυτού δεν τρεφόμαστε σωστά και υγιεινά. Δεν είναι θεμιτό να τρώμε φαγητό πλούσιο σε κορεσμένα λιπαρά, ζάχαρη καθώς και σνακ, τα οποία είναι υψηλά σε θερμίδες, ζάχαρη και λιπαρές ουσίες.
Δεν είναι δύσκολο να οργανώσουμε την εργασιακή μας μέρα εντάσσοντας σε αυτή ισορροπημένη διατροφή και υγιεινές τροφές. Κάποιες συμβουλές για τη διατροφή του εργασιομανή δίδονται παρακάτω:
Καταρχήν ας μην ξεχνάμε το πρωινό μας γεύμα. Το πρωινό αποτελεί βασικό ρυθμιστή της όρεξης κατά τη διάρκεια της μέρας. Μπορούμε να ξυπνήσουμε λίγη ώρα νωρίτερα και να ετοιμάσουμε το πρωινό μας, ας το φάμε στη δουλειά εφόσον δεν προλαβαίνουμε στο σπίτι. Σημαντικά είναι και τα σνακ, τα οποία συντελούν σε μία ισορροπημένη διατροφή ενώ μας δίνουν ενέργεια και δεν τρώμε μεγάλες ποσότητες φαγητού, στο κυρίως γεύμα μας. Ιδέες για σνακ είναι το γιαούρτι, οι φυσικοί χυμοί, τα κριτσίνια σικάλεως, τα φρούτα ενώ είναι καλό να αποφύγουμε τα μπισκότα, τα γλυκά, τα τσιπς και τα προϊόντα από σφολιάτα (Για παράδειγμα τις έτοιμες τυρόπιτες). Ένα εύκολο κυρίως γεύμα για τους εργασιομανείς μπορεί να είναι κάποιο σπιτικό τοστ με τυρί (χαμηλό σε λιπαρά), γαλοπούλα και ντομάτα μαζί με ένα φρούτο ή ένα ποτήρι χυμό.
Επίσης μία έξυπνη ιδέα για τους καριερίστες είναι να μαγειρεύουν μεγάλες ποσότητες φαγητού και να παίρνετε σπιτικό φαγητό στο γραφείο ή στη δουλειά σας. Σε περίπτωση που επιλέξετε να πάρετε έτοιμο φαγητό επιλέξτε τις σαλάτες με ανάμικτα λαχανικά, κοτόπουλο ή τόνο. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε μία μερίδα από κοτόπουλο ή μία μπαγκέτα σικάλεως με γαλοπούλα, τυρί και ντομάτα. Πάραυτα είναι καλό να αποφύγετε το έτοιμο φαγητό και αντ' αυτού να επιλέξετε σπιτικό. Σημαντικό για την απόδοση στη δουλειά είναι και το νερό. Γι αυτό είναι θεμιτό να έχετε ένα μπουκαλάκι με εμφιαλωμένο νερό, δίπλα στο γραφείο σας και να καταναλώνετε υγρά κατά τακτά χρονικά διαστήματα. Μπορεί ο χρόνος μας να είναι περιορισμένος αλλά με σωστή οργάνωση και με κάποιες έξυπνες επιλογές είναι εύκολο να τρώμε υγιεινά και σωστά.

Ετικέτες (tags): βιταμίνες, διατροφή για εργένη, διατροφή και εργασία, διατροφή και εργασιομανία, διατροφή και θερμίδες, διατροφή και υγεία, διατροφή στο γραφείο, διατροφικές συνήθειες, ενέργεια, εργασία και χαρά, εργασιομανής, σύγχρονοι ρυθμοί ζωής, υγιεινή διατροφή

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Η διατροφή του εργασιομανή"

  • Διατροφικά διλήμματα

    Πολλές τροφές θεωρούνται ωφέλιμες για την υγεία μας ωστόσο ο τρόπος που τις καταναλώνουμε "μηδενίζει" τις ευεργετικές τους ιδιότητες. Ο καφές μας τονώνει και δημιουργεί ευεξία. Παρόλα αυτά κάποιοι καφέδες, όπως οι παγωμένοι καφέδες με γεύση ή σαντιγί, περιέχουν πολλές θερμίδες, ζάχαρη και λίπος.

    tags : βιταμίνες,διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ελαιόλαδο,ευεξία,ευεργετικές ιδιότητες,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,καφές και υγεία,κιλα,λάδι,λίπος,ομορφιά,σαλάτες,σίδηρος,τροφές,υγεία,υγιεινή διατροφή,Ω3 λιπαρά οξέα

  • Τροφές που μας ζεσταίνουν

    Το χειμώνα η θερμοκρασία πέφτει αισθητά και οι περισσότεροι άνθρωποι κρυώνουμε και ψάχνουμε τρόπους να ζεσταθούμε. Πέραν της κουβέρτας και του ζεστού ντυσίματος πολλές είναι οι τροφές, που μας ζεσταίνουν. Κάποιες από τις τροφές που μας ζεσταίνουν είναι οι εξής:

    tags : διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφή τον χειμώνα,διατροφικές συνήθειες,ιώσεις και διατροφή,κρυολογήματα,μεσογειακή διατροφή,σούπες και χειμώνας,σπιτικό φαγητό,τροφές και βιταμίνες,τροφές και κρύο,τροφές του χειμώνα,τσάι,υγιεινή διατροφή

  • Οι σούπες τον χειμώνα

    Ο χειμώνας απαιτεί τη σούπα του. Το κατάλληλο γεύμα για τις κρύες μέρες του χειμώνα είναι οι σούπες. Οι σπιτικές σούπες μας ζεσταίνουν και μας γεμίζουν με βιταμίνες και θρεπτικά για τον οργανισμό μας στοιχεία. Η σούπα είναι βοηθητική και στις δίαιτες. Δεν είναι σωστή η λογική: "Τρώμε σούπα μόνο όταν έχουμε βήχα και πονόλαιμο".

    tags : βιταμίνες,διατροφή και υγεία,ζεστές σούπες,θρεπτικές σούπες,ιχνοστοιχεία,ιώσεις και σούπες,κρυολόγημα και σούπες,Σούπες,σούπες και ιώσεις,σούπες και υγεία,σπιτικές σούπες,υγεία και διατροφή,υγιεινή διατροφή,χειμώνας,χειμωνιάτικη διατροφή

  • Βιταμίνες και γυναίκες

    Οι βιταμίνες και τα συμπληρώματα διατροφής είναι απαραίτητα όταν δεν τρεφόμαστε σωστά. Οι γυναίκες έχουν πάρει πολλούς ρόλους με αποτέλεσμα να κουράζονται και να χρειάζονται ενέργεια και βιταμίνες.

    tags : ασβέστιο και γυναίκες,βιταμίνες,βιταμίνες και διατροφή,βιταμίνες και υγεία,γυναίκες και οστεοπόρωση,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,εργαζόμενες,μεσογειακή διατροφή,πρόληψη,σίδηρος και γυναίκες,συμπληρώματα διατροφής,υγεία και διατροφή

  • Το ευεργετικό αγγουράκι

    Το αγγουράκι πέραν της νοστιμιάς του έχει και ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία μας και είναι και "φάρμακο" ομορφιάς.

    tags : αγγουράκι και ομορφιά,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,επιδερμίδα και αγγουράκι,καλοκαίρι και σαλάτες,ομορφιά και διατροφή,σαλάτες και υγεία,σαλάτες με αγγουράκι,υγεία και διατροφή,υγεία και σαλάτες,υγιεινή διατροφή

  • Σάντουιτς

    Τα σάντουιτς είναι νόστιμα, γευστικά και εύκολα στο μαγείρεμα. Αποτελούν μία καλή επιλογή για φαγητό στο γραφείο, για έναν εργένη αλλά και για τα παιδιά ως σνακ στο σχολείο. Ειδικά όταν τα σάντουιτς είναι σπιτικά είναι και πιο υγιεινά. Το μόνο που χρειάζεται είναι ψωμί και κάποια υλικά.

    tags : διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,έτοιμο φαγητό,ιδέες για σάντουιτς,σάντουιτς,σάντουιτς για γραφείο,σνακς,σπιτικά φαγητά,σπιτικό φαγητό,συνταγές,συνταγές για εργένηδες,υγιεινή διατροφή,φαγητό και σιλουέτα,φαγητό και υγεία

  • Τροφές που μας δίνουν ενέργεια

    Η παραγωγή ενέργειας είναι πολύ σημαντική για τον ανθρώπινο οργανισμό γιατί χρειάζεται για την διατήρηση των λειτουργιών του σώματος. Η παραγωγή ενέργειας βοηθάει ώστε να είμαστε φυσικά δραστήριοι και συμβάλλει στην ισορροπημένη ανάπτυξη και ανάπλαση των οστών μας.

    tags : αθλητές,αθλητισμός και διατροφή,ανθρώπινος οργανισμός,διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ενέργεια,ενεργειακά ποτά,ενεργειακές μπάρες,μύες,παραγωγή ενέργειας,σπιτικό φαγητό,συμπληρώματα διατροφής,υγεία,υγεία και διατροφή