Τροφές που μας δίνουν ενέργεια

26
vote

Η παραγωγή ενέργειας είναι πολύ σημαντική για τον ανθρώπινο οργανισμό γιατί χρειάζεται για την διατήρηση των λειτουργιών του σώματος. Η παραγωγή ενέργειας βοηθάει ώστε να είμαστε φυσικά δραστήριοι και συμβάλλει στην ισορροπημένη ανάπτυξη και ανάπλαση των οστών μας. Οι αθλητές που προπονούνται σκληρά και συχνά, νιώθουν συχνά κόπωση. Κατά τη διάρκεια της άσκησης οι μύες αντλούν ενέργεια από τα αποθέματα του οργανισμού. Είναι καλό να κάνουμε χρήση προϊόντων όπως ενεργειακά ποτά, ενεργειακές μπάρες και συμπληρώματα διατροφής.
Τα ενεργειακά ποτά, energy drinks, καταναλώνονται πριν, μετά ή κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Τα περισσότερα ενεργειακά ποτά περιέχουν υδατάνθρακες και καφεϊνη ώς κύρια συστατικά. Τα ενεργειακά ποτά δεν πρέπει να καταναλώνονται μαζί με αλκοόλ διότι προκαλούν αφυδάτωση και μπορεί να οδηγήσει σε καρδιακά επεισόδια. Επίσης οι ενεργειακές μπάρες είναι μία καλή επιλογή κατά τη διάρκεια της άσκησης. Οι ενεργειακές μπάρες απλά μπορούν να υποκαταστήσουν ένα γεύμα και όχι να το αντικαταστήσουν. Εν γένει, οι ενεργειακές μπάρες δίνουν μια επιπλέον ενέργεια και περιέχουν πρωτεϊνες, υδατάνθρακες, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
Στην αγορά υπάρχουν πολλά συμπληρώματα διατροφής, τα οποία περιέχουν ένα ή περισσότερα θρεπτικά συστατικά. Γι αυτό όταν η διατροφή δεν είναι επαρκής τότε κρίνεται απαραίτητη η χορήγηση συμπληρωμάτων, βιταμινών και ιχνοστοιχείων. Τα βότανα είναι πολύ σημαντικά για τη διατήρηση της καλής υγείας, από τα αρχαία χρόνια. Για παράδειγμα το ginseng δρα ενάντια στην κόπωση και προσφέρει ενέργεια στον οργανισμό μας. Η αλόη είναι ένα καλό βότανο για την ενίσχυση της αντοχής του οργανισμού μας. Ακόμη και το τσάι διεγείρει τον οργανισμό μας μιας και περιέχει καφεϊνη. Η διατροφή είναι πολύ σημαντική για την υγεία μας και είναι καλό να είναι ισορροπημένη ώστε να νιώθουμε υγιείς και γεμάτοι ενέργεια.

Ετικέτες (tags): αθλητές, αθλητισμός και διατροφή, ανθρώπινος οργανισμός, διατροφή, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, ενέργεια, ενεργειακά ποτά, ενεργειακές μπάρες, μύες, παραγωγή ενέργειας, σπιτικό φαγητό, συμπληρώματα διατροφής, υγεία, υγεία και διατροφή

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Τροφές που μας δίνουν ενέργεια"

  • Ο σολομός

    Ο σολομός είναι ένα ψάρι που βρίσκουμε εύκολα, φρέσκο ή κατεψυγμένο και σε προσιτή τιμή. Ο σολομός μαγειρεύεται εύκολα και από αυτό το ψάρι παρασκευάζεται και sushi.

    tags : ανοσοποιητικό σύστημα,διαιτα,διατροφή,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,διατροφική αξία,εύκολες συνταγές,θαλασσινά,καρδιά,κόκκινο ψάρι,λιπαρά ψάρια,σολομός,σολομός και υγεία,υγεία,υγεία και διατροφή,ψάρια

  • Διατροφικές συμβουλές για ένα τέλειο καλοκαίρι

    Το καλοκαίρι μπήκε και τυπικά, οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, η διάθεση φτιάχνει και όλοι μας αποζητούμε τρόπους διαφυγής και ξεκούρασης. Η διατροφή μας στις διακοπές, συνήθως, είναι λίγο ανθυγιεινή λίγο τα σνακ, λίγο οι περισσότερες μπύρες, λίγο τα ταβερνάκια, λίγο τα παγωτά μας δημιουργούν παραπάνω κιλά.

    tags : διατροφή και καλοκαίρι,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,καλοκαιρινές διακοπές,καλοκαιρινή διατροφή,μεσογειακή διατροφή,μυστικά δίαιτας,μυστικά ευεξίας,μυστικά καλής υγείας,παραλία,σνακ παραλίας,υγεία,υγεία και διατροφή,υγιεινά σνακ

  • Τροφές που μας ζεσταίνουν

    Το χειμώνα η θερμοκρασία πέφτει αισθητά και οι περισσότεροι άνθρωποι κρυώνουμε και ψάχνουμε τρόπους να ζεσταθούμε. Πέραν της κουβέρτας και του ζεστού ντυσίματος πολλές είναι οι τροφές, που μας ζεσταίνουν. Κάποιες από τις τροφές που μας ζεσταίνουν είναι οι εξής:

    tags : διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφή τον χειμώνα,διατροφικές συνήθειες,ιώσεις και διατροφή,κρυολογήματα,μεσογειακή διατροφή,σούπες και χειμώνας,σπιτικό φαγητό,τροφές και βιταμίνες,τροφές και κρύο,τροφές του χειμώνα,τσάι,υγιεινή διατροφή

  • Βιταμίνες και γυναίκες

    Οι βιταμίνες και τα συμπληρώματα διατροφής είναι απαραίτητα όταν δεν τρεφόμαστε σωστά. Οι γυναίκες έχουν πάρει πολλούς ρόλους με αποτέλεσμα να κουράζονται και να χρειάζονται ενέργεια και βιταμίνες.

    tags : ασβέστιο και γυναίκες,βιταμίνες,βιταμίνες και διατροφή,βιταμίνες και υγεία,γυναίκες και οστεοπόρωση,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,εργαζόμενες,μεσογειακή διατροφή,πρόληψη,σίδηρος και γυναίκες,συμπληρώματα διατροφής,υγεία και διατροφή

  • Διώξτε τα κιλά των διακοπών

    Το καλοκαίρι συνήθως οι περισσότεροι άνθρωποι λαμβάνουν βάρος και περιττά κιλά. Λίγο η χαλάρωση των καλοκαιρινών διακοπών, λίγο οι μεζέδες και τα ουζάκια μας οδηγούν σε διατροφικές "σκανταλιές". Παρόλα αυτά δεν είναι δύσκολο να χάσουμε τα περιττά κιλά των καλοκαιρινών μας διακοπών.

    tags : δίαιτες,διακοπές και διατροφή,διακοπές και περιττά κιλά,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,καλοκαίρι και διατροφή,κιλά διακοπών,περιττά κιλά. κάψιμο λίπους,υγεία,υγεία και διατροφή,φθινόπωρο,χάσιμο κιλών,χάσιμο περιττών κιλών. θερμίδες

  • Μυστικά για μία σωστή διατροφή διακοπών

    Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών πολλοί είναι αυτοί, που παίρνουν βάρος. Λίγο η ξεκούραση των καλοκαιρινών διακοπών, λίγο τα νόστιμα παγωτά και οι δροσιστικές μπύρες, το βάρος μας αυξάνεται. Κάποια μυστικά για μία ισορροπημένη καλοκαιρινή διατροφή δίδονται παρακάτω:

    tags : διαιτα,δίαιτα και καλοκαίρι,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,διατροφικοί πειρασμοί,θερμίδες και διατροφή,καλοκαίρι,καλοκαίρι και πειρασμοί,καλοκαιρινές διακοπές,πειρασμοί καλοκαιριού,περιττά κιλά,σπιτικό φαγητό,υγεία και διατροφή

  • Σάντουιτς

    Τα σάντουιτς είναι νόστιμα, γευστικά και εύκολα στο μαγείρεμα. Αποτελούν μία καλή επιλογή για φαγητό στο γραφείο, για έναν εργένη αλλά και για τα παιδιά ως σνακ στο σχολείο. Ειδικά όταν τα σάντουιτς είναι σπιτικά είναι και πιο υγιεινά. Το μόνο που χρειάζεται είναι ψωμί και κάποια υλικά.

    tags : διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,έτοιμο φαγητό,ιδέες για σάντουιτς,σάντουιτς,σάντουιτς για γραφείο,σνακς,σπιτικά φαγητά,σπιτικό φαγητό,συνταγές,συνταγές για εργένηδες,υγιεινή διατροφή,φαγητό και σιλουέτα,φαγητό και υγεία