Πηγές ενέργειας

20
vote

Ο ύπνος είναι η καλύτερη πηγή ενέργειας αλλά λίγοι είναι όσοι κοιμούνται σωστά και αρκετά. Κάποια τρικ για να γεμίσετε ενέργεια είναι τα παρακάτω:
Καταρχήν ο καφές. Όταν πίνουμε αργά τον καφέ μας είναι αποδεδειγμένο πως ανεβαίνει η ενέργειά μας. Μία κρέμα, μία λοσιόν ή μία ενυδατική χεριών με άρωμα λεμόνι μας ανεβάζουν τα επίπεδα της χαμένης μας ενέργειας και ειδικά οι γυναίκες νιώθουν πιο ζωηρές και ενεργειακές. Επίσης η κατανάλωση σωστών υδατανθράκων μας τονώνουν και αποτελούν πηγές ενέργειας. Γι αυτό επιλέξτε τα δημητριακά ολικής άλεσης, το μαύρο ψωμί και το μαύρο ρύζι. Όσο κι αν ακούγεται "αστείο" το γέλιο μας βοηθάει να νιώθουμε ενεργειακή και να είμαστε σε εγρήγορση. Επομένως αν νιώσετε κούραση δείτε ένα αστείο βιντεάκι και γελάστε με την ψυχή σας. Τέλος η άσκηση και κυρίως η ήπια άσκηση ανεβάζει τα επίπεδα ενέργειας. Για παράδειγμα ένα χαλαρό περπάτημα μας τονώνει και μας βοηθά και στο θέμα της αϋπνίας.
Γεμίστε λοιπόν την ενέργειά σας γιατί είναι απαραίτητη, ειδικά στους γρήγορους ρυθμούς ζωής.

Ετικέτες (tags): άσκηση, Αϋπνία, ενέργεια, ενέργεια και άσκηση, ενέργεια και διατροφή, καλοί υδατάνθρακες, Καφές, καφές και ενέργεια, κούραση, λεμόνι, πηγές ενέργειας, σωματική κούραση και ενέργεια, τρικ για ενέργεια, υγιεινή διατροφή, υδατάνθρακες, ύπνος, ψυχαγωγία

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Πηγές ενέργειας"

  • Hangover is over

    Το αλκοόλ που καταναλώνουμε το προηγούμενο βράδυ μας μένει αξέχαστο το επόμενο πρωί. Αν ξυπνήσετε με πονοκέφαλο ακολουθήστε τις παρακάτω μικρές συμβουλές για την αντιμετώπιση του hangover:

    tags : hangover,αλκοόλ,αλκοόλ και hangover,αλκοόλ και πονοκέφαλος,άσκηση,ατονία,γιαούρτι,γιατροσόφια,διασκέδαση,διατροφολόγος,κοκτέιλ,κομμάρες,κούραση,μπάνιο,νερό,ξεκούραση,ξενύχτι,παθολόγος,Πονοκέφαλος,πράσινο τσάι,σούπα με κοτόπουλο,ύπνος

  • Αύξηση βάρους το χειμώνα

    Κατά κοινή παραδοχή το χειμώνα παίρνουμε βάρος. Πολλοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται γιατί; Κάποιοι δυσανασχετούν με τα "παραπανίσια" κιλά κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών υπάρχει μία προδιάθεση να αποθηκεύουμε περισσότερο λίπος.

    tags : αύξηση βάρους,βιταμίνες,γύμναση,γυμναστική,δημητριακά,διαιτα,διατροφή,θερμίδες,καθιστική ζωή,κούραση,κρίο,λίπος,μεσογειακή δίαιτα,ξεκούραση,ομορφιά,πατάτες,περπάτημα,υγεία,υγιεινή διατροφή,υδατάνθρακες,φαγητό,φρούτα,χειμώνας

  • Λίγα λόγια για την αϋπνία

    Με τον όρο αϋπνία στην ιατρική εννοούμε την έλλειψη επαρκούς ύπνου. Η αϋπνία εκδηλώνεται με τη δυσκολία να κοιμηθούμε, τις βραδινές αφυπνίσεις καθώς και το πρωινό ξύπνημα με φαινόμενα κόπωσης, παρά το γεγονός ότι υπήρξε ποσοτικός ύπνος. Πολλοί είναι οι άνθρωποι που "υποφέρουν" από αϋπνίες.

    tags : stress,άγχος,αλκοόλ,Αϋπνία,βραδινή αφύπνιση,γιατρός,διατροφή,έλλειψη ύπνου,κάπνισμα,κούραση,νοσήματα,ομορφιά,πνευματική κούραση,πρωινό ξύπνημα,σταθερός ύπνος,στες,σωματική κούραση,υγεία,ύπνος,φως,χαλάρωση.

  • Συμβουλές για αποτελεσματική δίαιτα

    Υπάρχουν πολλές δίαιτες και τις περισσότερες φορές είναι εξαντλητικές και δεν οδηγούν και σε μόνιμα αποτελέσματα. Είναι καλό να είμαστε προσεκτικοί με την ενίοτε δίαιτα ώστε να έχουμε καλή υγεία και ευεξία. Κάποιες συμβουλές για αποτελεσματική δίαιτα είναι οι εξής:

    tags : diatrofika tips,tips,ygeia,ygeia kai diatrofh,άσκηση,γυμναστική και δίαιτα,διαιτα,δίαιτες,δίαιτες και καλοκαίρι,δίαιτες και υγεία,διατροφή και δίαιτα,διατροφικά τιπς,καλοκαιρινή δίαιτα,μυστικά για δίαιτα,υγεία και δίαιτα,υγιεινή διατροφή

  • Η διατροφή του εργασιομανή

    Οι σύγχρονοι ρυθμοί ζωής και οι πολλές ώρες στο γραφείο μας ωθούν στο έτοιμο φαγητό και σπάνια ετοιμάζουμε σπιτικό φαγητό, για το γραφείο μας. Κατά συνέπεια οι εργασιομανείς και καριερίστες άντρες και γυναίκες, είτε τρώνε έτοιμο φαγητό, είτε μένουν νηστικοί στο γραφείο και τρώνε το βράδυ.

    tags : βιταμίνες,διατροφή για εργένη,διατροφή και εργασία,διατροφή και εργασιομανία,διατροφή και θερμίδες,διατροφή και υγεία,διατροφή στο γραφείο,διατροφικές συνήθειες,ενέργεια,εργασία και χαρά,εργασιομανής,σύγχρονοι ρυθμοί ζωής,υγιεινή διατροφή

  • Μους λεμονιού

    Ένα δροσερό, ελαφρύ και πολύ νόστιμο γλυκό είναι η μους λεμονιού. Μπορείτε να το σερβίρετε ως επιδόρπιο και να εντυπωσιάσετε τους καλεσμένους σας. Υλικά για έξι μερίδες μους λεμονιού: Για την κρέμα 200 γραμμάρια ζάχαρη 300 γραμμάρια κρέμα γάλακτος 80 γραμμάρια χυμός λεμονιού και το ξύσμα από ένα λεμόνι. Για το κραμπλ

    tags : γλυκά,γλυκές γεύσεις,ελαφρύ γλυκό,επιδόρπια,επιδόρπιο,κραμπλ,κρέμα λεμονιού,λεμόνι,λεμόνια,μους,ξύσμα λεμονιού,σερβίρισμα μους,σπιτικά γλυκά,σπιτικές συνταγές,σπιτικό γλυκό,συνταγή για μους,συνταγή για μους λεμόνι,υγιεινή διατροφή

  • Μια καλή διατροφή για να αλλάξεις μια κακή δίαιτα

    Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να χάσουν βάρος γρήγορα και ακολουθούν δίαιτες που δεν κάνουν καλό στην υγεία μας. Επίσης μετά από λίγες εβδομάδες καταλήγουν να έχουν περισσότερα κιλά, από πριν. Γι αυτό είναι καλό να αποφεύγουμε τις στερητικές δίαιτες ή τις δίαιτες με περίεργους συνδυασμούς τροφών.

    tags : βάρος,διαιτα,δίαιτες και ευεξία,διαιτολόγος,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,διατροφολόγος,θερμίδες,Λαχανικά,μεσογειακή διατροφή,μεταβολισμός,μονοφαγία,ομάδα αίματος,στερητικές δίαιτες,υγιεινή διατροφή,υδατάνθρακες,φρούτα,χάσιμο κιλών