Τρόφιμα και ομορφιά

38
vote

Κι όμως και η ομορφιά περνάει από το στομάχι. Υπάρχουν τρόφιμα που βοηθούν στο να διατηρούμαστε όμορφες και λαμπερές. Αν βάλουμε στη διατροφή μας βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία και πολύ νερό η επιδερμίδα μας θα λάμπει και μέρα με τη μέρα θα βελτιώνεται η όψη μας.
Η βιταμίνη Α είναι ευεργετική για τα μάτια και για το δέρμα μας. Πηγές βιταμίνης Α είναι το μπρόκολο, τα ψάρια, οι πράσινες πιπεριές, τα καρότα και το σπανάκι. Επίσης οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β διατηρούν την καλή υγεία του δέρματος, των μαλλιών και των νυχιών. Δρουν ενάντια στο στρες και κάποιες πηγές είναι οι ξηροί καρποί, ο σολομός, η σόγια, τα γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά, τα αβγά, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, το συκώτι και τα ψάρια. Η βιταμίνη c είναι αντιοξειδωτική και απαραίτητη στη διατροφή μας. Επίσης βοηθάει στην ευεξία, κάποιες πηγές της είναι: Τα εσπεριδοειδή, οι φράουλες, οι ντομάτες, το μπρόκολο, τα ακτινίδια και οι πράσινες πιπεριές. Το σελήνιο είναι αντιφλεγμονώδες, προστατεύει την καρδιά και μειώνει την εμφάνιση διαφόρων τύπων καρκίνου. Κάποιες πηγές σεληνίου είναι: Το σκόρδο, το συκώτι και τα ψάρια/ οστρακοειδή. Ο ψευδάργυρος είναι ευεργετικός για το δέρμα και για την υγεία των μαλλιών. Τα τρόφιμα που περιέχουν ψευδάργυρο είναι το κοτόπουλο, ο σολομός, η γαλοπούλα και η βρώμη.
Το ασβέστιο είναι απαραίτητο για όλες τις γυναίκες, διατηρεί την καλή πίεση και αντιμετωπίζει το προεμμηνορυσιακό σύνδρομο. Οι πηγές ασβεστίου είναι τα γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά, ο σολομός, οι ανάλατοι ξηροί καρποί, οι σαρδέλες (με τα κόκαλα) και το σιτάρι. Επιπλέον ευεργετικά είναι τα τρόφιμα, που περιέχουν μαγνήσιο όπως: Τα αμύγδαλα, τα φασόλια, τα φυστίκια και η βρώμη. Ο σίδηρος ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και δίνει χρώμα στην επιδερμίδα μας. Πηγές σιδήρου είναι το συκώτι, τα καρύδια, τα φασόλια, το κόκκινο κρέας, τα αβγά και τα στρείδια. Απαραίτητα για ένα υγιές και λαμπερό δέρμα και κατά συνέπεια για μία όμορφη επιδερμίδα είναι τα Ω3 λιπαρά οξέα. Τα τρόφιμα που μας τα παρέχουν είναι ο σολομός και τα παχιά ψάρια. Τα φρούτα είναι οι εχθροί των ρυτίδων γιατί βοηθούν στην ανάπλαση των κυττάρων. Επιλέξτε κεράσια, αχλάδι, μήλα, δαμάσκηνα, μπανάνες, σταφίδες, καρπούζι, αβοκάντο και γκρέιπφρουτ.
Τελικά η υγιής επιδερμίδα, τα πλούσια μαλλιά, η λαμπερή υφή ενός δέρματος και γενικότερα η λάμψη είναι αποτέλεσμα των σωστών τροφίμων, της υγιεινής και σωστής διατροφής και της κατανάλωσης μεγάλων ποσοτήτων νερού. Φυσικά περιορίζοντας και το καθημερινό στρες.

Ετικέτες (tags): ανάπλαση κυττάρων, αντιοξειδωτικά στοιχεία, ασβέστιο, βιταμίνες, βιταμίνη c, βιταμίνη Α, γυναίκες, διατροφή, διατροφή και ομορφιά, επιδερμίδα, μαγνήσιο, ομορφιά, Περιποίηση, ρυτίδες, σίδηρος, τρόφιμα, υγεία, φρούτα, ψευδάργυρος, Ω3 λιπαρά οξέα

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Τρόφιμα και ομορφιά"

  • Διατροφικά διλήμματα

    Πολλές τροφές θεωρούνται ωφέλιμες για την υγεία μας ωστόσο ο τρόπος που τις καταναλώνουμε "μηδενίζει" τις ευεργετικές τους ιδιότητες. Ο καφές μας τονώνει και δημιουργεί ευεξία. Παρόλα αυτά κάποιοι καφέδες, όπως οι παγωμένοι καφέδες με γεύση ή σαντιγί, περιέχουν πολλές θερμίδες, ζάχαρη και λίπος.

    tags : βιταμίνες,διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ελαιόλαδο,ευεξία,ευεργετικές ιδιότητες,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,καφές και υγεία,κιλα,λάδι,λίπος,ομορφιά,σαλάτες,σίδηρος,τροφές,υγεία,υγιεινή διατροφή,Ω3 λιπαρά οξέα

  • Αύξηση βάρους το χειμώνα

    Κατά κοινή παραδοχή το χειμώνα παίρνουμε βάρος. Πολλοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται γιατί; Κάποιοι δυσανασχετούν με τα "παραπανίσια" κιλά κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών υπάρχει μία προδιάθεση να αποθηκεύουμε περισσότερο λίπος.

    tags : αύξηση βάρους,βιταμίνες,γύμναση,γυμναστική,δημητριακά,διαιτα,διατροφή,θερμίδες,καθιστική ζωή,κούραση,κρίο,λίπος,μεσογειακή δίαιτα,ξεκούραση,ομορφιά,πατάτες,περπάτημα,υγεία,υγιεινή διατροφή,υδατάνθρακες,φαγητό,φρούτα,χειμώνας

  • Νηστεία - Μία υγιεινή δίαιτα

    Μιάς και έχει ξεκινήσει η νηστεία για το πάσχα.. Πολλοί είναι οι άνθρωπου που κάνουν νηστεία όπως την ορίζει η ορθόδοξη εκκλησία. Ένας ακόμη λόγος για να τηρήσετε μία νηστεία είναι ότι αποτελεί μία υγιεινή δίαιτα. Κάνοντας νηστεία καταναλώνουμε νηστισιμα φαγητα και βγάζουμε από τη διατροφή μας τα ζωικά τρόφιμα. Αυτή η αποτοξίνωση όταν συνδυάζεται με μία σωστή επιλογή τροφών, που αναπληρώνουν τις βιταμίνες και την ενέργεια που χρειαζόμαστε, κάνει καλό στην υγεία μας.

    tags : αποτοξίνωση,βιταμίνες,δημητριακά,διαιτα,διατροφή,Εκκλησία,ζωικά τρόφιμα,θαλασσινά,θερμίδες,Θρησκεία,θρησκευτική παράδοση,λίπος,νηστεία,νηστίσιμα φαγητά,όσπρια,πάσχα.,πρωτείνες,σαλάτες,σίδηρος,υγεία,φρούτα,φυτικές ίνες,χοληστερόλη

  • Μυστικά υγείας, ευεξίας, ομορφιάς

    Η καλή υγεία συσχετίζεται με την ευεξία και με την ομορφιά. Είναι κάτι σαν αλυσίδα. Κάποια μικρά μυστικά υγείας, ευεξίας και ομορφιάς είναι τα εξής:

    tags : αποτοξίνωση,άσκηση,βιταμίνες,γυμναστική,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ελαιόλαδο,εξωτερική εμφάνιση,ευεξία,ευεξία και υγεία,μεταβολισμός,νερό,ομορφιά,ομορφιά και διατροφή,ομορφιά και ευεξία,πράσινο τσάι,υγεία,υγεία και διατροφή,χόμπι

  • Διατροφή και αντιοξειδωτικά

    Είναι καλό να λαμβάνουμε τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη αντιοξειδωτικών ώστε να έχουμε καλή υγεία. Κατά συνέπεια η παγκόσμια οργάνωση υγείας ορίζει ως τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη αντιοξειδωτικών στοιχείων πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών.

    tags : αντιοξειδωτικά,αντιοξειδωτικά στοιχεία,διατροφή,διατροφή και υγεία,καλή υγεία,Λαχανικά,παγκόσμια οργάνωση υγείας,παχυσαρκία,υγεία,υγεία και αντιοξειδωτικά,υγεία και διατροφή,υγιεινή διατροφή,φρούτα,φυσική άμυνα,φυσική άμυνα του οργανισμού

  • Συνταγή για φακές

    Τα όσπρια είναι απαραίτητα στη διατροφή μας. Είναι καλό να τρώμε όσπρια δύο φορές την εβδομάδα. Οι φακές είναι νόστιμες και έχουν βιταμίνες και σίδηρο. Μία πεντανόστιμη συνταγή για φακές, δίνεται παρακάτω: Υλικά: 8 κούπες νερο Μισό κιλό φακη Ένα μέτριο κρεμμύδι Δύο σκελίδες σκόρδο Δύο καρότα Μία μέτρια πατάτα

    Το είπε...: :Μανούλα μου

    tags : βιταμίνες,διαιτα,διατροφή,ελαιόλαδο,ελληνική κουζίνα,καρότα,κρεμμύδι,λαδερά,μεσογειακή δίαιτα,ξύδι,όσπρια,πατάτες,ρήγανη,σίδηρος,σκόρδο,Σούπες,σπιτικό φαγητό,συνταγές μαμάς,υγεία,υγιεινές συνταγές,φάβα,Φακές

  • Ισορροπημένη διατροφή με γλυκές και αλμυρές γεύσεις

    Η ισορροπημένη διατροφή είναι βασικός παράγοντας για ένα ωραίο σώμα. Είναι αποδεδειγμένο επιστημονικά ότι οι δίαιτες που βασίζονται σε τροφές που μας αρέσουν έχουν καλύτερα αποτελέσματα, τα οποία διαρκούν σε βάθος χρόνου. Μπήκε η άνοιξη και οι περισσότεροι από εμάς θέλουμε να έχουμε ένα καλίγραμμο σώμα αλλά και ευεξία.

    Το είπε...: :Μανούλα μου

    tags : αλκοόλ,αλμυρές γεύσεις,ανθότυρο,άνοιξη,ασβέστιο,γλυκά,διαιτα,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ευεξία,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,κοκτέιλ,Λαχανικά,μαύρη σοκολάτα,πρωτείνες,σαλάτες,σώμα,τυριά,υγεία,φράουλες,φρούτα,ψωμί ολικής άλεσης