Μια καλή διατροφή για να αλλάξεις μια κακή δίαιτα

25
vote

Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να χάσουν βάρος γρήγορα και ακολουθούν δίαιτες που δεν κάνουν καλό στην υγεία μας. Επίσης μετά από λίγες εβδομάδες καταλήγουν να έχουν περισσότερα κιλά, από πριν. Γι αυτό είναι καλό να αποφεύγουμε τις στερητικές δίαιτες ή τις δίαιτες με περίεργους συνδυασμούς τροφών. Διαφορετικά ο οργανισμός μας κουράζεται και ξαναρχίζει την υπερκατανάλωση τροφών, που είχε στερηθεί.
Υπάρχουν πέντε διαφορετικές δίαιτες, δημοφιλείς και σε συνδυασμό με κάποιον ειδικό βοηθούν σε μία ισορροπημένη διατροφή και σε απώλεια βάρους με υγιεινό τρόπο.
Μία δίαιτα είναι η Atkins, βασίζεται στον περιορισμό πρόσληψης υδατανθράκων. Ουσιαστικά σου κόβει τις σαλάτες, τα φρούτα, τις γαρνιτούρες αλλά μπορείς να τρως ο,τιδήποτε άλλο. Μία δεύτερη δίαιτα είναι βάσει της ομάδας αίματος. Αν και στερείται επιστημονικής τεκμηρίωσης, ανάλογα με την ομάδα αίματος δίδεται η κατάλληλη διατροφή ώστε να χάσουμε κιλά. Η δίαιτα south Beach δίνει έμφαση στις πρωτεϊνες. Όταν ένας οργανισμός καταναλώνει πρωτεϊνη και δεν λαμβάνει υδατάνθρακες, παράγει λιγότερη ινσουλίνι και αυτό βοηθάει στο χάσιμο κιλών. Η μονοφαγία είναι μία δίαιτα με αποτελέσματα αλλά όχι ιδιαίτερα υγιεινή για τον οργανισμό. Μπορούμε να τρώμε μόνο ένα είδος τρόφιμου σε όλη τη διάρκεια της μέρας. Η καλύτερη λύση είναι η μεσογειακή διατροφή. Χαρακτηρίζεται από χαμηλή κατανάλωση λίπους, υψηλή κατανάλωση υδατανθράκων: Ψωμί, ρύζι, μακαρόνια, δημητριακών, κατανάλωση φρούτων και λαχανικών και μέτρια κατανάλωση γαλακτοκομικών. Η μεσογειακή διατροφή είναι πλούσια σε βιταμίνες και βασίζεται στο ελαιόλαδο ως μορφή "λίπους".
Η σωστή διατροφή σε συνδυασμό με άσκηση και εγκράτεια οδηγεί σε χάσιμο βάρους και σε ένα όμορφο σώμα και σε έναν δυνατό οργανισμό.

Ετικέτες (tags): βάρος, διαιτα, δίαιτες και ευεξία, διαιτολόγος, διατροφή, διατροφικές συνήθειες, διατροφολόγος, θερμίδες, Λαχανικά, μεσογειακή διατροφή, μεταβολισμός, μονοφαγία, ομάδα αίματος, στερητικές δίαιτες, υγιεινή διατροφή, υδατάνθρακες, φρούτα, χάσιμο κιλών

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Μια καλή διατροφή για να αλλάξεις μια κακή δίαιτα"

  • Διατροφή και δίαιτα

    Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί άνθρωποι, είτε άντρες, είτε γυναίκες είναι πώς θα χάσουν κιλά; Το σημαντικό είναι η απώλεια βάρους να γίνει σωστά, χωρίς να καταπονηθεί ο οργανισμός μας και κυρίως να διατηρηθεί το αποτέλεσμα. Η διατροφή έχει άμεση σχέση με τη δίαιτα και μία σωστή διατροφή βοηθάει στο χάσιμο κιλών.

    tags : αλάτι,αλκοόλ,απώλεια βάρους,βάρος,βούτυρο,γαλακτοκομικά προϊόντα.,διαιτα,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ζάχαρη,θερμίδες,κιλα,κρέας,Λαχανικά,λίπος,νερό,όσπρια,περιττά κιλά,ποσότητες φαγητού,υγεία,υγιεινή διατροφή,φαγητό,φρούτα

  • Αύξηση βάρους το χειμώνα

    Κατά κοινή παραδοχή το χειμώνα παίρνουμε βάρος. Πολλοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται γιατί; Κάποιοι δυσανασχετούν με τα "παραπανίσια" κιλά κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών υπάρχει μία προδιάθεση να αποθηκεύουμε περισσότερο λίπος.

    tags : αύξηση βάρους,βιταμίνες,γύμναση,γυμναστική,δημητριακά,διαιτα,διατροφή,θερμίδες,καθιστική ζωή,κούραση,κρίο,λίπος,μεσογειακή δίαιτα,ξεκούραση,ομορφιά,πατάτες,περπάτημα,υγεία,υγιεινή διατροφή,υδατάνθρακες,φαγητό,φρούτα,χειμώνας

  • Διατήρηση της σιλουέτας μας μετά τις διακοπές

    Οι περισσότεροι άνθρωποι κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών δεν προσέχουν τη διατροφή τους με αποτέλεσμα να παίρνουν βάρος. Λιγάκι το αλκοόλ, λιγάκι τα σνακ, τα γλυκά και τα σουβλάκια, μας "χαλάνε" τη σιλουέτα μας.

    tags : αλάτι,αλκοόλ,βάρος,γλυκά,διαιτα,διακοπές,ελαφριά γεύματα,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,καλοκαίρι,κατακράτηση,κιλα,μεταβολισμός,νάτριο,Παγωτά,περιττά κιλά,πρωτεϊνη,σαλάτες,Σιλουέτα,σουβλάκια,τηγανητά,υγεία,υγιεινή διατροφή,φρούτα

  • Ισορροπημένη διατροφή με γλυκές και αλμυρές γεύσεις

    Η ισορροπημένη διατροφή είναι βασικός παράγοντας για ένα ωραίο σώμα. Είναι αποδεδειγμένο επιστημονικά ότι οι δίαιτες που βασίζονται σε τροφές που μας αρέσουν έχουν καλύτερα αποτελέσματα, τα οποία διαρκούν σε βάθος χρόνου. Μπήκε η άνοιξη και οι περισσότεροι από εμάς θέλουμε να έχουμε ένα καλίγραμμο σώμα αλλά και ευεξία.

    tags : αλκοόλ,αλμυρές γεύσεις,ανθότυρο,άνοιξη,ασβέστιο,γλυκά,διαιτα,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ευεξία,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,κοκτέιλ,Λαχανικά,μαύρη σοκολάτα,πρωτείνες,σαλάτες,σώμα,τυριά,υγεία,φράουλες,φρούτα,ψωμί ολικής άλεσης

  • Τροφές και συνήθειες που αδυνατίζουν

    Πολλές φορές έχουμε αναρωτηθεί αν υπάρχουν τροφές που αδυνατίζουν. Υπάρχουν τροφές που λόγω της συστασής τους βοηθούν στην απώλεια κιλών. Τα θρεπτικά συστατικά που έχουν συνδυαστεί με την καύση του λίπους είναι: Οι φυτικές ίνες, το νερό, το ασβέστειο, οι κατεχίνες και τα μονοακόρεστα λιπαρά οξέα.

    tags : αδυνάτισμα,ασβέστειο,γαλακτοκομικά προϊόντα,γυμναστική,διαιτα,διατροφή,ελαιόλαδο,θερμίδες,κατεχίνες,κιλα,Λαχανικά,λίπος,μονοακόρεστα λιπαρά οξέα,ξηροί καρποί,πράσινο τσάι,τοξίνες,τροφές,υγιεινή διατροφή,φρούτα,φυτικές ίνες

  • Για άψογη σιλουέτα

    Το καλοκαίρι πλησιάζει με ταχείς ρυθμούς και θέλουμε να έχουμε μια όμορφη σιλουέτα. Υπάρχουν προσωρινές λύσεις για το αδυνατισμα, αλλά η μόνη ριζική λύση είναι η σωστή εκγύμναση σε συνδυασμό με μια ισορροπημένη διατροφή αποτελούν τα κλειδιά για ένα ονειρεμένο σώμα.

    tags : αλάτι και διατροφή,αλκοόλ και δίαιτες,άψογη σιλουέτα,γυμναστική,διαιτα,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ενυδάτωση του οργανισμού,επιδερμίδα,θερμίδες,Κυτταρίτιδα,όμορφο σώμα,ορμονικές διακυμάνσεις,Σιλουέτα,τοπικό αδυνάτισμα,υγιεινή διατροφή

  • Λάθη που μας χαρίζουν κιλά

    Κάποιες φορές στην προσπάθειά μας να κάνουμε δίαιτα κάνουμε κάποια διατροφικά λάθη. Γι αυτό διαβάστε το παρακάτω αρθράκι. Είναι καλό να προσέχουμε τις σάλτσες, τα πρόσθετα και τις τεχνικές μαγειρικής ώστε να μην χαλάσουμε τη σιλουέτα μας.

    tags : αντιοξειδωτικά στοιχεία,βάρος,δίαιτες,διατροφή και δίαιτα,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,θερμίδες,κιλα,Λαχανικά,σνακς,σπιτικό φαγητό,υγεία και φαγητό,υγιεινές συνήθειες,υγιεινή διατροφή,φαγητά και θερμίδες