Διατροφή και δίαιτα

151
vote

Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί άνθρωποι, είτε άντρες, είτε γυναίκες είναι πώς θα χάσουν κιλά; Το σημαντικό είναι η απώλεια βάρους να γίνει σωστά, χωρίς να καταπονηθεί ο οργανισμός μας και κυρίως να διατηρηθεί το αποτέλεσμα. Η διατροφή έχει άμεση σχέση με τη δίαιτα και μία σωστή διατροφή βοηθάει στο χάσιμο κιλών.
Επειδή οι δίαιτες είναι εκ των πραγμάτων ψυχοφθόρες και χρειάζονται υπομονή και ηρεμία είναι καλό να διαβάσετε τις παρακάτω διατροφικές συμβουλές:
Αρχικά είναι καλό να τρώμε τρεις με τέσσερις φορές τη μέρα μικρά γεύματα. Να τρώμε πρωινό και να μην παραλείπουμε κανένα γεύμα. Το πρωινό μας δίνει ενέργεια για τις σωματικές και πνευματικές μας δραστηριότητες.
Επιπλέον αν αποφεύγουμε τα βραδυνά γεύματα αυτό βοηθάει στην απώλεια βάρους και στην καλη διατροφη και την διαιτα.
Η αποφυγή του λίπους είναι σημαντική στην απώλεια βάρους γιατί το λίπος έχει τις περισσότερες θερμίδες και μάλιστα βλαβερές για την υγεία μας. Κατά συνέπεια για να έχουμε μια σωστη διατροφη είναι καλό να αποφεύγουμε τα τηγανητά, τα γλυκά, τις βαριές σάλτσες, τις πάστες, τα κέικ κτλ. Επιπλέον το βούτυρο είναι καλό να αντικατασταθεί από το ελαιόλαδο και το ελαιόλαδο να το προσθέτουμε στο τέλος του μαγειρέματος. Στην διαιτα επισης βοηθάει αν αντικαταστήσουμε τα γαλακτοκομικά προϊόντα με πλήρη λιπαρά από αυτά που έχουν χαμηλότερα λιπαρά. Η ζάχαρη έχει πολλές θερμίδες και μπορούμε να την ελαττώσουμε. Αυτό μπορεί να γίνει αν αποφύγουμε τα γλυκά, αν επιλέγουμε προϊόντα με μηδενική ποσότητα ζάχαρης και αν δεν βάζουμε ζάχαρη ακόμη και στον καφέ μας.
Το αλάτι είναι καλό να αποφεύγεται στη διαιτα. Είναι καλό να περιορίσουμε το αλάτι στο μαγείρεμά μας καθώς και τα διάφορα σνακ, που έχουν μεγάλες ποσότητες από αλάτι. Το νερό βοηθάει στην απώλεια βάρους γι αυτό είναι καλό να πίνουμε δέκα περίπου ποτήρια νερό ημερησίως. Επιπρόσθετα η διατροφη με τροφές που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες βοηθούν στην απώλεια βάρους. Τα όσπρια δύο φορές την εβδομάδα καθώς και τα φρούτα και τα λαχανικά, είναι διατροφικές συνήθειες που προτείνονται στη δίαιτα. Το αλκοόλ είναι μία πηγή θερμίδων γι αυτό μειώστε το αλκοόλ και επιλέξτε κρασί αντί για τα υπόλοιπα οινοπνευματώδη ποτά.
Είναι καλό στη διατροφή μας να υπάρχουν καθημερινά λαχανικά και φρούτα και δύο φορές την εβδομάδα να βγάλουμε το κρέας και το τυρί από το διαιτολόγιό μας. Επιπλέον πρέπει να σταματήσουμε να τρώμε φαγητά από έξω: Σνακς, χάμπουργκερς, παγωτά κτλ. Ένα ακόμη μυστικό για την απώλεια βάρους είναι να μασάμε αργά και σχολαστικά την τροφή ώστε να νιώθουμε πληρότητα και να τρώμε μικρότερες ποσότητες φαγητού.
Η διατροφή και η δίαιτα είναι δύο έννοιες που συμβαδίζουν. Όταν μάθουμε να τρώμε σωστά τότε αυτό θα γίνει τρόπος ζωής και θα είμαστε υγιείς και όμορφοι.

Ετικέτες (tags): αλάτι, αλκοόλ, απώλεια βάρους, βάρος, βούτυρο, γαλακτοκομικά προϊόντα., διαιτα, διατροφή, διατροφικές συνήθειες, ζάχαρη, θερμίδες, κιλα, κρέας, Λαχανικά, λίπος, νερό, όσπρια, περιττά κιλά, ποσότητες φαγητού, υγεία, υγιεινή διατροφή, φαγητό, φρούτα

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Διατροφή και δίαιτα"

  • Διατήρηση της σιλουέτας μας μετά τις διακοπές

    Οι περισσότεροι άνθρωποι κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών δεν προσέχουν τη διατροφή τους με αποτέλεσμα να παίρνουν βάρος. Λιγάκι το αλκοόλ, λιγάκι τα σνακ, τα γλυκά και τα σουβλάκια, μας "χαλάνε" τη σιλουέτα μας.

    tags : αλάτι,αλκοόλ,βάρος,γλυκά,διαιτα,διακοπές,ελαφριά γεύματα,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,καλοκαίρι,κατακράτηση,κιλα,μεταβολισμός,νάτριο,Παγωτά,περιττά κιλά,πρωτεϊνη,σαλάτες,Σιλουέτα,σουβλάκια,τηγανητά,υγεία,υγιεινή διατροφή,φρούτα

  • Θερμίδες χριστουγέννων (Συμβουλές για την αποφυγή θερμίδων)

    Την περίοδο των χριστουγέννων οι περισσότεροι άνθρωποι παιρνουν 1,5 με 2 κιλά. Επικρατεί η νοοτροπία: "Χριστούγεννα είναι ας φάμε λιγάκι παραπάνω". Η ποικιλία φαγητών, τα νόστιμα γλυκά και το αλκοόλ των ημερών αυτών, έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους μας. Παρόλα αυτά μπορούμε να αποφύγουμε κάποιες θερμίδες.

    tags : αλκοόλ,βάρος,βούτυρο.,γιορτές,γλυκά,διαιτα,διατροφή,ελαιόλαδο,θερμίδες,κιλα,κρασί,κρέας,λευκό κρέας,Πρωτοχρονιά,υγεία,υγιεινή διατροφή,φαγητό,Χριστούγεννα,χριστουγεννιάτικο τραπέζι

  • Καλή σιλουέτα μετά τις γιορτές

    Κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων αλλά και των γιορτών γενικότερα το ρίχνουμε λιγάκι στο φαγητό. Οι πολλές επιλογές φαγητών, τα νόστιμα γλυκά και τα οικογενειακά τραπέζια προσθέτουν κάποια περιττά κιλά στο σώμα μας. Το αδυνάτισμα γίνεται με ελάττωση των ποσοτήτων φαγητού και περισσότερη άσκηση.

    tags : άγχος,αδυνάτισμα,άσκηση,γιορτές,γυμναστική,διαιτα,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ζάχαρη,θερμίδες,κιλα,κιλά γιορτών,κιλά. περιττά κιλά,λίπος,μελομακάρονα,νερό,περπάτημα,πρόσθετα κιλά,πρωτείνες,Σιλουέτα,υγιεινή διατροφή,Χριστούγεννα

  • Μια καλή διατροφή για να αλλάξεις μια κακή δίαιτα

    Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να χάσουν βάρος γρήγορα και ακολουθούν δίαιτες που δεν κάνουν καλό στην υγεία μας. Επίσης μετά από λίγες εβδομάδες καταλήγουν να έχουν περισσότερα κιλά, από πριν. Γι αυτό είναι καλό να αποφεύγουμε τις στερητικές δίαιτες ή τις δίαιτες με περίεργους συνδυασμούς τροφών.

    tags : βάρος,διαιτα,δίαιτες και ευεξία,διαιτολόγος,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,διατροφολόγος,θερμίδες,Λαχανικά,μεσογειακή διατροφή,μεταβολισμός,μονοφαγία,ομάδα αίματος,στερητικές δίαιτες,υγιεινή διατροφή,υδατάνθρακες,φρούτα,χάσιμο κιλών

  • Αύξηση βάρους το χειμώνα

    Κατά κοινή παραδοχή το χειμώνα παίρνουμε βάρος. Πολλοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται γιατί; Κάποιοι δυσανασχετούν με τα "παραπανίσια" κιλά κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών υπάρχει μία προδιάθεση να αποθηκεύουμε περισσότερο λίπος.

    tags : αύξηση βάρους,βιταμίνες,γύμναση,γυμναστική,δημητριακά,διαιτα,διατροφή,θερμίδες,καθιστική ζωή,κούραση,κρίο,λίπος,μεσογειακή δίαιτα,ξεκούραση,ομορφιά,πατάτες,περπάτημα,υγεία,υγιεινή διατροφή,υδατάνθρακες,φαγητό,φρούτα,χειμώνας

  • Ισορροπημένη διατροφή με γλυκές και αλμυρές γεύσεις

    Η ισορροπημένη διατροφή είναι βασικός παράγοντας για ένα ωραίο σώμα. Είναι αποδεδειγμένο επιστημονικά ότι οι δίαιτες που βασίζονται σε τροφές που μας αρέσουν έχουν καλύτερα αποτελέσματα, τα οποία διαρκούν σε βάθος χρόνου. Μπήκε η άνοιξη και οι περισσότεροι από εμάς θέλουμε να έχουμε ένα καλίγραμμο σώμα αλλά και ευεξία.

    tags : αλκοόλ,αλμυρές γεύσεις,ανθότυρο,άνοιξη,ασβέστιο,γλυκά,διαιτα,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ευεξία,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,κοκτέιλ,Λαχανικά,μαύρη σοκολάτα,πρωτείνες,σαλάτες,σώμα,τυριά,υγεία,φράουλες,φρούτα,ψωμί ολικής άλεσης

  • Τροφές και συνήθειες που αδυνατίζουν

    Πολλές φορές έχουμε αναρωτηθεί αν υπάρχουν τροφές που αδυνατίζουν. Υπάρχουν τροφές που λόγω της συστασής τους βοηθούν στην απώλεια κιλών. Τα θρεπτικά συστατικά που έχουν συνδυαστεί με την καύση του λίπους είναι: Οι φυτικές ίνες, το νερό, το ασβέστειο, οι κατεχίνες και τα μονοακόρεστα λιπαρά οξέα.

    tags : αδυνάτισμα,ασβέστειο,γαλακτοκομικά προϊόντα,γυμναστική,διαιτα,διατροφή,ελαιόλαδο,θερμίδες,κατεχίνες,κιλα,Λαχανικά,λίπος,μονοακόρεστα λιπαρά οξέα,ξηροί καρποί,πράσινο τσάι,τοξίνες,τροφές,υγιεινή διατροφή,φρούτα,φυτικές ίνες