Διατροφικές συμβουλές για ένα τέλειο καλοκαίρι

15
vote

Το καλοκαίρι μπήκε και τυπικά, οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, η διάθεση φτιάχνει και όλοι μας αποζητούμε τρόπους διαφυγής και ξεκούρασης. Η διατροφή μας στις διακοπές, συνήθως, είναι λίγο ανθυγιεινή λίγο τα σνακ, λίγο οι περισσότερες μπύρες, λίγο τα ταβερνάκια, λίγο τα παγωτά μας δημιουργούν παραπάνω κιλά.

Υπάρχουν όμως κάποια διατροφικά μυστικά για καλή υγεία και ευεξία και στις καλοκαιρινές μας διακοπές:

Συνήθως στην παραλία θέλουμε να φάμε ένα δροσερό παγωτό. Καταρχήν το παγωτό δεν μας δροσίζει παρά μόνο εκείνη τη στιγμή γι αυτό είναι καλό να επιλέξουμε ένα υγιεινό σνακ. Μία πρόταση είναι ένα παγωμένο γιαούρτι με φρέσκα φρούτα και δημητριακά. Επίσης μπορούμε να ετοιμάσουμε κι άλλα υγιεινά σνακ ώστε να τρώμε στην παραλία και να μην επιλέγουμε ανθυγιεινά σνακ. Κάποιες προτάσεις είναι τα τοστ με μαύρο ψωμί, τυρί και γαλοπούλα, οι ξηροί καρποί, τα παστέλια, τα φρέσκα φρούτα κοκ. Έτσι δεν θα μπούμε στον πειρασμό για παγωτό και θα τρώμε υγιεινά και σωστά.

Ένα ακόμη μυστικό για υγιεινή διατροφή είναι να ξεκαθαρίσουμε την κουζίνα μας και το ψυγείο μας από τις ανθυγιεινές τροφές. Οι λιπαρές τροφές μας επιβαρύνουν και στην ουσία δεν τις έχουμε και ανάγκη. Έτσι μπορούμε να αγοράσουμε λαχανικά, φρέσκα φρούτα όσο πιο ώριμα τόσο πιο ευεργετικά, ξηρούς καρπούς, υγιεινά σνακ, δημητριακά, μπάρες δημητριακών κτλ.

Ένα ακόμη μυστικό για υγιεινή διατροφή είναι να καταναλώνουμε πολλά νερά, πράσινο τσάι και φυσικούς χυμούς φρούτων. Ειδικά, το πράσινο τσάι, είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά στοιχεία και έχει μηδέν θερμίδες. Η κατανάλωση θαλασσινών είναι μία ακόμη πρόταση για υγεία και ευεξία. Τα θαλασσινά έχουν την τιμητική τους κατά τους καλοκαιρινούς μήνες και είναι γεμάτα βιταμίνες του συμπλέγματος Β, ψευδάργυρο, σελήνιο, σίδηρο, ασβέστιο.

Ας μην ξεχνάμε και το πρωινό μας γεύμα και ειδικά κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Το πρωινό μας προσφέρει ενέργεια, βιταμίνες και νιώθουμε ευεξία όταν υπάρχει στην καθημερινότητα μας. Λίγο γάλα με δημητριακά, φρούτα, ψωμί ολικής άλεσης με γαλοπούλα και κίτρινο τυρί, ξηροί καρποί κτλ. Είναι κάποιες επιλογές για πρωινό.

Τα φρέσκα φρούτα και τα λαχανικά του καλοκαιριού είναι νόστιμα και υγιεινά, τα ροδάκινα, τα βερίκοκα, το πεπόνι, το καρπούζι, τα κορόμηλα, τα σύκα, οι φράουλες, τα κολοκυθάκια, τα ραπανάκια, τα φασολάκια, τα παντζάρια, οι ντομάτες, οι μελιτζάνες κτλ. μας προσφέρουν πάρα πολλά θρεπτικά συστατικά και σαφώς μία καλή υγεία.

4.Απολαύστε τα καλοκαιρινά φρούτα και λαχανικά: Η κάθε εποχή φέρνει και τη δική της παραγωγή και τώρα είναι η ώρα να ξεφύγετε από τις καθιερωμένες χειμωνιάτικες επιλογές που έχετε βαρεθεί εδώ και μήνες και να βάλετε στη διατροφή σας καλοκαιρινά φρούτα (ροδάκινα, βερίκοκα, φράουλες, κεράσια, πεπόνια, σύκα) και λαχανικά (φασολάκια, ντομάτες, ραπανάκια, μελιτζάνες, παντζάρια κ.ο.κ.). Θυμηθείτε: όσο περισσότερο χρώμα τόσο καλύτερα και μην ξεχνάτε να συμπληρώνετε 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών καθημερινά, έτσι ώστε να λαμβάνετε τα θρεπτικά συστατικά και τις βιταμίνες τους, κρατώντας τον εαυτό σας ενυδατωμένο με τη μεγάλη τους περιεκτικότητα σε νερό.

Ακόμη και αν εργαζόμαστε μπορούμε στο γραφείο να πάρουμε μαζί μας κάποια σνακ ώστε να έχουμε ενέργεια και να τρεφόμαστε σωστά και υγιεινά. Επίσης είναι καλό μαζί με όλα αυτά, να μας βλέπει και ο ήλιος. Ο ήλιος είναι "θεραπευτικός" και ενεργοποιεί και τον μεταβολισμό μας.

Το νερό πρέπει να υπάρχει στην καθημερινότητα μας και μάλιστα σε μεγάλες ποσότητες. Είναι καλό να ξεκινάμε τη μέρα μας με ένα ποτήρι νερό και να πίνουμε νερό συνέχεια, ακόμη κι αν δεν διψάμε. Έτσι θα είμαστε ενυδατωμένοι και υγιείς. Επίσης, καλοκαίρι είναι, ας ελαττώσουμε και τις μερίδες μας λιγάκι ώστε να τρώμε λιγότερο μεν, σωστά δε.

Όπως και να έχει το καλοκαίρι έφτασε και με μία σωστή, ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή όλα θα είναι πιο όμορφα και εμείς γεμάτοι ενέργεια και ευεξία.

Καλό καλοκαίρι σε όλους. :)

Ετικέτες (tags): διατροφή και καλοκαίρι, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, καλοκαιρινές διακοπές, καλοκαιρινή διατροφή, μεσογειακή διατροφή, μυστικά δίαιτας, μυστικά ευεξίας, μυστικά καλής υγείας, παραλία, σνακ παραλίας, υγεία, υγεία και διατροφή, υγιεινά σνακ

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Διατροφικές συμβουλές για ένα τέλειο καλοκαίρι "

  • Το μαύρο ρύζι στη διατροφή μας

    Το καστανό και το μαύρο ρύζι είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για την υγεία μας. Το μαύρο ρύζι, πιο συγκεκριμένα, περιέχει ευεργετικά για την υγεία αντιοξειδωτικά ανθοκυανίνες, συστατικά που περιέχουν και τα βατόμουρα. Επίσης το μαύρο ρύζι περιέχει φυτικές ίνες και βιταμίνη Ε.

    tags : αντιοξειδωτικά,βιταμίνες και υγεία,διατροφή και ομορφιά,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ευεργετικό μαύρο ρύζι,κακή χοληστερόλη,καστανό ρύζι,μαύρο ρύζι,μαύρο ρύζι και υγεία,μεσογειακή διατροφή,πρόληψη και υγεία,ρύζι,υγεία και διατροφή

  • Υδατάνθρακες και υγεία

    Οι υδατάνθρακες είναι σημαντικές ουσίες για την υγεία μας. Πολλοί άνθρωποι ειδικά όταν κάνουν μία δίαιτα, ελαττώνουν την πρόσληψη των υδατανθράκων, πράγμα το οποίο είναι λάθος. Οι υδατάνθρακες μας προσφέρουν φυτικές ίνες, ενέργεια, βιταμίνες, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο και ενέργεια.

    tags : δίαιτες,δίαιτες και υγεία,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,θερμίδες,μεσογειακή διατροφή,οι υδατάνθρακες στη διατροφή μας,υγεία,υγιεινή διατροφή και υγεία,υδατάνθρακες,υδατάνθρακες και διατροφή,υδατάνθρακες και υγεία

  • Βιταμίνες και γυναίκες

    Οι βιταμίνες και τα συμπληρώματα διατροφής είναι απαραίτητα όταν δεν τρεφόμαστε σωστά. Οι γυναίκες έχουν πάρει πολλούς ρόλους με αποτέλεσμα να κουράζονται και να χρειάζονται ενέργεια και βιταμίνες.

    tags : ασβέστιο και γυναίκες,βιταμίνες,βιταμίνες και διατροφή,βιταμίνες και υγεία,γυναίκες και οστεοπόρωση,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,εργαζόμενες,μεσογειακή διατροφή,πρόληψη,σίδηρος και γυναίκες,συμπληρώματα διατροφής,υγεία και διατροφή

  • Διώξτε τα κιλά των διακοπών

    Το καλοκαίρι συνήθως οι περισσότεροι άνθρωποι λαμβάνουν βάρος και περιττά κιλά. Λίγο η χαλάρωση των καλοκαιρινών διακοπών, λίγο οι μεζέδες και τα ουζάκια μας οδηγούν σε διατροφικές "σκανταλιές". Παρόλα αυτά δεν είναι δύσκολο να χάσουμε τα περιττά κιλά των καλοκαιρινών μας διακοπών.

    tags : δίαιτες,διακοπές και διατροφή,διακοπές και περιττά κιλά,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,καλοκαίρι και διατροφή,κιλά διακοπών,περιττά κιλά. κάψιμο λίπους,υγεία,υγεία και διατροφή,φθινόπωρο,χάσιμο κιλών,χάσιμο περιττών κιλών. θερμίδες

  • Μυστικά για μία σωστή διατροφή διακοπών

    Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών πολλοί είναι αυτοί, που παίρνουν βάρος. Λίγο η ξεκούραση των καλοκαιρινών διακοπών, λίγο τα νόστιμα παγωτά και οι δροσιστικές μπύρες, το βάρος μας αυξάνεται. Κάποια μυστικά για μία ισορροπημένη καλοκαιρινή διατροφή δίδονται παρακάτω:

    tags : διαιτα,δίαιτα και καλοκαίρι,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,διατροφικοί πειρασμοί,θερμίδες και διατροφή,καλοκαίρι,καλοκαίρι και πειρασμοί,καλοκαιρινές διακοπές,πειρασμοί καλοκαιριού,περιττά κιλά,σπιτικό φαγητό,υγεία και διατροφή

  • Τροφές που μας δίνουν ενέργεια

    Η παραγωγή ενέργειας είναι πολύ σημαντική για τον ανθρώπινο οργανισμό γιατί χρειάζεται για την διατήρηση των λειτουργιών του σώματος. Η παραγωγή ενέργειας βοηθάει ώστε να είμαστε φυσικά δραστήριοι και συμβάλλει στην ισορροπημένη ανάπτυξη και ανάπλαση των οστών μας.

    tags : αθλητές,αθλητισμός και διατροφή,ανθρώπινος οργανισμός,διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ενέργεια,ενεργειακά ποτά,ενεργειακές μπάρες,μύες,παραγωγή ενέργειας,σπιτικό φαγητό,συμπληρώματα διατροφής,υγεία,υγεία και διατροφή

  • Ο σολομός

    Ο σολομός είναι ένα ψάρι που βρίσκουμε εύκολα, φρέσκο ή κατεψυγμένο και σε προσιτή τιμή. Ο σολομός μαγειρεύεται εύκολα και από αυτό το ψάρι παρασκευάζεται και sushi.

    tags : ανοσοποιητικό σύστημα,διαιτα,διατροφή,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,διατροφική αξία,εύκολες συνταγές,θαλασσινά,καρδιά,κόκκινο ψάρι,λιπαρά ψάρια,σολομός,σολομός και υγεία,υγεία,υγεία και διατροφή,ψάρια