Διώξτε τα κιλά των διακοπών

23
vote

Το καλοκαίρι συνήθως οι περισσότεροι άνθρωποι λαμβάνουν βάρος και περιττά κιλά. Λίγο η χαλάρωση των καλοκαιρινών διακοπών, λίγο οι μεζέδες και τα ουζάκια μας οδηγούν σε διατροφικές "σκανταλιές". Παρόλα αυτά δεν είναι δύσκολο να χάσουμε τα περιττά κιλά των καλοκαιρινών μας διακοπών. Καταρχήν είναι θεμιτό να ακολουθήσουμε μία ισορροπημένη δίαιτα και όχι μία αυστηρή υποθερμική δίαιτα και αυτό γιατί στη δεύτερη περίπτωση θα ταλαιπωρήσουμε τον οργανισμό μας και θα υπάρχει η δυνατότητα επαναπρόσληψης του βάρους. Μία συμβουλή για την απώλεια κιλών είναι το καλό πρωινό: Το πρωινό μας γεμίζει ενέργεια και μας προσφέρει τα θρεπτικά συστατικά που έχουμε ανάγκη. Επιπλέον, πρέπει να τρώμε φρούτα και λαχανικά, 5 μερίδες τη μέρα ώστε να είμαστε υγιείς και να χάσουμε εύκολα τα περιττά κιλά μας. Για να χάσουμε τα κιλάκια του καλοκαιριού είναι καλό να ελαττώσουμε το αλκοόλ ή να επιλέγουμε ένα ποτήρι κρασιού, που είναι χαμηλό σε θερμίδες. Ας μην ξεχνάμε να μασάμε την τροφή μας αργά ώστε να νιώσουμε τον "κορεσμό" σύντομα. Η γυμναστική σε συνδυασμό με την ισορροπημένη διατροφή βοηθά στην απώλεια βάρους και μας διατηρεί σε φόρμα. Καμία υπερβολή δεν κάνει καλό. Αν οι καλοκαιρινές μας διακοπές μας ξεκούρασαν, χαλάλι, ας πήραμε και κανένα κιλό παραπάνω.
Καλή συνέχεια του καλοκαιριού και καλό Φθινόπωρο σιγά σιγά..

Ετικέτες (tags): δίαιτες, διακοπές και διατροφή, διακοπές και περιττά κιλά, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, καλοκαίρι και διατροφή, κιλά διακοπών, περιττά κιλά. κάψιμο λίπους, υγεία, υγεία και διατροφή, φθινόπωρο, χάσιμο κιλών, χάσιμο περιττών κιλών. θερμίδες

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Διώξτε τα κιλά των διακοπών"

  • Διατροφικές συμβουλές για ένα τέλειο καλοκαίρι

    Το καλοκαίρι μπήκε και τυπικά, οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, η διάθεση φτιάχνει και όλοι μας αποζητούμε τρόπους διαφυγής και ξεκούρασης. Η διατροφή μας στις διακοπές, συνήθως, είναι λίγο ανθυγιεινή λίγο τα σνακ, λίγο οι περισσότερες μπύρες, λίγο τα ταβερνάκια, λίγο τα παγωτά μας δημιουργούν παραπάνω κιλά.

    tags : διατροφή και καλοκαίρι,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,καλοκαιρινές διακοπές,καλοκαιρινή διατροφή,μεσογειακή διατροφή,μυστικά δίαιτας,μυστικά ευεξίας,μυστικά καλής υγείας,παραλία,σνακ παραλίας,υγεία,υγεία και διατροφή,υγιεινά σνακ

  • Μυστικά που κόβουν την όρεξη μας

    Πολλοί είναι οι άνθρωποι που κάνουν δίαιτες και δεν "βλέπουν" αποτελέσματα. Το παν σε μία δίαιτα είναι να είναι ισορροπημένη και να κάνουμε και λίγη γυμναστική. Κάποια μυστικά ώστε να μας κοπεί η όρεξη και να μην έχουμε λιγούρες είναι τα εξής:

    tags : tips για δίαιτα,απώλεια βάρους,δίαιτες,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,κόψιμο όρεξης,λιγούρα,μυστικά για δίαιτα,μυστικά για δίαιτες,συμβουλές δίαιτας,σωστές δίαιτες,υγεία και διατροφή,φαγητό και δίαιτα

  • Υδατάνθρακες και υγεία

    Οι υδατάνθρακες είναι σημαντικές ουσίες για την υγεία μας. Πολλοί άνθρωποι ειδικά όταν κάνουν μία δίαιτα, ελαττώνουν την πρόσληψη των υδατανθράκων, πράγμα το οποίο είναι λάθος. Οι υδατάνθρακες μας προσφέρουν φυτικές ίνες, ενέργεια, βιταμίνες, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο και ενέργεια.

    tags : δίαιτες,δίαιτες και υγεία,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,θερμίδες,μεσογειακή διατροφή,οι υδατάνθρακες στη διατροφή μας,υγεία,υγιεινή διατροφή και υγεία,υδατάνθρακες,υδατάνθρακες και διατροφή,υδατάνθρακες και υγεία

  • Τροφές που μας δίνουν ενέργεια

    Η παραγωγή ενέργειας είναι πολύ σημαντική για τον ανθρώπινο οργανισμό γιατί χρειάζεται για την διατήρηση των λειτουργιών του σώματος. Η παραγωγή ενέργειας βοηθάει ώστε να είμαστε φυσικά δραστήριοι και συμβάλλει στην ισορροπημένη ανάπτυξη και ανάπλαση των οστών μας.

    tags : αθλητές,αθλητισμός και διατροφή,ανθρώπινος οργανισμός,διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ενέργεια,ενεργειακά ποτά,ενεργειακές μπάρες,μύες,παραγωγή ενέργειας,σπιτικό φαγητό,συμπληρώματα διατροφής,υγεία,υγεία και διατροφή

  • Ο σολομός

    Ο σολομός είναι ένα ψάρι που βρίσκουμε εύκολα, φρέσκο ή κατεψυγμένο και σε προσιτή τιμή. Ο σολομός μαγειρεύεται εύκολα και από αυτό το ψάρι παρασκευάζεται και sushi.

    tags : ανοσοποιητικό σύστημα,διαιτα,διατροφή,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,διατροφική αξία,εύκολες συνταγές,θαλασσινά,καρδιά,κόκκινο ψάρι,λιπαρά ψάρια,σολομός,σολομός και υγεία,υγεία,υγεία και διατροφή,ψάρια

  • Η δίαιτα της σούπας

    Δεν υπάρχει πιο ωραίο φαγητό για το χειμώνα από μία νόστιμη σούπα. Οι σούπες μας ζεσταίνουν, θωρακίζουν την άμυνα του οργανισμού μας και μας προσφέρουν τα απαραίτητα για τον οργανισμό μας συστατικά. Οι σούπες εκτός από απλές στο μαγείρεμα, νόστιμες και υγιεινές βοηθούν και στο χάσιμο κιλών. Αυτό εξηγείται και ως εξής:

    tags : διαιτα,δίαιτα και σούπες,δίαιτες,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ευεξία,θερμίδες,θρεπτική αξία της σούπας,κιλα,κοτόσουπα,όσπρια,σούπα λαχανικών,σούπες και δίαιτες,σούπες και μείωση βάρους,υγεία και διατροφή,χορτόσουπα,ψαρόσουπα

  • Το μαύρο ρύζι στη διατροφή μας

    Το καστανό και το μαύρο ρύζι είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για την υγεία μας. Το μαύρο ρύζι, πιο συγκεκριμένα, περιέχει ευεργετικά για την υγεία αντιοξειδωτικά ανθοκυανίνες, συστατικά που περιέχουν και τα βατόμουρα. Επίσης το μαύρο ρύζι περιέχει φυτικές ίνες και βιταμίνη Ε.

    tags : αντιοξειδωτικά,βιταμίνες και υγεία,διατροφή και ομορφιά,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ευεργετικό μαύρο ρύζι,κακή χοληστερόλη,καστανό ρύζι,μαύρο ρύζι,μαύρο ρύζι και υγεία,μεσογειακή διατροφή,πρόληψη και υγεία,ρύζι,υγεία και διατροφή