Η δίαιτα της σούπας

19
vote

Δεν υπάρχει πιο ωραίο φαγητό για το χειμώνα από μία νόστιμη σούπα. Οι σούπες μας ζεσταίνουν, θωρακίζουν την άμυνα του οργανισμού μας και μας προσφέρουν τα απαραίτητα για τον οργανισμό μας συστατικά. Οι σούπες εκτός από απλές στο μαγείρεμα, νόστιμες και υγιεινές βοηθούν και στο χάσιμο κιλών. Αυτό εξηγείται και ως εξής:
Η σούπα προκαλεί αίσθηση κορεσμού στον οργανισμό μας. Το αίσθημα της πληρότητας έρχεται πιο γρήγορα και ο εγκέφαλος στέλνει στον οργανισμό μήνυμα πως έχει χορτάσει. Η καλύτερη επιλογή είναι οι σπιτικές σούπες, οι οποίες είναι πιο θρεπτικές και πιο υγιεινές. Επιλέξτε ανάλογα με τις γευστικές σας προτιμήσεις: Σούπα από όσπρια, σούπα με λαχανικά και κρουτόν, κοτόσουπα, σούπα με ψάρι ή σούπα με μοσχάρι. Είναι όλες νόστιμες και πολύ θρεπτικές. Επιπλέον οι σούπες ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα μιας και έχουν αντιοξειδωτική δράση. Τριπλό το καλό λοιπόν, νοστιμιά, χάσιμο κιλών και κάλυψη κατά του κρυολογήματος.

Ετικέτες (tags): διαιτα, δίαιτα και σούπες, δίαιτες, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, ευεξία, θερμίδες, θρεπτική αξία της σούπας, κιλα, κοτόσουπα, όσπρια, σούπα λαχανικών, σούπες και δίαιτες, σούπες και μείωση βάρους, υγεία και διατροφή, χορτόσουπα, ψαρόσουπα

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Η δίαιτα της σούπας"

  • Συμβουλές για ισορροπημένη διατροφή

    Η ισορροπημένη διατροφή είναι πολύ σημαντική για την υγεία και την ευεξία μας. Κάποιες συμβουλές για μία ισορροπημένη διατροφή δίνονται παρακάτω:

    tags : αντιοξειδωτικά,αντιοξειδωτικά στοιχεία,βρώμη,βρώμη και ευεξία,γκρέιπφρουτ,διαιτα,δίαιτες,διατροφή και δίαιτα,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ευεξία,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,πρωινό,πρωινό γεύμα και διατροφή,υγεία και βάρος

  • Μυστικά που κόβουν την όρεξη μας

    Πολλοί είναι οι άνθρωποι που κάνουν δίαιτες και δεν "βλέπουν" αποτελέσματα. Το παν σε μία δίαιτα είναι να είναι ισορροπημένη και να κάνουμε και λίγη γυμναστική. Κάποια μυστικά ώστε να μας κοπεί η όρεξη και να μην έχουμε λιγούρες είναι τα εξής:

    tags : tips για δίαιτα,απώλεια βάρους,δίαιτες,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,κόψιμο όρεξης,λιγούρα,μυστικά για δίαιτα,μυστικά για δίαιτες,συμβουλές δίαιτας,σωστές δίαιτες,υγεία και διατροφή,φαγητό και δίαιτα

  • Λάθη που μας χαρίζουν κιλά

    Κάποιες φορές στην προσπάθειά μας να κάνουμε δίαιτα κάνουμε κάποια διατροφικά λάθη. Γι αυτό διαβάστε το παρακάτω αρθράκι. Είναι καλό να προσέχουμε τις σάλτσες, τα πρόσθετα και τις τεχνικές μαγειρικής ώστε να μην χαλάσουμε τη σιλουέτα μας.

    tags : αντιοξειδωτικά στοιχεία,βάρος,δίαιτες,διατροφή και δίαιτα,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,θερμίδες,κιλα,Λαχανικά,σνακς,σπιτικό φαγητό,υγεία και φαγητό,υγιεινές συνήθειες,υγιεινή διατροφή,φαγητά και θερμίδες

  • Διατροφικά διλήμματα

    Πολλές τροφές θεωρούνται ωφέλιμες για την υγεία μας ωστόσο ο τρόπος που τις καταναλώνουμε "μηδενίζει" τις ευεργετικές τους ιδιότητες. Ο καφές μας τονώνει και δημιουργεί ευεξία. Παρόλα αυτά κάποιοι καφέδες, όπως οι παγωμένοι καφέδες με γεύση ή σαντιγί, περιέχουν πολλές θερμίδες, ζάχαρη και λίπος.

    tags : βιταμίνες,διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ελαιόλαδο,ευεξία,ευεργετικές ιδιότητες,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,καφές και υγεία,κιλα,λάδι,λίπος,ομορφιά,σαλάτες,σίδηρος,τροφές,υγεία,υγιεινή διατροφή,Ω3 λιπαρά οξέα

  • Διατροφή και δίαιτα

    Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί άνθρωποι, είτε άντρες, είτε γυναίκες είναι πώς θα χάσουν κιλά; Το σημαντικό είναι η απώλεια βάρους να γίνει σωστά, χωρίς να καταπονηθεί ο οργανισμός μας και κυρίως να διατηρηθεί το αποτέλεσμα. Η διατροφή έχει άμεση σχέση με τη δίαιτα και μία σωστή διατροφή βοηθάει στο χάσιμο κιλών.

    tags : αλάτι,αλκοόλ,απώλεια βάρους,βάρος,βούτυρο,γαλακτοκομικά προϊόντα.,διαιτα,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ζάχαρη,θερμίδες,κιλα,κρέας,Λαχανικά,λίπος,νερό,όσπρια,περιττά κιλά,ποσότητες φαγητού,υγεία,υγιεινή διατροφή,φαγητό,φρούτα

  • Όσα μας παχαίνουν και δεν το καταλαβαίνουμε

    Τελικά ισχύει αυτό που λένε, "είμαστε ότι τρώμε". Κάποιες συνήθειες που μας παχαίνουν είναι οι παρακάτω: Τα μεγάλα πιάτα του φαγητού. Τα σερβίτσια μας παίζουν σημαντικό ρόλο στην ποσότητα του φαγητού μας. Είναι θεμιτό να σερβίρουμε τα λαχανικά και τις σαλάτες σε μεγάλα πιάτα και τις "ανθυγιεινές" τροφές σε μικρότερα.

    tags : diaites,diatrofh,junk food,mesogeiakh diatrofh,απώλεια βάρους,διαιτα,δίαιτες,διατροφικές παγίδες,θερμίδες,θερμίδες τον χειμώνα,κιλα,μυστικά αδυνατίσματος,συμβουλές για δίαιτα,σωστή δίαιτα,τροφές που παχαίνουν,υγιεινή διατροφή,χάσιμο κιλών

  • Υδατάνθρακες και υγεία

    Οι υδατάνθρακες είναι σημαντικές ουσίες για την υγεία μας. Πολλοί άνθρωποι ειδικά όταν κάνουν μία δίαιτα, ελαττώνουν την πρόσληψη των υδατανθράκων, πράγμα το οποίο είναι λάθος. Οι υδατάνθρακες μας προσφέρουν φυτικές ίνες, ενέργεια, βιταμίνες, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο και ενέργεια.

    tags : δίαιτες,δίαιτες και υγεία,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,θερμίδες,μεσογειακή διατροφή,οι υδατάνθρακες στη διατροφή μας,υγεία,υγιεινή διατροφή και υγεία,υδατάνθρακες,υδατάνθρακες και διατροφή,υδατάνθρακες και υγεία