Αύξηση βάρους το χειμώνα

28
vote

Κατά κοινή παραδοχή το χειμώνα παίρνουμε βάρος. Πολλοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται γιατί; Κάποιοι δυσανασχετούν με τα "παραπανίσια" κιλά κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών υπάρχει μία προδιάθεση να αποθηκεύουμε περισσότερο λίπος. Ειδικά όταν η ψυχολογία μας είναι πεσμένη τρώμε περισσότερο και συνήθως επιλέγουμε τις λάθος τροφές, όπως τρόφιμα πλούσια σε υδατάνθρακες και πλούσια σε λίπος (σοκολάτες, πίτες, μπισκότα κτλ.).
Ένας τρόπος να αποφύγουμε την αύξηση του βάρους μας το χειμώνα είναι να αντικαταστήσουμε τις λάθος τροφές, με τροφές και πάλι υψηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες αλλά χαμηλής περιεκτικότητας σε λίπος. Κάποιες τέτοιες τροφές είναι το ψωμί ολικής αλέσεως, οι πατάτες, τα δημητριακά, το ρύζι ολικής αλέσεως και τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως. Επίσης είναι καλό να καταναλώνουμε φρούτα και πολλά υγρά (χυμούς, τσάι, νερό κτλ.). Επιπλέον το χειμώνα συνήθως εξαιτίας του κρύου δεν αθλούμαστε, όσο το καλοκαίρι. Είναι καλό λοιπόν να ξεκινήσουμε γυμναστική, περπάτημα ή ακόμη και ασκήσεις εντός του σπιτιού. Έτσι θα μετατρέψουμε τους υδατάνθρακες σε ενέργεια και σιγά σιγά θα χάσουμε τα πρόσθετα κιλά.
Καλό χειμώνα σε όλους.

Ετικέτες (tags): αύξηση βάρους, βιταμίνες, γύμναση, γυμναστική, δημητριακά, διαιτα, διατροφή, θερμίδες, καθιστική ζωή, κούραση, κρίο, λίπος, μεσογειακή δίαιτα, ξεκούραση, ομορφιά, πατάτες, περπάτημα, υγεία, υγιεινή διατροφή, υδατάνθρακες, φαγητό, φρούτα, χειμώνας

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Αύξηση βάρους το χειμώνα"

  • Διατροφή και δίαιτα

    Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί άνθρωποι, είτε άντρες, είτε γυναίκες είναι πώς θα χάσουν κιλά; Το σημαντικό είναι η απώλεια βάρους να γίνει σωστά, χωρίς να καταπονηθεί ο οργανισμός μας και κυρίως να διατηρηθεί το αποτέλεσμα. Η διατροφή έχει άμεση σχέση με τη δίαιτα και μία σωστή διατροφή βοηθάει στο χάσιμο κιλών.

    tags : αλάτι,αλκοόλ,απώλεια βάρους,βάρος,βούτυρο,γαλακτοκομικά προϊόντα.,διαιτα,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ζάχαρη,θερμίδες,κιλα,κρέας,Λαχανικά,λίπος,νερό,όσπρια,περιττά κιλά,ποσότητες φαγητού,υγεία,υγιεινή διατροφή,φαγητό,φρούτα

  • Νηστεία - Μία υγιεινή δίαιτα

    Μιάς και έχει ξεκινήσει η νηστεία για το πάσχα.. Πολλοί είναι οι άνθρωπου που κάνουν νηστεία όπως την ορίζει η ορθόδοξη εκκλησία. Ένας ακόμη λόγος για να τηρήσετε μία νηστεία είναι ότι αποτελεί μία υγιεινή δίαιτα. Κάνοντας νηστεία καταναλώνουμε νηστισιμα φαγητα και βγάζουμε από τη διατροφή μας τα ζωικά τρόφιμα. Αυτή η αποτοξίνωση όταν συνδυάζεται με μία σωστή επιλογή τροφών, που αναπληρώνουν τις βιταμίνες και την ενέργεια που χρειαζόμαστε, κάνει καλό στην υγεία μας.

    tags : αποτοξίνωση,βιταμίνες,δημητριακά,διαιτα,διατροφή,Εκκλησία,ζωικά τρόφιμα,θαλασσινά,θερμίδες,Θρησκεία,θρησκευτική παράδοση,λίπος,νηστεία,νηστίσιμα φαγητά,όσπρια,πάσχα.,πρωτείνες,σαλάτες,σίδηρος,υγεία,φρούτα,φυτικές ίνες,χοληστερόλη

  • Διατροφικά διλήμματα

    Πολλές τροφές θεωρούνται ωφέλιμες για την υγεία μας ωστόσο ο τρόπος που τις καταναλώνουμε "μηδενίζει" τις ευεργετικές τους ιδιότητες. Ο καφές μας τονώνει και δημιουργεί ευεξία. Παρόλα αυτά κάποιοι καφέδες, όπως οι παγωμένοι καφέδες με γεύση ή σαντιγί, περιέχουν πολλές θερμίδες, ζάχαρη και λίπος.

    tags : βιταμίνες,διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ελαιόλαδο,ευεξία,ευεργετικές ιδιότητες,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,καφές και υγεία,κιλα,λάδι,λίπος,ομορφιά,σαλάτες,σίδηρος,τροφές,υγεία,υγιεινή διατροφή,Ω3 λιπαρά οξέα

  • Καλή σιλουέτα μετά τις γιορτές

    Κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων αλλά και των γιορτών γενικότερα το ρίχνουμε λιγάκι στο φαγητό. Οι πολλές επιλογές φαγητών, τα νόστιμα γλυκά και τα οικογενειακά τραπέζια προσθέτουν κάποια περιττά κιλά στο σώμα μας. Το αδυνάτισμα γίνεται με ελάττωση των ποσοτήτων φαγητού και περισσότερη άσκηση.

    tags : άγχος,αδυνάτισμα,άσκηση,γιορτές,γυμναστική,διαιτα,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ζάχαρη,θερμίδες,κιλα,κιλά γιορτών,κιλά. περιττά κιλά,λίπος,μελομακάρονα,νερό,περπάτημα,πρόσθετα κιλά,πρωτείνες,Σιλουέτα,υγιεινή διατροφή,Χριστούγεννα

  • Το καλό κοτόπουλο

    Ένα καλό κοτόπουλο είναι ψητό, υγιεινό, χαμηλής περιεκτικότητας σε λίπος, περιέχει λίγες θερμίδες και σαφώς είναι νόστιμο. Γι αυτό προτιμήστε τα σκέτα λαχανικά ως ιδέα σερβιρίσματος. Τα λαχανικά ως συνοδευτικό είναι νόστιμα, χορταστικά και περιέχουν φυτικές ίνες.

    tags : kotopoylo syntages,απόλαυση,διαιτα,διατροφή,θερμίδες,κοτόπουλο,κοτοπουλο συνταγες,κοτοπουλο φουρνου,λευκό κρέας,λιπαρά,λίπος,μαγειρική,μανιτάρια,μεσογειακή δίαιτα,σος,σος μουστάρδας,υγιεινή διατροφή,φαγητα,φαγητό,ψητό κοτόπουλο

  • Τροφές και συνήθειες που αδυνατίζουν

    Πολλές φορές έχουμε αναρωτηθεί αν υπάρχουν τροφές που αδυνατίζουν. Υπάρχουν τροφές που λόγω της συστασής τους βοηθούν στην απώλεια κιλών. Τα θρεπτικά συστατικά που έχουν συνδυαστεί με την καύση του λίπους είναι: Οι φυτικές ίνες, το νερό, το ασβέστειο, οι κατεχίνες και τα μονοακόρεστα λιπαρά οξέα.

    tags : αδυνάτισμα,ασβέστειο,γαλακτοκομικά προϊόντα,γυμναστική,διαιτα,διατροφή,ελαιόλαδο,θερμίδες,κατεχίνες,κιλα,Λαχανικά,λίπος,μονοακόρεστα λιπαρά οξέα,ξηροί καρποί,πράσινο τσάι,τοξίνες,τροφές,υγιεινή διατροφή,φρούτα,φυτικές ίνες

  • Μια καλή διατροφή για να αλλάξεις μια κακή δίαιτα

    Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να χάσουν βάρος γρήγορα και ακολουθούν δίαιτες που δεν κάνουν καλό στην υγεία μας. Επίσης μετά από λίγες εβδομάδες καταλήγουν να έχουν περισσότερα κιλά, από πριν. Γι αυτό είναι καλό να αποφεύγουμε τις στερητικές δίαιτες ή τις δίαιτες με περίεργους συνδυασμούς τροφών.

    tags : βάρος,διαιτα,δίαιτες και ευεξία,διαιτολόγος,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,διατροφολόγος,θερμίδες,Λαχανικά,μεσογειακή διατροφή,μεταβολισμός,μονοφαγία,ομάδα αίματος,στερητικές δίαιτες,υγιεινή διατροφή,υδατάνθρακες,φρούτα,χάσιμο κιλών