Συμβουλές για αποτελεσματική δίαιτα

13
vote

Υπάρχουν πολλές δίαιτες και τις περισσότερες φορές είναι εξαντλητικές και δεν οδηγούν και σε μόνιμα αποτελέσματα. Είναι καλό να είμαστε προσεκτικοί με την ενίοτε δίαιτα ώστε να έχουμε καλή υγεία και ευεξία.

Κάποιες συμβουλές για αποτελεσματική δίαιτα είναι οι εξής:
Καταρχήν καμία τροφή δεν παχαίνει εφόσον καταναλώνεται με μέτρο και με ένα υγιεινό τρόπο μαγειρέματος. Η ποικιλία είναι σημαντική στις δίαιτες. Είναι καλό να καταναλώνουμε λαχανικά, φρούτα, γαλακτοκομικά και σε καθημερινή βάση. Επίσης είναι σωστό να καταναλώνουμε κρέας μία με δύο φορές την εβδομάδα και καλύτερα λευκό κρέας, που έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη.

Το ψάρι και τα θαλασσινά είναι μία ακόμη συμβουλή για αποδοτική δίαιτα μιας και περιέχει πρωτεϊνη υψηλής βιολογικής αξίας και λιπαρά οξέα Ω3, όπου μειώνουν το λίπος. Το ελαιόλαδο είναι θρεπτικό και ευεργετικό για την υγεία αρκεί να καταναλώνεται με μέτρο γιατί περιέχει αρκετές θερμίδες. Τα όσπρια, τα δημητριακά, τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως και τα φρούτα πρέπει να υπάρχουν στη διατροφή μας και είναι αποτελεσματικά στις δίαιτες καθότι περιέχουν φυτικές ίνες. Τα αντιοξειδωτικά είναι σημαντικά σε μία δίαιτα: Το τσάι, τα αμύγδαλα, τα δαμάσκηνα, η σοκολάτα υγείας, τα μυρωδικά κτλ. βοηθούν τον μεταβολισμό μας, την καλή υγεία μας και την σωστή δίαιτα μας.

Συνήθως μας προσθέτουν κιλά οι κακοί συνδυασμοί τροφών, τα ανθυγιεινά σνακ και ο λάθος τρόπος μαγειρέματος. Τέλος, καλοκαίρι είναι επομένως το κολύμπι, οι ρακέτες, το περπάτημα και γενικά η άσκηση είναι ό,τι καλύτερο για μία σωστή δίαιτα και για έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

Καλό καλοκαίρι σε όλους.

Ετικέτες (tags): diatrofika tips, tips, ygeia, ygeia kai diatrofh, άσκηση, γυμναστική και δίαιτα, διαιτα, δίαιτες, δίαιτες και καλοκαίρι, δίαιτες και υγεία, διατροφή και δίαιτα, διατροφικά τιπς, καλοκαιρινή δίαιτα, μυστικά για δίαιτα, υγεία και δίαιτα, υγιεινή διατροφή

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Συμβουλές για αποτελεσματική δίαιτα "

  • Όσα μας παχαίνουν και δεν το καταλαβαίνουμε

    Τελικά ισχύει αυτό που λένε, "είμαστε ότι τρώμε". Κάποιες συνήθειες που μας παχαίνουν είναι οι παρακάτω: Τα μεγάλα πιάτα του φαγητού. Τα σερβίτσια μας παίζουν σημαντικό ρόλο στην ποσότητα του φαγητού μας. Είναι θεμιτό να σερβίρουμε τα λαχανικά και τις σαλάτες σε μεγάλα πιάτα και τις "ανθυγιεινές" τροφές σε μικρότερα.

    tags : diaites,diatrofh,junk food,mesogeiakh diatrofh,απώλεια βάρους,διαιτα,δίαιτες,διατροφικές παγίδες,θερμίδες,θερμίδες τον χειμώνα,κιλα,μυστικά αδυνατίσματος,συμβουλές για δίαιτα,σωστή δίαιτα,τροφές που παχαίνουν,υγιεινή διατροφή,χάσιμο κιλών

  • Λάθη που μας χαρίζουν κιλά

    Κάποιες φορές στην προσπάθειά μας να κάνουμε δίαιτα κάνουμε κάποια διατροφικά λάθη. Γι αυτό διαβάστε το παρακάτω αρθράκι. Είναι καλό να προσέχουμε τις σάλτσες, τα πρόσθετα και τις τεχνικές μαγειρικής ώστε να μην χαλάσουμε τη σιλουέτα μας.

    tags : αντιοξειδωτικά στοιχεία,βάρος,δίαιτες,διατροφή και δίαιτα,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,θερμίδες,κιλα,Λαχανικά,σνακς,σπιτικό φαγητό,υγεία και φαγητό,υγιεινές συνήθειες,υγιεινή διατροφή,φαγητά και θερμίδες

  • Συμβουλές για ισορροπημένη διατροφή

    Η ισορροπημένη διατροφή είναι πολύ σημαντική για την υγεία και την ευεξία μας. Κάποιες συμβουλές για μία ισορροπημένη διατροφή δίνονται παρακάτω:

    tags : αντιοξειδωτικά,αντιοξειδωτικά στοιχεία,βρώμη,βρώμη και ευεξία,γκρέιπφρουτ,διαιτα,δίαιτες,διατροφή και δίαιτα,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ευεξία,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,πρωινό,πρωινό γεύμα και διατροφή,υγεία και βάρος

  • Διατροφική νοημοσύνη

    Πολλοί είναι οι άνθρωποι που αντιμετωπίζουν προβλήματα με το βάρος τους. Πολλοί είναι αυτοί που δεν μπορούν να χάσουν κιλά και πολλοί είναι αυτοί που ενώ χάνουν κιλά, δεν μπορούν να τα διατηρήσουν. Η υγεία, η υγιεινή διατροφή και το όμορφο σώμα είναι στοιχεία που συνδέονται άμεσα.

    tags : διαιτα,δίαιτα και σώμα,δίαιτες,διατροφή,διατροφή και δίαιτα,διατροφική νοημοσύνη,λίπος,νευρική ανορεξία,περιττά κιλά,σωματική υγεία,υγεία και διατροφή,χάσιμο βάρους,ψυχική υγεία,ψυχολογία και ανορεξία,ψυχολογία και παχυσαρκία

  • Καλή σιλουέτα μετά τις γιορτές

    Κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων αλλά και των γιορτών γενικότερα το ρίχνουμε λιγάκι στο φαγητό. Οι πολλές επιλογές φαγητών, τα νόστιμα γλυκά και τα οικογενειακά τραπέζια προσθέτουν κάποια περιττά κιλά στο σώμα μας. Το αδυνάτισμα γίνεται με ελάττωση των ποσοτήτων φαγητού και περισσότερη άσκηση.

    tags : άγχος,αδυνάτισμα,άσκηση,γιορτές,γυμναστική,διαιτα,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ζάχαρη,θερμίδες,κιλα,κιλά γιορτών,κιλά. περιττά κιλά,λίπος,μελομακάρονα,νερό,περπάτημα,πρόσθετα κιλά,πρωτείνες,Σιλουέτα,υγιεινή διατροφή,Χριστούγεννα

  • Μυστικά που κόβουν την όρεξη μας

    Πολλοί είναι οι άνθρωποι που κάνουν δίαιτες και δεν "βλέπουν" αποτελέσματα. Το παν σε μία δίαιτα είναι να είναι ισορροπημένη και να κάνουμε και λίγη γυμναστική. Κάποια μυστικά ώστε να μας κοπεί η όρεξη και να μην έχουμε λιγούρες είναι τα εξής:

    tags : tips για δίαιτα,απώλεια βάρους,δίαιτες,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,κόψιμο όρεξης,λιγούρα,μυστικά για δίαιτα,μυστικά για δίαιτες,συμβουλές δίαιτας,σωστές δίαιτες,υγεία και διατροφή,φαγητό και δίαιτα

  • Υδατάνθρακες και υγεία

    Οι υδατάνθρακες είναι σημαντικές ουσίες για την υγεία μας. Πολλοί άνθρωποι ειδικά όταν κάνουν μία δίαιτα, ελαττώνουν την πρόσληψη των υδατανθράκων, πράγμα το οποίο είναι λάθος. Οι υδατάνθρακες μας προσφέρουν φυτικές ίνες, ενέργεια, βιταμίνες, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο και ενέργεια.

    tags : δίαιτες,δίαιτες και υγεία,διατροφή και ευεξία,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,θερμίδες,μεσογειακή διατροφή,οι υδατάνθρακες στη διατροφή μας,υγεία,υγιεινή διατροφή και υγεία,υδατάνθρακες,υδατάνθρακες και διατροφή,υδατάνθρακες και υγεία