Βιταμίνες και γυναίκες

12
vote

Οι βιταμίνες και τα συμπληρώματα διατροφής είναι απαραίτητα όταν δεν τρεφόμαστε σωστά. Οι γυναίκες έχουν πάρει πολλούς ρόλους με αποτέλεσμα να κουράζονται και να χρειάζονται ενέργεια και βιταμίνες. Γι αυτό είναι καλό εάν δεν τρεφόσαστε σωστά, με την γνώμη ενός ιατρού, να εμπλουτίσετε τη διατροφή σας με βιταμίνες ή να μάθετε για τα συμπληρώματα διατροφής.
Κάποιες σημαντικές βιταμίνες για τις γυναίκες είναι οι εξής:
Η βιταμίνη C είναι πολύ σημαντική για την υγεία των γυναικών, προστατεύει από πολλές παθήσεις και "θωρακίζει" την καρδιά. Η βιταμίνη D απορροφά το ασβέστιο κατά συνέπεια "βοηθά" στη γήρανση. Η βιταμινη Ε είναι αντιοξειδωτική και βοηθά στην καλή διατήρηση του δέρματος. Το ασβέστιο, κατά συνέπεια τα γαλακτοκομικά προϊόντα, είναι άκρως σημαντικό για την καλή υγεία των γυναικών. Επιλέξτε γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, γάλα, ξινόγαλα και ό,τι άλλο σας κάνει κλικ και θωρακίστε τον οργανισμό σας. Η κάθε γυναίκα έχει άλλες ανάγκες σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά. Ενημερωθείτε και δημιουργήστε μία καλή υγεία και μία καλή διάθεση, μέσω της σωστής διατροφής.

Ετικέτες (tags): ασβέστιο και γυναίκες, βιταμίνες, βιταμίνες και διατροφή, βιταμίνες και υγεία, γυναίκες και οστεοπόρωση, διατροφή και υγεία, διατροφικές συνήθειες, εργαζόμενες, μεσογειακή διατροφή, πρόληψη, σίδηρος και γυναίκες, συμπληρώματα διατροφής, υγεία και διατροφή

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Βιταμίνες και γυναίκες "

  • Το μαύρο ρύζι στη διατροφή μας

    Το καστανό και το μαύρο ρύζι είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για την υγεία μας. Το μαύρο ρύζι, πιο συγκεκριμένα, περιέχει ευεργετικά για την υγεία αντιοξειδωτικά ανθοκυανίνες, συστατικά που περιέχουν και τα βατόμουρα. Επίσης το μαύρο ρύζι περιέχει φυτικές ίνες και βιταμίνη Ε.

    tags : αντιοξειδωτικά,βιταμίνες και υγεία,διατροφή και ομορφιά,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ευεργετικό μαύρο ρύζι,κακή χοληστερόλη,καστανό ρύζι,μαύρο ρύζι,μαύρο ρύζι και υγεία,μεσογειακή διατροφή,πρόληψη και υγεία,ρύζι,υγεία και διατροφή

  • Διατροφικές συμβουλές για ένα τέλειο καλοκαίρι

    Το καλοκαίρι μπήκε και τυπικά, οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, η διάθεση φτιάχνει και όλοι μας αποζητούμε τρόπους διαφυγής και ξεκούρασης. Η διατροφή μας στις διακοπές, συνήθως, είναι λίγο ανθυγιεινή λίγο τα σνακ, λίγο οι περισσότερες μπύρες, λίγο τα ταβερνάκια, λίγο τα παγωτά μας δημιουργούν παραπάνω κιλά.

    tags : διατροφή και καλοκαίρι,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,καλοκαιρινές διακοπές,καλοκαιρινή διατροφή,μεσογειακή διατροφή,μυστικά δίαιτας,μυστικά ευεξίας,μυστικά καλής υγείας,παραλία,σνακ παραλίας,υγεία,υγεία και διατροφή,υγιεινά σνακ

  • Τροφές που μας δίνουν ενέργεια

    Η παραγωγή ενέργειας είναι πολύ σημαντική για τον ανθρώπινο οργανισμό γιατί χρειάζεται για την διατήρηση των λειτουργιών του σώματος. Η παραγωγή ενέργειας βοηθάει ώστε να είμαστε φυσικά δραστήριοι και συμβάλλει στην ισορροπημένη ανάπτυξη και ανάπλαση των οστών μας.

    tags : αθλητές,αθλητισμός και διατροφή,ανθρώπινος οργανισμός,διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,ενέργεια,ενεργειακά ποτά,ενεργειακές μπάρες,μύες,παραγωγή ενέργειας,σπιτικό φαγητό,συμπληρώματα διατροφής,υγεία,υγεία και διατροφή

  • Πώς επηρεάζουν οι τροφές τη διάθεση μας;

    Πολλές φορές ενώ είμαστε κακοδιάθετοι, μία αγαπημένη μας τροφή, μας φτιάχνει τη διάθεση. Αυτό οφείλεται στην παραγωγή ενδορφιμών, ουσίες, που διεγείρουν τα θετικά συναισθήματα μας.

    tags : αντιοξειδωτικά,αντιοξειδωτικές ουσίες,βιταμίνες και ευεξία,βιταμίνες και υγεία,διάθεση και διατροφή,διατροφή,διατροφή και διάθεση,διατροφή και ευεξία,διατροφικές συνήθειες,θειαμίνη,μαγνήσιο,μεσογειακή διατροφή,σπιτικό φαγητό,φυλλικό οξύ

  • Μυστικά που κόβουν την όρεξη μας

    Πολλοί είναι οι άνθρωποι που κάνουν δίαιτες και δεν "βλέπουν" αποτελέσματα. Το παν σε μία δίαιτα είναι να είναι ισορροπημένη και να κάνουμε και λίγη γυμναστική. Κάποια μυστικά ώστε να μας κοπεί η όρεξη και να μην έχουμε λιγούρες είναι τα εξής:

    tags : tips για δίαιτα,απώλεια βάρους,δίαιτες,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,θερμίδες,ισορροπημένη διατροφή,κόψιμο όρεξης,λιγούρα,μυστικά για δίαιτα,μυστικά για δίαιτες,συμβουλές δίαιτας,σωστές δίαιτες,υγεία και διατροφή,φαγητό και δίαιτα

  • Το νόστιμο κυδώνι

    Οι παλιοί ήξεραν τι έτρωγαν ίσως γι αυτό ζούσαν πολλά και καλά χρόνια. Υπάρχουν κάποια φρούτα που δεν είναι πρώτα στις προτιμήσεις μας αλλά είναι εξίσου υγιεινά και νόστιμα. Ένα από αυτά τα φρούτα είναι και το κυδώνι, νόστιμο, πλούσιο σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά και αφιερωμένο, ως καρπός, στη Θεά Αφροδίτη.

    tags : βιταμίνες στο κυδώνι,γλυκά με κυδώνι,γλυκό κυδώνι,διατροφή και υγεία,διατροφικές συνήθειες,κυδώνι,κυδώνι και διατροφή,κυδώνι και υγεία,κυδωνια,κυδωνιές,τα θετικά του κυδωνιού,τα φρούτα στην υγεία,υγεία και διατροφή,φρούτα,χειμωνιάτικα φρούτα

  • Τροφές που μας ζεσταίνουν

    Το χειμώνα η θερμοκρασία πέφτει αισθητά και οι περισσότεροι άνθρωποι κρυώνουμε και ψάχνουμε τρόπους να ζεσταθούμε. Πέραν της κουβέρτας και του ζεστού ντυσίματος πολλές είναι οι τροφές, που μας ζεσταίνουν. Κάποιες από τις τροφές που μας ζεσταίνουν είναι οι εξής:

    tags : διατροφή,διατροφή και υγεία,διατροφή τον χειμώνα,διατροφικές συνήθειες,ιώσεις και διατροφή,κρυολογήματα,μεσογειακή διατροφή,σούπες και χειμώνας,σπιτικό φαγητό,τροφές και βιταμίνες,τροφές και κρύο,τροφές του χειμώνα,τσάι,υγιεινή διατροφή