Tο άγχος και πώς να το διώξουμε

49
vote

Το άγχος είναι μία σύγχρονη "νόσος". Οι περισσότεροι άνθρωποι ζούνε με άγχος και αυτό δημιουργεί προβλήματα στη δουλειά, στην ψυχική ηρεμία, στην απόδοση, στην υγεία ακόμη και στις ανθρώπινες σχέσεις. Πολλά είναι τα ψυχοσωματικά νοσήματα που πηγάζουν από το άγχος. Υπάρχουν όμως τρόποι να το περιορίσουμε. Αρχικά πρέπει να σκεφτούμε πως το άγχος είναι εποικοδομητικό όταν είναι ελεγχόμενο, διαφορετικά είναι "καταστροφικό". Μπορούμε κατά τη διάρκεια της μέρας να κάνουμε κάτι που μας ευχαριστεί. Να ακούσουμε λίγη χαλαρωτική μουσική, να περπατήσουμε, να βγούμε για καφέ με τους φίλους μας, να ζωγραφίσουμε, να μαγειρέψουμε κάτι γευστικό για να ευχαριστήσουμε τον εαυτό μας, να βρούμε χρόνο να περιποιηθούμε τον εαυτό μας, να διαβάσουμε ένα αγαπημένο μας βιβλίο. Υπάρχουν πράγματα μικρά αλλά ουσιαστικά για τον κάθε άνθρωπο που τον χαλαρώνουν και τον βοηθούν να διώξει το άγχος.
Η γυμναστική βοηθάει πολύ στην καταπολέμηση του άγχους. Μπορείτε να κάνετε αεροβική, να τρέξετε, να κάνετε μία πολεμική τέχνη ακόμη και να περπατήσετε διώχνοντας κάθε αρνητική σκέψη από μέσα σας. Κάποιες φορές αν κλείσουμε τα κινητά μας, την τηλεόραση ακόμη και τον υπολογιστή μας και πιούμε έναν ήρεμο καφέ, δίχως να "παίρνουμε" πληροφορίες, αυτό μας βοηθά να χαλαρώσουμε και να μην έχουμε άγχος. Επιπλέον δεν χρειάζεται να λέμε πάντα "ναι", τα "όχι" σε όσα πράγματα μας πιέζουν, βοηθούν πολύ στην ψυχική μας υγεία. Μία εκδρομή στη φύση ή ακόμη και μία βόλτα σε ένα πάρκο ή σε κάποια παραλία, είναι αγχολυτικά.
Ποιός μας έχει πει ότι στη ζωή υπάρχουν μόνο όμορφες στιγμές; Υπάρχουν και προβλήματα και αγχωτικές καταστάσεις. Το σημαντικό είναι πώς ξεπερνούμε τα δύσκολα. Σημαντικό είναι το ταξίδι και όχι ο προορισμός. Το σίγουρο είναι πως το άγχος δεν βοηθάει στην αντιμετώπιση των προβλημάτων και των δυσκολιών. Αν αποβάλουμε το άγχος μπορούμε πιο αποδοτικά να λύσουμε τα προβλήματα και να προχωρήσουμε δυνατότεροι και ίσως πιο σοφοί.

Ετικέτες (tags): stress, άγχος, αεροβική, βόλτες, γυμναστική, διάβασμα, εκτόνωση, ευεξία, ηρεμία, Καφές, μουσική, νόσος, περπάτημα, πνευματική ηρεμία, πολεμικές τέχνες, προβλήματα, σύγχρονη ζωή, χαλάρωση, χόμπυ, ψυχολογικά νοσήματα, ψυχολογική πίεση, ψυχοσωματικά νοσήματα

Κατηγορία: Εφημερίδα

Λόγια σχετικά με "Tο άγχος και πώς να το διώξουμε"

  • Καλή σιλουέτα μετά τις γιορτές

    Κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων αλλά και των γιορτών γενικότερα το ρίχνουμε λιγάκι στο φαγητό. Οι πολλές επιλογές φαγητών, τα νόστιμα γλυκά και τα οικογενειακά τραπέζια προσθέτουν κάποια περιττά κιλά στο σώμα μας. Το αδυνάτισμα γίνεται με ελάττωση των ποσοτήτων φαγητού και περισσότερη άσκηση.

    tags : άγχος,αδυνάτισμα,άσκηση,γιορτές,γυμναστική,διαιτα,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ζάχαρη,θερμίδες,κιλα,κιλά γιορτών,κιλά. περιττά κιλά,λίπος,μελομακάρονα,νερό,περπάτημα,πρόσθετα κιλά,πρωτείνες,Σιλουέτα,υγιεινή διατροφή,Χριστούγεννα

  • Διακοπές στην πόλη

    Οι περισσότεροι άνθρωποι δουλεύουν όλο το χρόνο ώστε το καλοκαίρι να πάνε διακοπές. Είναι συνηθισμένη η ερώτηση: "Που θα πας φέτος διακοπές;". Ειδικά μετά το Μάιο οι περισσότεροι προγραμματίζουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Υπάρχουν όμως άνθρωποι που δεν θα πάνε σε κάποιο νησί ή σε κάποιο μέρος για διακοπές.

    tags : βόλτες,διακοπές,διασκέδαση,ζέστη,ήλιος,ηρεμία,θάλασσα,καθαρές παραλίες,καλοκαιρινές διακοπές,κίνηση,μπάνια,νεύρα,νησιά,ξεκούραση,οικονομική κρίση,Παραλίες,πόλη,πολυκοσμία,ταξίδι,τοπία,χαλάρωση

  • Μία αγκαλιά την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα

    Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο βάσει ερευνών ότι οι αγκαλίτσες βοηθούν στη βελτίωση της διάθεσης μας καθώς και στην καλή υγεία. Οι αγκαλίτσες αυξάνουν μία ορμόνη την οξυτοκίνη ενώ ταυτόχρονα μειώνουν την ορμόνη του στρες (Κοτριζόλη). Κατά συνέπεια η διάθεση μας φτιάχνει και ο "πόνος" ελαττώνεται.

    tags : αγκαλιά,αγκαλιά και διάθεση,αγκαλιά και ευεξία,αγκαλιά και υγεία,αγκαλιές,αγκαλιές στο Σύνταγμα,αγκαλίτσα,άγχος,ευδιαθεσία,ευεξία,κορτιζόλη,οξυτοκίνη,ορμόνες,ορμόνη του στρες,παυσίπονο,στρες,τρυφερότητα,υγεία και ευεξία

  • Μυστικά υγείας, ευεξίας, ομορφιάς

    Η καλή υγεία συσχετίζεται με την ευεξία και με την ομορφιά. Είναι κάτι σαν αλυσίδα. Κάποια μικρά μυστικά υγείας, ευεξίας και ομορφιάς είναι τα εξής:

    tags : αποτοξίνωση,άσκηση,βιταμίνες,γυμναστική,διατροφή,διατροφικές συνήθειες,ελαιόλαδο,εξωτερική εμφάνιση,ευεξία,ευεξία και υγεία,μεταβολισμός,νερό,ομορφιά,ομορφιά και διατροφή,ομορφιά και ευεξία,πράσινο τσάι,υγεία,υγεία και διατροφή,χόμπι

  • Αύξηση βάρους το χειμώνα

    Κατά κοινή παραδοχή το χειμώνα παίρνουμε βάρος. Πολλοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται γιατί; Κάποιοι δυσανασχετούν με τα "παραπανίσια" κιλά κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών υπάρχει μία προδιάθεση να αποθηκεύουμε περισσότερο λίπος.

    tags : αύξηση βάρους,βιταμίνες,γύμναση,γυμναστική,δημητριακά,διαιτα,διατροφή,θερμίδες,καθιστική ζωή,κούραση,κρίο,λίπος,μεσογειακή δίαιτα,ξεκούραση,ομορφιά,πατάτες,περπάτημα,υγεία,υγιεινή διατροφή,υδατάνθρακες,φαγητό,φρούτα,χειμώνας

  • Γυμναστική στις διακοπές

    Η άσκηση στο νερό είναι ιδανική κατά τη διάρκεια των διακοπών. Η θάλασσα και η πισίνα σας δίνουν πολλές δυνατότητες να γυμναστείτε, να διασκεδάσετε και να κάνετε και ηλιοθεραπεία ταυτόχρονα.

    tags : aqua aerobic,άθληση,γιόγκα,γυμνασμένο σώμα,γυμναστική,διασκέδαση,δραστηριότητα,ευεξία,Ηλιοθεραπεία,θάλασσα,θερμίδες,καλοκαίρι,κανό,κολύμπι,μεταβολισμός,νερό,ομορφιά,πισίνα,ποδήλατο,σύσφιξη,σώμα,υγεία,υδάτινος κόσμος

  • Πανελλαδικές 2010 - Συμβουλές για υποψήφιους

    Οι πανελλαδικές εξετάσεις του 2010 ξεκινούν στις 14 Μαϊου και τελειώνουν στις 31 Μαϊου. Οι εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων ξεκινούν στις 24 Ιουνίου 2010 και τελειώνουν στις 2 Ιουλίου 2010. Κατά την περίοδο των πανελληνιων εξετάσεων οι μαθητές αγχώνονται πολύ και συχνά παθαίνουν κρίσεις πανικού.

    tags : exams,άγχος,βασεις 2010,βασεις πανελληνιων 2010,βιταμίνες,διάβασμα,διατροφή,ειδικά μαθήματα,εξετάσεις,θέματα,Πανελλαδικές,πανελλαδικές εξετάσεις,πανελλαδικές Μαϊου,πανελλήνιες,πρόγραμμα εξετάσεων,ύπνος,υποψήφιοι,ψυχολογία